Juz?

1. Data: 2004-04-30 22:00:47

Temat: Juz?
Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Ta-daaaa!
TA-DAAAAAA!

Urodzona w niewoli, okuta w powiciu,
ja tylko jedna wiosne mialam w zyciu...

Ale za to jaka mam jesien!
:):):):):):):)

Moje pokolenie wyrastalo w nieznosnym odczuciu, ze juz nigdy sie nie zmieni,
nie moze sie zmienic. Oni - ci z czolgami, pejczami od przesluchan, bombami
atomowymi i teczkami pelnymi wyrokow - oni ciagle nas zapewniali, ze tak juz
bedzie zawsze....

Na szczescie, nie wszyscy uwierzyli.

Wiec dzisiaj ci wszyscy co nie uwierzyli baluja! Choc to juz jesien,choc
sloneczko nas grzeje nie tak, choc nogi na balowanie juz nie te.
Ale oczy mamy takie same,ciagle wiosenne, ciagle plonace, ciagle ufne,
rozjasnione nadzieja. Udalo sie tyle - to i wszystko sie uda!

Co bedzie - to bedzie, ale dzis - dzis baluja wszyscy swieci!

Bedzie to co nasze, niepamietajace pochodow pierwszomajowych i pytajace kim
byl Marks, dzieci wymysla, zrobia, wykombinuja, jak sobie i nastepnym
pokoleniom posciela.

Nie bedziemy sie dzis zamartwiac, zycie samo zmartwien naniesie.

Kochani, wiec: nie dziamgac, nie jeczec, nie zlowieszczyc - przynajmniej do
poniedzialku, Pierwszego Europejskiego Kaca!;););)

Kaska, flamencujaca w rytm poloneza!

(Widzisz, Jacku, widzisz Karelu? A NIE MOWILAM!)

1. Data: 2004-05-01 07:07:02

Temat: Re: Juz?
Od: vonBraun <interfere@sp~wywal~ace.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol wrote:
> [...]
> poniedzialku, Pierwszego Europejskiego Kaca!;););)
>
> Kaska, flamencujaca w rytm poloneza!
>
> (Widzisz, Jacku, widzisz Karelu? A NIE MOWILAM!)

Mój kot zamiałczał dziś jakimś innym głosem,
czyżby poczuł się europejczykiem?

vonBraun

1. Data: 2004-05-01 09:51:08

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. Pyzol<- c6uiad$f6n0e$...@I...news.uni-berlin.de
naszkrobal/a:

> (Widzisz, Jacku, widzisz Karelu? A NIE MOWILAM!)

Widzi oTTo.
Masz: http://info.onet.pl/912241,11,item.html

Ale schodzisz na łatwiznę Ksiula. Naciskałem i nic :) Żadnych prognoz.
Czekam

oTTo

--
"Coraz więcej sieci zewnętrznych "ustawia" bramki służące do wymiany
poczty elektronicznej z siecią Internet. Ten światowy system sieci i

1. Data: 2004-05-01 10:59:53

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> wrote in message
news:c6vrtp$gimmm$1@ID-222808.news.uni-> Ale schodzisz na łatwiznę Ksiula.

Tak, Tomku, cieszyc sie jest l a t w o. Sprobuj!

:)
Kaska

1. Data: 2004-05-01 11:03:15

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"vonBraun" <interfere@sp~wywal~ace.pl> wrote in message
> Mój kot zamiałczał dziś jakimś innym głosem,
> czyżby poczuł się europejczykiem?

Nic dziwnego,ze sie poczul, w koncu przezywa to na wlasnych pazurkach;) Ja
swoim musialamzrobic calky wyklad, ze teraz sa Europejczykami.
Zaraz zaczely inaczej mruczec!
:)
Kaska

1. Data: 2004-05-01 11:12:54

Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun wrote:

> Mój kot zamiałczał dziś jakimś innym głosem,
> czyżby poczuł się europejczykiem?

Ja tam zawsze myślałam, że odkąd się urodziłam, jestem Europejką. A tu
się okazuje, że to dopiero od dzisiaj jesteśmy w Europie. Tak to już
jest, jak się żyje w iluzjach i urojeniach ;) To potem takie odkrywcze
obudzić się w Europie :)

Ale rzeczywiście jakoś "inaczej" - wody rano nie mieliśmy ;)
--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

1. Data: 2004-05-01 13:16:48

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. Pyzol<- c7005g$gafln$...@I...news.uni-berlin.de
naszkrobal/a:

> Tak, Tomku, cieszyc sie jest l a t w o. Sprobuj!

Próbuję, ale cholera sceptyczny się robię /a przy hihraniu mniej
czujny... a później prawie zawsze w 'łeb' ;)/.

> :)
> Kaska

oTTo

P.S. 'u maksyma w gdyni...' ;)

--
Trzeba nas było wychować, a nie za ojczyznę walczyć.
[Pogoda na jutro]

1. Data: 2004-05-01 21:41:25

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun w postku news:c6vi9b$4q$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Mój kot zamiałczał dziś jakimś innym głosem,
> czyżby poczuł się europejczykiem?

Jeden z moich kotów pochodzi z Brukseli.
Przespał dzisiaj cały dzień ;)

* Natek

1. Data: 2004-05-01 22:59:38

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol" <n...@s...ca> napisał w wiadomości
> [...]
kim
> byl Marks, dzieci wymysla, zrobia, wykombinuja, jak sobie i nastepnym

Pochody pierwszomajowe dzisiaj widziałam dwa:)
panie handlowały na rynku owocami, sklepy były pootwierane,
Na debowcu ponoć grała orkiestra strażacka
przeszła burza,
zaszło słoneczko
wielcy tego świata zdecydowali że jesteśmy znów w Europie.

Idac po opustoszałym mieście ogladałam po kolei szyldy sklepów:
"eurofirany", "eurobuty" i "eureka" :)

Aska

1. Data: 2004-05-02 02:06:32

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> wrote in message
news:c70800$gl4cp$1@ID-222808.news.uni-> Próbuję, ale cholera sceptyczny się
robię /a przy hihraniu mniej
> czujny...
Ojej, to ja cie musze uprzedzic, ze ja sie chichram niemal bez przerwy.

Kaska

Kobiet są co najmniej dziwne.
nieuświadomione emocje
nieuświadomione emocje