miód

21. Data: 2002-03-25 11:26:55

Temat: Re: miód
Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chaciur" <g...@k...net.pl> napisał w wiadomości
news:a7n0a7$4hr$1@news.tpi.pl...
> No to powiedz co masz przeciwko wege?
> Podyskutujmy merytorycznie.

Wege jeżdżą na górskich rowerach, o.
Pzdrw
Piotr

22. Data: 2002-03-25 11:44:04

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7n26r$n81$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "chaciur" <g...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> news:a7n0a7$4hr$1@news.tpi.pl...
> > No to powiedz co masz przeciwko wege?
> > Podyskutujmy merytorycznie.
>
> Wege jeżdżą na górskich rowerach, o.
> Pzdrw
> Piotr

Ty biegaczu Ty.

salut Chaciur

ps. wlasnie sie zabieram za trening po okresie
lenistwa, masz jakis pomysl jak w miesiac
stac sie Armstrongiem?

23. Data: 2002-03-25 11:57:09

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...

> No to powiedz co masz przeciwko wege?
> Podyskutujmy merytorycznie.

Chodzi mi o ekstremalne postawy w ktorych ideologia jedzenia lub nie jedzenia
miesa dzieli ludzi na lepszych i gorszych.Takie postawy reprezentuja optymalni
oraz spora grupa wege.
a co do dyskusji merytorycznej to ja tez nie jem miesa i to juz dosyc dlugo
wiec na temat diety mamy zblizone poglady a jesli chodzi o ideologie
to .....:)))

24. Data: 2002-03-25 12:07:24

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps. wlasnie sie zabieram za trening po okresie
> lenistwa, masz jakis pomysl jak w miesiac
> stac sie Armstrongiem?

Pij Izolipidol;-))
Swoją drogą cóż za genialna nazwa...

Przede wszystkim napisz na priva jaki masz cel treningu. Co konkretnie
chcesz przez ten miesiąc osiągnąć. Może uda mi się coś doradzić. Albo
zapytam znajomych
Pzdrw
Piotr

25. Data: 2002-03-25 12:16:30

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miesa dzieli ludzi na lepszych i gorszych.Takie postawy reprezentuja optymalni

Tu sie zgodze. Istnieja wegetarianie, ktorzy sa
delikatnie mowiac agresywni. Jest to blad.
Ale to raczej ich agresja jest bledem
a nie samo wege.

> a co do dyskusji merytorycznej to ja tez nie jem miesa i to juz dosyc dlugo
> wiec na temat diety mamy zblizone poglady a jesli chodzi o ideologie
> to .....:)))

Czyli nie jesz dla zdrowotnosci?
Ja tam widze w tym cos wiecej,
ale to raczej moja ideologia wywoluje
u mnie wegetarianizm.
A dobudowywanie ideologii do diety?
Faktycznie niezle jajo moze z tego
wyjsc :)

pozdrawiam Chaciur

26. Data: 2002-03-25 12:56:57

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał:0...@n...onet.pl...

> Tu sie zgodze. Istnieja wegetarianie, ktorzy sa
> delikatnie mowiac agresywni. Jest to blad.

No własnie , a czy znane sa ci zródła tej agresji??
Ja osobiscie stosuje rozgraniczenie na wege i nie jedzenie miesa.
O ile wege potrafia byc agresywni w propagowaniu swojej ideologi opartej na
jedzeniu lub nie jedzeniu czegoś o tyle ludzie nie jedzacy miesa sa ponad
prostym pozialem swiata na miesnych i bezmiesnych,a ludzie "dziela sie na
madrych i glupich"jak mawial Pawlak:)))

> Czyli nie jesz dla zdrowotnosci?

Z ta zdrowotnoscia to rożnie bywa co jakis czas nowe rzeczy sie odkrywają,
pomijam tu odpaly optyszamanów.

> Ja tam widze w tym cos wiecej,
> ale to raczej moja ideologia wywoluje
> u mnie wegetarianizm.
jako wierzacy ateista dziekuje bogu ktorego nie ma ,ze nie dorobilem sobie
ideologi do jadlospisu.
mam tylko problem z odpowiedzia na pytanie dlaczego nie jadam miesa
moze mi poradzisz
tylko zeby było bez zdrowotnosci , bez ideologi wege i bez kaprysów:)))

27. Data: 2002-03-25 13:18:20

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...

> No własnie , a czy znane sa ci zródła tej agresji??

Tak w rzeczywistosci to zrodla sa inne.
Najsilniejszym jest strach, ale i pomiejsze
tez by sie znalazly.

> [...]
> prostym pozialem swiata na miesnych i bezmiesnych,a ludzie "dziela sie na

Pawlak mial racje.

> [...]
> pomijam tu odpaly optyszamanów.

> jako wierzacy ateista dziekuje bogu ktorego nie ma ,ze nie dorobilem sobie

Ale to prawdopodobnie jadlospis Twoj wynika
z jakiejs tam wyznawanej ideologii, tak jak u mnie.

