mikser ręczny czy robot?

11. Data: 2005-02-09 19:00:36

Temat: Re: mikser ręczny czy robot?
Od: "Krzysztof" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duży robot to i mycia jest dużo, a jezeli myjesz w zmywarce to też zajmuje
dużo miejsca.

Użytkownik Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:cud7o5$eoq$...@a...news.tpi.pl...

12. Data: 2005-02-10 10:10:21

Od: "topjes" <n...@d...rady> szukaj wiadomości tego autora

"Agatek" <a...@S...krakow.pl> wrote in message
> Ten drugi to: http://www.agd.and.pl/agd/braun/mr_5550_bchc.htm

Mam, używam, jest rewelacyjne. Tylko w tym nie ma narzędzia do siekania
warzyw. Ale do ubijania, mieszania, do koktajli itd jest rewelacyjne.

pzdr
topjes

13. Data: 2005-02-10 11:41:00

Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wrote:
> Bo mam dylemat.

Mam Philipsa kobylastego, co to na jednej dwuczlonowej bazie utykac
mozna wymiennie: miche (do siekania, ucierania, plasterkowania,
wyrabiania i ubijania), blender (prawie 2l), maszynke do miesa i
wyzymaczke do cytrusow. Skompletowane poprzez serwis, bo zaden model nie
byl "full wypas".
Zestaw uzupelnilam Braunem 5550 bchc (chyba), bo do (legalnego)
podziabania lodu, kawalka sera, zabka czosnku, zmiksowania zupy na krem
(w garnku), ubicia piany gdziebadz, takze na scianach) czy banana z
mlekiem* niezastapiony/wygodniejszy* (*niepotrzebne skreslic).

Do ciasta ptysiowego klasyczny emerytowany robocik sie przydaje.

Mam odczucie, ze wszystko to jest mi niezbedne.

> [1] Są takie z pojemnikiem większym niż pół litra? Moc mniej istotna, mięsa
> nim siekać nie będę.

Sa. Na pewno ten Braun w wersji dwumiskowej ma malutka i duza. Srednia
to chyba sprobuje dokupic. Ma sie ten kolekcjonerski zmysl... ;)

Dominika
--
unikatowa biżuteria i srebro użytkowe
http://rakowska.pl/

Nie wiesz co kupić na imieniny? Sprawdz naszą oferte!
Mazurskie Meble International system ROCK
Nowe mieszkanie - formalności
[SPAM] SPRZEDAM drzwi (warszawa)
czyszczenie kuchenki elektrycznej