miłość ,przyjaźń nienawiść

41. Data: 2002-02-26 09:47:13

Temat: Re: miłość ,przyjaźń nienawiś
Od: "Jacek Rozanski" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jogibabu!

Jacek R napisal/a:

>Już pomału poznaje Twój rozsądne podejście do zycia,
>myślą przewodnią jest "JA zawsze mam rację", inni mają się do
>mnie dostosować, jak mi się cos niepodoba to tak ma być, można
>pobrażać parę osoób, dokonać jakiś szybkich uogólnień.

Takie cos mzna zarzucic kazdemu.

>Tak a propo to skąd wiesz, że ten wątek jest wydumany i
>odrealniony? Jesteś tego pewnien?

Wcale tak nie uwazam :^) Uwazam tylko, ze jest niezgodny z tematyka grupy.

Pozdrowienia

--
/Jacek Różański/
KS Polonia Warszawa Website http://www.kspolonia.soccer.com.pl

42. Data: 2002-02-26 09:56:14

Temat: Re: miłość ,przyjaźń nienawi
Od: "Jacek Rozanski" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jogibabu!

Marynatka napisal/a:
>Dnia Sun, 24 Feb 2002 12:52:07 +0100, podpisując się jako "ania"
>[ciach calosc]

>Mam nadzieje, ze zastosujesz sie do wlasnych slow ;P

No tak, na podstawie marnego pretekstu, zgnojono i zrobiono z jednej
grupowiczki niekompetentna idiotke, ktora oprocz tego drobnego
potkniecia napisala sporo prawdy o naszej grupie. Samopoczucie lepsze?

Pozdrowienia

43. Data: 2002-02-26 09:59:39

Temat: Odp: miłość ,przyjaźń nienawiś
Od: "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jolanta Pers <j...@u...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a5eh5k$56n$...@n...tpi.pl...

> To zresztą nie byłoby łatwe, bo nie sądzę, żeby ktoś z grupy wiedział,
gdzie
> pracuję. Stawiam piwo or compatible pierwszej osobie, która zgadnie.
> (Lurkerzy z firmy nie mają prawa brać udziału w konkursie, uprzedzam.)

a ja mogę? ;-)
No dobra - postawisz mi pifffko przy okazji :-)

--
Pozdrówka
Tatiana

44. Data: 2002-02-26 10:03:35

Od: "Jacek Rozanski" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jogibabu!

Jacek R napisal/a:

>Brawo Aniu

Brawo Jacku :^>

Pozdrowienia

45. Data: 2002-02-26 10:08:18

Od: "Jacek Rozanski" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jogibabu!

ania napisal/a:

>Podobno w USA już leczą
>uzależnionych od internetu. I są to głównie nudzące się
>niepracujące panie. Nie chcę się uzależnić. Wolę "odstawić"
>internet, zanim to nastąpi i nadal używać go, jak dotąd, w
>sprawach koniecznych.

Nie ma co popadac w skrajnosci. Wszystko jest dla ludzi, byle z umiarem. A
miara tegu umiaru jest wlasnie pewna dyscyplina. Jesli grupa usenetowa
bedzi na temat, nie bedziemy jej poswiecac coraz wiecej czasu i zadna mania
nam nie grozi.

Pozdrowienia

46. Data: 2002-02-26 10:12:25

Od: "Jacek Rozanski" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jogibabu!

sveana\ napisal/a:
>"Jacek Rozanski" <jedyny nieomylny i doskonaly> sie wyglupil,
>piszac:

>Poszukaj sobie zatem innej grupy...... I nazwij
>pl.soc.rozanski..........

He? Chyba trafilem :^) Nudzisz sie...

>A skoro taki jestes podobno, we wlasnym mniemaniu, on-topic, to
>co u licha robi tu ta sygnaturka, reklamujaca niesamowicie
>badziewna strone www z koszmarna muzyka w tle? Ha?

Strona ta pochodzi z czasow, kiedy masowy Internet w Polsce byl w zupelnych
powijakach, czyli na dlugo przedtem, zanim maz kupil Ci komputer :^>
Taka sobie Latimeria :^)
A do 4 linijek siga kazdy ma prawo. A nawet 5, jesli wliczyc pozdrowienia,
ktore ja umieszczam a Ty nie.

Pozdrowienia

47. Data: 2002-02-26 10:17:49

Od: "Jacek Rozanski" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jogibabu!

sassanach napisal/a:

>Jak ja sie _nie podobam_ z moim nudzeniem sie w domu przy
>dziecku , i jesli Kolega uwaza ze Sasanka i inne Panie ( tudziez
>didziak rodzynek ) sa zbedne i bee na tej grupie ( bo glupoty
>wypisuje i sie czepiam ) to niech mnie Kolega zaplonkuje czy
>jak to tam sie nazywa :) i nie bedzie mial problemu
>:). Ja sie nie obraze .

Cholercia, 4 dni poza domem a tu taka kanonada po powrocie :^)
Gdzie napisalem, ze zbedne? Nikt nie jest zbedny i CHCIALBYM czytac same
ciekawe posty. Z duzym zainteresowaniem zasubskrybowalem te grupe a teraz
lapie sie, ze przegladajac ja nie zdjemuje palucha z klawisza guziczka
"next". Ile na tym tace? Nie wiem.

Inet daje tyle mozliwosci, ze nuda w nim nie grozi. No, ale jak ktos nie ma
zadnych zainteresowan i rajcuja go ploty na tematy ogolnorozne to
chcialbym, zeby to byl jego problem a nie moj. I nie adresuje tego do
Ciebie, wiec sie nie unos :^)

Pozdrowienia

48. Data: 2002-02-26 10:21:57

Temat: Re: =?iso-8859-2?B?UmU6ICBtabNvtuYgLHByenlqYbzxIG5pZW5hd2m2
Od: "Jacek Rozanski" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jogibabu!

Jacek R napisal/a:
>Na czym polega to zdrowe podejście do życia?

Na rozsadku i umiarze. Oczywiscie umiar w umiarze tez jest wskazany ;^)

Pozdrowienia

49. Data: 2002-02-26 10:34:43

Temat: Umiar ?????????w Naglowkach
Od: "Ania Björk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na rozsadku i umiarze. Oczywiscie umiar w umiarze tez jest wskazany ;^)

I w naglowkach postow:

Re: =?iso-8859-2?B?UmU6ICBtabNvtuYgLHByenlqYbzxIG5pZW5hd
2m2

What the heck is this?

Ania B.

50. Data: 2002-02-26 10:40:02

Od: "Ania Björk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> He? Chyba trafilem :^) Nudzisz sie...

Czytaniem twoich bzdetow.

> Strona ta pochodzi z czasow, kiedy masowy Internet w Polsce byl w
zupelnych
> powijakach,

No i? To ma byc usprawiedliwienie badziewia? Nie umiesz wyjsc z powijakow i
strony zaktualizowac? Cos to niezbyt dobrze swiadczy o twoich
umiejetnosciach....

czyli na dlugo przedtem, zanim maz kupil Ci komputer :^>

Maz mi kupil komputer? Pierwsze slysze.... Moze tobie ktos inny kupuje
zabawki, bos takie duuuuze dziecko.....

> Taka sobie Latimeria :^)
> A do 4 linijek siga kazdy ma prawo. A nawet 5, jesli wliczyc pozdrowienia,
> ktore ja umieszczam a Ty nie.

A co? Jest przymus pozdrawiania? Pozdrawiam, kogo chce i kiedy chce.

Ania B.

MASSMEDIA
kultura
GRUPO!!!