> mam tylko problem z odpowiedzia na pytanie dlaczego nie jadam miesa
> moze mi poradzisz
> tylko zeby było bez zdrowotnosci , bez ideologi wege i bez kaprysów:)))

Czyli raczej to Ty powinienes wiedziec dlaczego :)
No coz jak mam strzelac, to obstawiam powody
etyczne.

pozdrawiam Chaciur

28. Data: 2002-03-25 13:39:37

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał:0...@n...onet.pl...

> Tak w rzeczywistosci to zrodla sa inne.
> Najsilniejszym jest strach, ale i pomiejsze

Strach to bardzo uniwersalne wytlumaczenie.
strach nas determinuje ale tez strach nas stymuluje do dzialania.
Strachem to mozna wszystko wytlumaczyc ale moze sa jakies inne "bardziej
wegetariańskie zrodla agresji",ktore sa w stanie wytlumaczyc postawe
wojujacych wegetarian.
sam przyznasz ze zabijanie ludzi za to ze zabijaja zwierzeta to jest paranoja

> Pawlak mial racje.
to dlatego był dwa razy premierem:))))

> Ale to prawdopodobnie jadlospis Twoj wynika
> z jakiejs tam wyznawanej ideologii, tak jak u mnie.

no wlasnie ze nie widze zwiazku pomiedzy swiatopoglądem a jadlospisem:((((
gdybym widzial zycie byloby łatwiejsze :)))) i proste

ale jestem otwarty na doczepienie etykiety do mojego menu

> Czyli raczej to Ty powinienes wiedziec dlaczego :)
> No coz jak mam strzelac, to obstawiam powody
> etyczne.

hahahahah ja i etyka ale dzięki za komplement dowartosciowałem sie jak nigdy

29. Data: 2002-03-25 13:57:58

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wojujacych wegetarian.
> sam przyznasz ze zabijanie ludzi za to ze zabijaja zwierzeta to jest paranoja

Zaczyna to sie od szczytnych idealow,
ktore sa opatrznie zrozumiane. Taka sytuacja
jest w swiecie powszechna.
Czysto wegetarianskiego zrodla agresji nie znajduje.

> to dlatego był dwa razy premierem:))))

:))

> no wlasnie ze nie widze zwiazku pomiedzy swiatopoglądem a jadlospisem:((((
> gdybym widzial zycie byloby łatwiejsze :)))) i proste
>
> ale jestem otwarty na doczepienie etykiety do mojego menu

Ale musisz bardziej wspolpracowac ;)

> hahahahah ja i etyka ale dzięki za komplement dowartosciowałem sie jak nigdy

A to moze mi powiesz jak to sie stalo,
ze przestales jesc miesko?

salut Chaciur

30. Data: 2002-03-25 14:22:28

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktore sa opatrznie zrozumiane. Taka sytuacja
> jest w swiecie powszechna.
> Czysto wegetarianskiego zrodla agresji nie znajduje.

Czyli mozna powiedzieć ze to zrodlo agresji jest ogolnoludzkie ,a jesli tak to
ideologia wegetarianska niczym nie rózni sie od innych ideologi i jest tak
samo odlegla od "prawdy' jak inne ideologie

> :))

> Ale musisz bardziej wspolpracowac ;)

oj leń jestem wielki wiec nakłonienie mnie do wspolpracy bedzie trudne:)))

> A to moze mi powiesz jak to sie stalo,
> ze przestales jesc miesko?
odpełzło samo:))))

w roku 87 ubieglego wieku:)) jakos tak poszukiwalem czegos nowego jakiegos
natchnienia i zetknalem sie z wege ale po pewnym czasie znudziła mnie ideologia
i powrocilem do miesa.przed piecioma laty wrociłem do jadlospsu wege ale juz
bez ideologi, ktora wydaje mi sie infantylna jak kazda skrajna ideologia .
majac nascie lat mozna wyznawac rózne skrajne ideologie bo to jest mlodosc
ale pozniej to jest infantylizm.
w sprawie jadlospisu nie wypowiadam się kategorycznie moze się tak zdarzyc ze
jutro zjem swinie na surowo i nie bede mial z tego powodu wyrzutów sumienia ani
poczucia winy gdyz te uczucia są mi obce.
zdradze ci tajemnice ktora skrywam w sobie ; w lutym po ponad pieciu latach
zjadlem kawalek ryby i wiesz co nic sie nie stalo , swiat dalej jest taki
sam jaki byl przed zjedzeniem jej , a ze ja nie mialem zadnychy blokad we lbie
wiec mi tez się nic nie stalo i nie znienawidzilem się za to .
a ta ryba to byl karp,widac brakuje mi rteci w organizmie a bialko rybie
absorbuje rtęc hheheheheh więc uzupelnilem niedobor rteci:)))))

> salut Chaciur

Jaka dieta jest najlepsza dla osób, które mają 12 lat i chcą schudnąć do końca maja lub początku czerwca?
"kapuściana dieta"
oczyszczanie organizmu
michel montignac
Vitana: Citrin