Opalanie twarzy

1. Data: 2004-05-29 12:21:31

Temat: Opalanie twarzy
Od: "Baby Doll" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Latem mam zawsze problem z opalaniem twarzy. Stosuje kremy dla dzieci z
wysokim filtrem SPF 30 ,ale to i tak nic nie daje bo twarz mam czerowna jak
burak. Na anstepny dzien nadal jestem czerwona. Nie moge opalic twarzy. W
solarium to samo.\Mam cere mieszana, ze sklonnoscia do tradziku. lubie
posiedziec na sloncu bo troche wysusza . Kiedys twarz opalala mi sie na
brazowo,ale to bylo ok 5 lat temu ;(
Czy ktoras z was ma tez taki problem?
Co robic aby opalac sie na brazowo, zeby nie miec czerwonej twarzy?

1. Data: 2004-05-29 12:29:25

Temat: Re: Opalanie twarzy
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Baby Doll wrote:
> [...]
> Czy ktoras z was ma tez taki problem?
> Co robic aby opalac sie na brazowo, zeby nie miec czerwonej twarzy?

Możliwe, że jesteś uczulona na słońce. Moja znajoma ma podobny problem i w
jej przypadku, uczulenie też powstało dopiero po jakimś czasie. Kiedyś nie
miała problemu. Aktualnie w ogóle zrezygnowała z opalania się i stosuje
filtr 60.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-05-29 20:28:27

Od: "Baby Doll" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miała problemu. Aktualnie w ogóle zrezygnowała z opalania się i stosuje

Czy dermatolog moze to zauwazyc , tzn ze mam uczulenie na slonce? I czy
mozna to jakos wyleczyc?
Ja wogole to jestem alergiczka na wszystkie. Plyki, trawa, kurz, orzechy
..ehh...

1. Data: 2004-05-29 20:55:14

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Baby Doll wrote:

> Czy dermatolog moze to zauwazyc , tzn ze mam uczulenie na slonce? I
> czy mozna to jakos wyleczyc?
> Ja wogole to jestem alergiczka na wszystkie. Plyki, trawa, kurz,
> orzechy ..ehh...

Myślę, że wizyta u dermatologa nie zaszkodzi. Nie wiem, czy da się to
wylaczyć.

Ligeia

1. Data: 2004-05-29 20:58:31

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Baby Doll wrote:

> Czy dermatolog moze to zauwazyc , tzn ze mam uczulenie na slonce? I czy
> mozna to jakos wyleczyc?
> Ja wogole to jestem alergiczka na wszystkie. Plyki, trawa, kurz, orzechy
> ..ehh...

Zauwazyc moze. Mi na przyklad dermatolog przepisuje kuracje z
betakarotenem, silimarolem i paroma innymi rzeczami. Teraz juz na
szczescie mniej, ale pare lat temu dziennie w lecie lykalam do 12
tabletek.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-05-31 11:05:18

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 29 May 2004 22:28:27 +0200, na pl.rec.uroda, Baby Doll napisal(a):

> From: Baby Doll

Możesz mi wyjaśnić pochodzenie swojego nicka?

--
Logan http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"Logan nie bierze jeńców ;-)" Rumcajs(TM) - apa 15.05.2004

rozjasnienie włosów
Prosba do grupowiczek z duzym biustem
jak zmniejszyc reaktywnosc skory twarzy?!
jak to było z tą pokrzywą?
Ile rośnie włos?