milosc a pozadanie

1. Data: 2002-11-02 20:50:58

Temat: milosc a pozadanie
Od: "agulka" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy milosc musi isc w parze z pozadaniem?
bo ze pozadanie nie musi byc spowodowane miloscia to raczej oczywiste.
ale czy odwrotnie tez sie da? mowie oczywiscie nie o milosci do dzieci,
rodzicow itp. tylko do kogos (zwykle) przeciwnej plci (jakby rodzic nie mogl
byc przeciwnej plci ehh :)). jednym slowem czy mozna kogos kochac i go nie
pragnac a jesli nie to czy to normalne?

1. Data: 2002-11-02 21:23:14

Temat: Re: milosc a pozadanie
Od: "spider" <s...@n...li.lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agulka" <a...@e...pl>

> jednym slowem czy mozna kogos kochac i go nie
> pragnac a jesli nie to czy to normalne?

Nie, bo wtedy nie można mówić o miłości. Wtedy to jest przyjaźń.
Kwestia dobrania słów. Owszem, istnieje coś takiego, ale ludzie różnie to
nazywają, dla mnie to przyjaźń, albo miłość przyjacielska.

--
spider.
s...@n...li.lo.pl

1. Data: 2002-11-02 21:31:14

Temat: Odp: milosc a pozadanie
Od: "agulka" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, bo wtedy nie można mówić o miłości. Wtedy to jest przyjaźń.
> Kwestia dobrania słów. Owszem, istnieje coś takiego, ale ludzie różnie to
> nazywają, dla mnie to przyjaźń, albo miłość przyjacielska.

i raczje sie z toba zgodze. bo mysle tak samo.
w kwesti rozroznienia pryzjazni od milosci troche sie roznimy ale ogolnie
sens jest ten sam

1. Data: 2002-11-02 21:36:01

Od: PP <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Nov 2002 21:50:58 +0100, "agulka" <a...@e...pl> napisał(a):

> [...]
> byc przeciwnej plci ehh :)). jednym slowem czy mozna kogos kochac i go nie

Każdy psycholog w tym momencie pewnie zapytałby "co to znaczy normalne";)
Co to znaczy normalne?:)

pp:)

1. Data: 2002-11-02 21:47:03

Od: "Gosiaczek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dokaldnie podzielam Wasze zdanie :-))..nie ma milosci bez pozadania :-))....

1. Data: 2002-11-02 22:04:20

Od: "psych" <p...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosiaczek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> dokaldnie podzielam Wasze zdanie :-))..nie ma milosci bez pozadania
:-))....

no nie wiem... ja mam coś takiego, co nazwałbym właśnie miłością bez
pożądania!

mam przyjaciółkę, którą znam od lat ale uczucia, którymi ją obdarzam są
inne, niż te którymi obdarzam innych przyjaciół (mężczyzn i kobiety) - to
zupełnie coś innego! nie chodzi o to, że ja ją "bardziej" od pozostałych
przyjaciół, bo to zupełnie inna jakość i inne uczucie.

powiedziałbym szczerze, że ją kocham, ale właśnie bez pożądania. to coś jak
miłość do siostry, ale też trochę inna.

i jak sięgam pamięcią to nie było między nami takiego seksualnego
zainteresowania.

czy ja jestem nienormalny?

PSYCH
"Nie ma ludzi zdrowych - są tylko NIEDOBADANI"

PS. Aha! jestem heteroseksualny i interesuję się kobietami w ten sposób w
jaki mężczyźni interesują się kobietami ;-))) ale nie osobą o której
napisałem.

1. Data: 2002-11-02 22:19:46

Od: "comboy" <c...@p...sobie.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy milosc musi isc w parze z pozadaniem?
> bo ze pozadanie nie musi byc spowodowane miloscia to raczej oczywiste.

Hmm... nie zgodze sie. IMVHO pozadanie nie musi byc spowodowane miloscia.

> [...]
mogl
> byc przeciwnej plci ehh :)). jednym slowem czy mozna kogos kochac i go nie

Popieram to co napisali inni wyzej - NOŁ ŁEJ ! ;)

--
Pozdrawiam - COMBOY;
WWW: http://www.pasja.scrypty.com;

1. Data: 2002-11-02 22:23:22

Od: "spider" <s...@n...li.lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "comboy" <c...@p...sobie.o2.pl>

> Hmm... nie zgodze sie. IMVHO pozadanie nie musi byc spowodowane
> miloscia.

No tak, to chyba jasne, że można kogoś pożądać i go nie kochać. Ale
odwrotnie to chyba niemożliwe (no ale piszemy o kobiecie i mężczyźnie).

--
spider.
s...@n...li.lo.pl

1. Data: 2002-11-02 22:28:02

Od: "Meadentia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

psych napisał:aq1i3v$919$...@n...tpi.pl...

> [...]
> zupełnie coś innego! nie chodzi o to, że ja ją "bardziej" od pozostałych
> przyjaciół, bo to zupełnie inna jakość i inne uczucie.

bo może to jest to jedno z wielu uczuć wciąż jeszcze bez nazwy? :|
kida
--
trzeba żyć, a nie tylko istnieć
Plutarch

1. Data: 2002-11-02 22:28:30

Od: PP <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Nov 2002 23:04:20 +0100, "psych" <p...@w...de> napisał(a):

> [...]
> miłość do siostry, ale też trochę inna.
>
> i jak sięgam pamięcią to nie było między nami takiego seksualnego

MZ nie.:)

Przytoczę tu wypowiedź pewnej współgrupowiczki,
napisała jakoś tak:
"miłością jest to co sami miłością nazwiemy"
:)

> PSYCH
> "Nie ma ludzi zdrowych - są tylko NIEDOBADANI"
> PS. Aha! jestem heteroseksualny i interesuję się kobietami w ten sposób w
> jaki mężczyźni interesują się kobietami ;-)))

Zależy którzy mężczyźni;))
Ale rozumiem, że to deklaracja obyczajowej poprawności;)

qq:)

Slownik angielsko-polski http://www.slow.w.plWita m
test
dziwczyna z ekranu