mirroring - polska nazwa?

1. Data: 2004-05-01 17:11:22

Temat: mirroring - polska nazwa?
Od: elgar <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirroring, jedna z technik sprzedazy, wiecie moze, czy jest polska nazwa
czy stosuje sie wersje ang.?

elgar

1. Data: 2004-05-01 21:25:22

Temat: Re: mirroring - polska nazwa?
Od: "Kacper Ciesla (comboy)" <c...@p...sobie> szukaj wiadomości tego autora

elgar wypocił:

> Mirroring, jedna z technik sprzedazy, wiecie moze, czy jest polska nazwa
> czy stosuje sie wersje ang.?

Hmmm, może lustracja ?

--
Pozdrawiam - Kacper Cieśla (comboy);
http://www.programuj.com ; Jabber: comboy()jabberpl.org;

1. Data: 2004-05-06 10:48:10

Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie jestem handlowcem, ale wydaje mi sie, ze chodzi i "odzwierciedlenie",
> czyli rodzaj dostosowania sie do "jezyka werbalnego" i jezyka ciala klienta.
>
> pozdrawiam :)
>
> mema

To chyba w psychoterapii nazywają bodaj "zakotwiczeniem" (?)

pozdrawiam
vonBraun

1. Data: 2004-05-06 11:03:07

Od: elgar <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 May 2004 12:48:10 +0200, vonBraun wrote:

> To chyba w psychoterapii nazywają bodaj "zakotwiczeniem" (?)
>
> pozdrawiam
> vonBraun

dostalam prywatnie podpowiedz, ze w szkoleniach zwie sie to zaiste
"odzwierciedlaniem", a materialy insze potwierdzily
"zakotwiczeniem" bywa raczej "anchoring", tu, owdzie i gdzie indziej ;-)

pzdr,
elgar

1. Data: 2004-05-06 11:15:24

Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "odzwierciedlaniem", a materialy insze potwierdzily
> "zakotwiczeniem" bywa raczej "anchoring", tu, owdzie i gdzie indziej ;-)

A jaką definicję anchoringu podają
tu, ówdzie lub gdzie indziej?

pozdrawiam
vonBraun

1. Data: 2004-05-06 15:07:28

Od: elgar <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 May 2004 13:15:24 +0200, vonBraun wrote:
[ciach]
> A jaką definicję anchoringu podają
> tu, ówdzie lub gdzie indziej?
>
> pozdrawiam
> vonBraun

z dziedziny owdzie, to najblizej pod reka mam... yyy dosc mgliste...
ale wydal PAN, znaczy sie, dajmy im szanse ;-)

a leci tak, uwaga (skracam troche, kto by tyle pisal) :-)

"metaforyczne podloze, czyli pragmatyczny kontekst, w ktorym zostaje
osadzone dane wyrazenie jezykowe, obejmuje fakt zaistnienia konkretnej
wypowiedzi skonstruowanej przez mowiacego w okreslonej sytuacji i dla
osiagniecia okreslonego celu, uczestnikow tej wypowiedzi wyroznianej jako
swego rodzaju zdarzenie oraz okolicznosci, w ktorych to zdarzenie
nastapilo. Tak rozumiane pragmatyczne zakotwiczenie wypowiedzi stanowi
element zanaczenia kazdego wyrazenia."

eee, do niczego (sie tu nie przyda) ;-)

ale reszte papierow chyba diabli wzieli albo skutecznie zachomikowalam?
nic znalezc nie moge w tym bajzlu :-))

a z cyklu "gdzie indziej", def. posrednio przez anchor
An anchor (also referred to as a bookmark by Microsoft applications) is the
destination of a hyperlink within a Web page. Anchors are common on single
Web pages containing lots of text where the text section titles appear at
the top of the page and clicking the link causes the browser to jump down
the page and display the selected portion of text.
catalyst.washington.edu/glossary.html

An anchor is an HTML "tag" that marks a specific point in an HTML document
as either the source or destination of a hypertext link. This allows you to
create links from one hypertext document to another, as well as to
different sections within the same document. Anchors that point to
different places in the same document use the <A NAME> tag and are
frequently used to navigate a long document with many sections. Anchors
that point to other hypertext documents use the <A HREF> tag.
support.airmail.net/faq/glossary_al.php

no i one, te obiekty, tez sie po naszemu kotwiczy ;-)

a przy okazji, spragnionym rozrywki ku rozrywce, a nieukom ku nauce :-)
http://web.mit.edu/persci/

pzdr,
elgar

1. Data: 2004-05-06 16:23:14

Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elgar szczegółowo wyjaśnia w news:19qftnqb0uxoo$.11y74ct6cacpo.dlg@40tude.net
> [...]
>
> no i one, te obiekty, tez sie po naszemu kotwiczy ;-)
>

> a przy okazji, spragnionym rozrywki ku rozrywce, a nieukom ku nauce :-)

Elgarka! Ja też Cie lubie, zresztą imponujesz mi bo znasz języki
i jesteś w ogóle kumata...

pozdrawiam
vonBraun

1. Data: 2004-05-06 16:57:18

Od: elgar <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 May 2004 18:23:14 +0200, vonBraun wrote:

> [...]
[ciach]

> Elgarka! Ja też Cie lubie, zresztą imponujesz mi bo znasz języki

:-)))
hi hi

ze tak powiem ;-))

tylko troche mi niewygodnie z ta odmiana, ale mniejsza ;-)

no i za "w ogole" dziekuje :-)))

elgar

Psychobot - pomyłkowa wysyłka
Sny