mizeria z ogorkow

1. Data: 2003-05-22 07:39:06

Temat: mizeria z ogorkow
Od: "hipolita" <h...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Mizeria niby banalna jest ..ale ..jakie dodac przyprawy , ewentulanei inne
skladniki (cebulka??, szczypiorek??) zeby zrobila sie ekstra smaczna??
Ja wczoraj zrobilam taka zwykla, ogorki w talarki, smietana z sola i
pieprzem
i byla niby dobra...ale ..
no wlasnie ale...moze ktos ma jakies sprawdzone przepisy na cud-mizerie??

1. Data: 2003-05-22 07:46:19

Temat: Re: mizeria z ogorkow
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hipolita wrote:

> no wlasnie ale...moze ktos ma jakies sprawdzone przepisy na cud-mizerie??

Ja jeszcze zakwaszam śmietanę (o ile nie jest kwaśna) lub daję
jogurt/kefir. No i lekko dosładzam.
Lubię też z dodatkiem czosnku (1-2 ząbki na 2 ogórki).

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2003-05-22 07:49:02

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie! wrote:

> Ogorki w talarki + sos knorra do mizeri (wersja szybka)

Z tymi nie_do_mizerii wychodzi chyba jeszcze smaczeniej ;-). Tylko, że
wtedy już to nie jest mizeria. A jak się doda jeszcze pomidory, fetę...
ach... która to godzina? ;-)

1. Data: 2003-05-22 07:51:07

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik hipolita napisał:
> [...]
> i byla niby dobra...ale ..
> no wlasnie ale...moze ktos ma jakies sprawdzone przepisy na cud-mizerie??

Ogorki w talarki, duzo koperku, troche cukru, soli i pieprzu.
Ogorki w talarki + sos knorra do mizeri (wersja szybka)
Ogorki w talarki, duzo koperku, drobno pokrojona cebulka,
troche szczypiorku, ciut octu, troche soli i cukru, zostawic
do przegryzniecia sie ;)

--
Pozdrawiam <- walkie! ->
http://walkie.cegla.art.pl

1. Data: 2003-05-22 08:03:19

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zGosiula napisał:

> Z tymi nie_do_mizerii wychodzi chyba jeszcze smaczeniej ;-). Tylko, że
> wtedy już to nie jest mizeria. A jak się doda jeszcze pomidory, fetę...
> ach... która to godzina? ;-)

A mniammmmm :-)

--
Pozdrawiam <- walkie! ->
http://walkie.cegla.art.pl

1. Data: 2003-05-22 08:50:11

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hipolita" <h...@s...wp.pl> napisał w wiadomości
> Czesc
> Mizeria niby banalna jest ..ale ..jakie dodac przyprawy , ewentulanei inne
> skladniki (cebulka??, szczypiorek??) zeby zrobila sie ekstra smaczna??

ogorki w plasterki, sporo koperku, smietana, troche jogurtu, moze byc tez
odrobina majonezu, sol, swiezo mielony czarny pieprz. Duzo zalezy od ogorkow
:)

wkn

1. Data: 2003-05-22 09:45:23

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

==========
Ogórki, sól, pieprz, śmietana i:

sok z cytryny + cukier (nie za dużo!)

a potem dodaj:
poniedziałek - feta
wtorek - estragon
środa - pomidory
czwartek - sałata
piątek - papryka
sobota - wszystkie dodatki razem
niedziela - bez żadnych dodatków

waldek
==========

1. Data: 2003-05-22 10:05:48

Od: "hipolita" <h...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek wrote:
> ==========
> [...]

dzieki wszystkim za przepisy
ten tygodniowy zwlaszcza jest super!!!

a wiec to cukier i ocet badz cytryna nadaja te nute smaku o ktora mi
chodzilo:)
Sezon sie na ogorki zaczal...wyprobuje wiec kazda wariacje przepisowa!!!
H.

1. Data: 2003-05-22 12:09:06

Od: "Ela" <u...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a z dodatkiem mięty radzę spróbować, pyyyyyyycha

ela

1. Data: 2003-05-22 12:19:21

Od: "Tomasz Konik" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i byla niby dobra...ale ..
> no wlasnie ale...moze ktos ma jakies sprawdzone przepisy na cud-mizerie??

IMVHO najlepszym dodatkiem do mizerii jest pieknie wysmazony schabowy i
mlode ziemniaczki. W takiej kompozycji nawet koperek mnie nie straszny;-))))
Pozdrawiam,
Konik

nalesniki biszkoptowe
placki ziemniaczane, młoda kapustka