minimalna renta i emerytura po 1 tys. zł

1. Data: 2008-02-22 22:01:04

Temat: minimalna renta i emerytura po 1 tys. zł
Od: "piotrek" <p...@p...priotr.piotr> szukaj wiadomości tego autora

PiS przedstawi projekt zmian w przepisach ustanawiający minimalną wysokości
rent i emerytur na poziomie 1 tys. zł - zapowiedział w Wałbrzychu prezes
partii Jarosław Kaczyński.

Jarosław Kaczyński, który przebywał dziś na Dolnym Śląsku, w Wałbrzychu
spotkał się z lokalnymi działaczami i sympatykami PiS. Podczas spotkania
zapowiedział, że PiS będzie pracował nad zmianą przepisów dotyczących
wysokości rent i emerytur.

"W tej kwestii jeszcze jedna rzecz musi być załatwiona i z takim projektem
wystąpimy. Mam nadzieję, że PO będzie się obawiała go odrzucić. Muszą być
zlikwidowane renty i emerytury poniżej 1 tys. zł" - powiedział Jarosław
Kaczyński.

"Tysiąc złotych to też bardzo mało, ale przynajmniej ta granica musi być
zachowana, bo dzieją się rzeczy niesłychane. Państwo nie ma prawa skazywać
ludzi na głód" - dodał prezes PiS. Według niego, "można to załatwić, bo nie
jest to coś, co przekracza możliwości państwa, a konkretnie (...) możliwości
ZUS".

Zdaniem byłego premiera, takie przepisy mogą być zakwestionowane przez
Trybunał Konstytucyjny, np. dlatego, że nie zakładają podwyżek dla
wszystkich emerytów i rencistów. "Mam nadzieję, że tu TK się nie ośmieli
zakwestionować. Na podwyżki dla wszystkich pieniędzy nie ma. Powiem to
uczciwie" - podkreślił.

Prezes PiS dodał, że podwyżka "przynajmniej w pierwszej fazie musi być dla
tych, którzy mają najmniej". "Oczywiście z czasem muszą rosnąć wszystkie
inne emerytury" - zakończył.

http://emerytury.onet.pl/1697126,wiadomosci.html

2. Data: 2008-02-22 22:49:01

Temat: Re: minimalna renta i emerytura po 1 tys. zł
Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrek pisze:
> [...]
> tych, którzy mają najmniej". "Oczywiście z czasem muszą rosnąć wszystkie

byl u zlobu dwa lata i nie potrafil tego wprowadzic w zycie skoro to
takie proste ;>?
mam dosc jego beukotu. niech Przeprosi i Spier.... w PiS-du

ja nie potrzebuje "ryby" tylko "wedke" ("rybe" sobie sam zlapie ;) ).
tak mam swiadomosc ze jest grupa osob ktora mimo najszczerszych checi
miala by problem z obsluga "wedki" i takim osoba powinno sie pomagac
bardziej niz 1kpln/miesiac...

pozdrawiam
SlawcioD

3. Data: 2008-02-22 23:02:13

Temat: Re: minimalna renta i emerytura po 1 tys. z?
Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdeczne

p> PiS przedstawi projekt zmian w przepisach ustanawiaj?cy minimaln? wysoko?ci
p> rent i emerytur na poziomie 1 tys. zł - zapowiedział w Wałbrzychu prezes
p> partii Jarosław Kaczyński.

Nastepni po bajkach wzieli sie za cuda... Wybory ida czy jak?
zenada

Marcin

4. Data: 2008-02-23 06:05:45

Od: "dzinek" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cwaniak ,zapomniał powiedzeć że ten tysiąc to najnizsza kwota bazowa

5. Data: 2008-02-23 06:46:29

Temat: Re: minimalna renta i emerytura po 1 tys. z3
Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nastepni po bajkach wzieli sie za cuda... Wybory ida czy jak?
> zenada

Teraz szaleja zeby Lech zostal ponownie wybrany na prezydenta

Leszek

6. Data: 2008-02-23 11:38:39

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22.02.2008 23:01, użytkowniczka/użytkownik piotrek napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):
> PiS przedstawi projekt zmian w przepisach ustanawiający minimalną wysokości
> rent i emerytur na poziomie 1 tys. zł - zapowiedział w Wałbrzychu prezes
> partii Jarosław Kaczyński.

"Takie rzeczy to tylko w Erze" chciałoby się powiedzieć, dwa lata był za
sterem i nic, a teraz jak budżet na innych barkach to można szafować
takim Matrixem :-)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

7. Data: 2008-02-24 23:41:27

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 23:01, "piotrek" <p...@p...priotr.piotr> wrote:
> PiS przedstawi projekt zmian w przepisach ustanawiający minimalną wysokości
> rent i emerytur na poziomie 1 tys. zł - zapowiedział w Wałbrzychu prezes
> partii Jarosław Kaczyński.

Eh, gdy świadczenia będą na poziomie 1.000 zł. to emeryt/ rencista na
czynsz wyda 500 zł. na prąd i gaz drugie 500 zł., to mu znowu ana
czopki ani na sznur nie ostanie mu się nic.
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)

8. Data: 2008-02-25 17:10:30

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrek pisze:
> PiS przedstawi projekt zmian w przepisach ustanawiający minimalną wysokości
> rent i emerytur na poziomie 1 tys. zł - zapowiedział w Wałbrzychu prezes
> partii Jarosław Kaczyński.
[..]
No niechże ten koleś się już przymknie... ;-( Pokazał co potrafi przez
dwa lata, a teraz znowu do koryta się by chciało.. Już się niedobrze
robi jak go słyszę z takimi tekstami.
Nie sprawdziłeś się... spadówa !!!
A tak swoją drogą... jak by mu dać tysiąc złociszy na miesiąc, to
skonałby z głodu, bo toto gospodarzyć nawet nie potrafi.
pozdr
robercik-us

9. Data: 2008-02-25 17:15:17

Od: Adam <n...@s...w.google> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25-02-2008 o 18:10:30 robercik-us <r...@p...onet.pl>
napisał(a):

> [...]
> No niechże ten koleś się już przymknie... ;-( Pokazał co potrafi przez
> dwa lata, a teraz znowu do koryta się by chciało.. Już się niedobrze

A co złego zrobił?

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Jeśli poczekasz do października z robieniem żartów prima aprilisowych to
napewno uda ci się złapać większą liczbę ludzi

10. Data: 2008-02-25 17:57:57

Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski pisze:
> "Takie rzeczy to tylko w Erze" chciałoby się powiedzieć, dwa lata był za
> sterem i nic, a teraz jak budżet na innych barkach to można szafować
> takim Matrixem :-)

Ale czym szafować? ;) Przecież wyraził się jasno:
"Muszą być zlikwidowane renty i emerytury poniżej 1 tys. zł."
Jak ktoś ma mniej, to już nie ma renty ani emerytury, bo zostanie
zlikwidowana. Ot co ;P

Z wisielczym humorem pozdrawiam,
Gerard

Niuanse zasiłku pielegnacyjnego.