Re:mleko

From: Jacek <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re:mleko
Date: Sat, 09 Jun 2001 17:55:17 +0200

***** napisał:

> Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@p...bez.onet.spamu.pl> napisał w
> wiadomości news:jpc4itsdjile451u8ogepcdioflb4tjrqp@4ax.com...
>
> Jedno pytanie. Który *dorosły* ssak używa mleka?
> To (chyba) powinno wystarczyć.

Zapytaj kota.
Ssaki nie maja mozliwosci picia mleka w doroslosci, poniewaz sobie nie
udomowily
innych ssakow, dostarczycieli mleka.
Ale np. juz biedronki udomowily sobie mszyce i zbieraja ich nektar.

A ktory dorosly ssak hoduje kury na mieso i jajka ,
ktory dorosly ssak chodzi do sklepu po zakupy ,
ktory dorosly ssak gotuje wode, pije piwo, wino, wodke ?

Argumentacja jest naprawde w stylu Artura.
Jak juz mleko, to czsemu nie od malpy czy psa.
Zatem zycze mu smacznego psiego i malpowego mleka i do widzenia.
I niech wiecej sie nie powoluje na swoja nauczkowosc, bo to kpina.

Nie lubi , nie trawi mleka to jego prywatna sprawa. Co nie znaczy ze swoje
niemoznosci
ma reklamowac jako obowiazujacy standard.
Impotent tez pewnie by pisal, ze kontakt z kobietami w lozku jest szkodliwy.

Ale mleko jest i bylo zdrowe, jest wysokokalorycznym napojem i
produktem/polproduktem
do wytwarzania serow, smietany, masla, serwatki, jogurtow.

I naprawde kto chce to niech pije, kto nie to nie.
Ale niedobrze jest gdy male dzieci sa pozbawiane mleka z uwagi na niemoznosci
rodzicow.

Nie istnieja zdrowsze i lepsze napoje dla dzieci niz mleko.
Soki tez, z marchwi, ale rownie dobrze mozna jesc swieze owoce, tarta marchew,
czy gryzc ja.

Jacek