miód

11. Data: 2002-03-05 09:39:21

Temat: Re: miód
Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja sem netoperek!
tom

12. Data: 2002-03-05 12:06:49

Od: "netoperek" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja sem netoperek!
> tom
Neeee... to je neni moźni, to ja jsem netoperek. Wyste som TOM, newidite
toho?
:)))))))))

netoperek

13. Data: 2002-03-22 06:02:34

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wedlug mojej wiedzy, nie nalezy tego w ogole jesc.
Racja

>Co innego mleczko
> pszczele. Ale do tego jest trudny dostep.
> tom

A probowales kiedys jesc mleczko pszczele? Bo ja tak. Nie mogę sobie
wyobrazic czegoś równie ohydnego w smaku.
Poza tym z jego jedzeniem nalezy uwazac, ma spore ilosci testosteronu i
efekty moga byc hm ciekawe.
Dostep jest latwy, wystarczy w maju, czerwcu wyciagnac mateczniki z
kilkudniowymi larwami matek. Larwy sie wyrzuca, galaretka w której leżały to
właśnie mleczko. Wielu pszczelarzy wycina mateczniki aby zatrzymac rojenie i
masz mleczko za darmo.

Mleczko, dieta optymalna, urynoterapia.... Boże, co to za grupa??? Desperaci
jacyś, czy co?

--
Jan Werbiński +48 68 3630000 +48 606269777
j...@p...pl

14. Data: 2002-03-22 14:21:07

Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@h...com> napisał w wiadomości
> Mleczko, dieta optymalna, urynoterapia.... Boże, co to za grupa???
Desperaci
> jacyś, czy co?

Panie Janie, a może by tak merytorycznie podyskutować, a nie tylko
współdyskutantów obrażać?

Chyba że Pan li tylko dzióbkiem potrafi kłapać...

Grzegorz

15. Data: 2002-03-23 12:01:49

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> współdyskutantów obrażać?
>
> Chyba że Pan li tylko dzióbkiem potrafi kłapać...

Merytorycznie hahaah !!Jak mozena dyskutowac merytorycznie z ludzmi
nawiedzonymi ktorzy spelniaja misje???
swiadkowie jehowy ,optymalni i wege to wszystko mozna włozyc do jednego wora i
do rzeki. dodałbym jeszcze do tego towarzystwa dystrybutorów róznych magicznych
specyfików typu dc i herba....... ale oni robia tu biznes

To sie narazilem wszystkim jesli kogos poninalem to prose o reklamacje

16. Data: 2002-03-24 06:23:49

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
magicznych
> specyfików typu dc i herba....... ale oni robia tu biznes

Tak, a najlepsze jest to, ze kiedy rozmawiam z kimś osobiście na temat diety
(mam na myśli tu osobę, która już próbowała wielu diet typu wege, cambrige,
DO itp.) to wszystkie te osoby wyglądają podobnie:

Nawiedzone - dieta stanowi sens ich życia i obsesję

Zwykle są otyłe - ostatnia dieta zawiodła, właśnie odkryły nową,
podniecenie, remanent lodówki. Ciągle informują otoczenie o tym, że się
odchudzają. Dużo czytają, zwłaszcza czasopism kobiecych (Wielki Świat -
Kuchenny Blat).

Wyglądają o dziesięć lat starzej - ostatnia dieta (Cambridge?) była
rewelacyjna, schudły 7 kilo w miesiąc. W ubraniu OK ale na basenie widać
obrzydliwe zwały pomarszczonej skóry zwisają z nich jak ze stracha na
wróble. Ohydne rozstępy (skóra się tak szybko nie kurczy), papierowa skóra,
apatia, niezdrowy wygląd.

Po pół roku wyglądają jak przed dietą. No, chyba że optymalni to dalej
wyglądają jak punkt wyżej. Hahaha.

17. Data: 2002-03-24 12:16:29

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyglądają jak punkt wyżej. Hahaha.
> --
> Jan Werbiński  +48 68 3630000 +48 606269777

A mnie zastanawia jedno; czy optymalni aktywnie dzialajacy na grupie sa jakos
zorganizowani czy ich aktywnośc wynika z potrzeby misji.
Chwilami odnosze wrazenie ze sa etatowymi pracownikami pseudomedycznych
osrodków zdrowia kwasniewskiego do spraw werbunku nowych pacjentów.
a ze ludzi zagubionych i poszukujacych wielu czyta grupe więc zawsze maja
szanse upolowac jakiegos zagubionego naiwniaka.

a teraz cos z zycia
Pytanie o ksiazke o diecie optymalnej w sklepie ze zdrowa zywnoscia:)))))

18. Data: 2002-03-24 13:48:53

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a ze ludzi zagubionych i poszukujacych wielu czyta grupe więc zawsze maja
> szanse upolowac jakiegos zagubionego naiwniaka.

Może nawet są zorganizowani np na podobieństwo Amwaya? Gromadzą się na
zamkniętych imprezach na które są wpuszczani tylko optymalni. Ochrona
sprawdza ich po np beknięciu - zapach nieświeżych ryb z jamy gębowej
świadczy o "optymalności".

Na tych zebraniach tak jak w Amway'u wykrzykują pochwalne hasła np
"Optymalna dieta zrobi z cioty faceta", albo "Jesz węglowodany? - Chyba
jesteś pojXXXXy!"
Na deser obżerają się kostkami smalcu i zapijają ciepłą zasmażką.

Jakiegoś insidera im podesłać? ;-)))

Kto wymyśli nowe hasła na tajne zebrania optymalnych? Proszę się dopisywać
poniżej.

19. Data: 2002-03-24 17:17:24

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto wymyśli nowe hasła na tajne zebrania optymalnych? Proszę się dopisywać
> poniżej.

OPTYMAALNI NORMAALNI!!OPTYMALNI
NORMALNI1OPTYMALNINORMALNI1OPTYMALNINORMALNIOPTYMALN
INORMALNIOPTYMALNINORMALNI

I tak do całkowitego odlotu a jak juz wszyscy odleca to kierownik kwasniewski
chodzi z kapeluszem i zbiera datki,bo jak sam powiedzial "trzeba płacic"

OPT

20. Data: 2002-03-25 11:05:47

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...

> Merytorycznie hahaah !!Jak mozena dyskutowac merytorycznie z ludzmi
> nawiedzonymi ktorzy spelniaja misje???
> swiadkowie jehowy ,optymalni i wege

No to powiedz co masz przeciwko wege?
Podyskutujmy merytorycznie.

pozdrawiam Chaciur

Jaka dieta jest najlepsza dla osób, które mają 12 lat i chcą schudnąć do końca maja lub początku czerwca?
"kapuściana dieta"
oczyszczanie organizmu
michel montignac
Vitana: Citrin