młynki do pieprzu we W-wiu

11. Data: 2005-06-22 00:40:13

Temat: Re: młynki do pieprzu we W-wiu
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 22 juin 2005 ? 02:17:58, dans <W62ue.1645$G4.6@trnddc09> vous écriviez :

> No jesli zmielona kawe kupuje sie bez strat smaku i aromatu to ja tyz chcialbym
> mieszkac na Twojej planecie i tyz bym tak chcial, ale na planecie Ziemia to
> niemozliwe bo mamy tu tlen.

W opakowaniach w ktorych kupuje jest dosc malo tlenu (kawa w
opakowniach prozniowych).

:)

Ewcia

--
Niesz

12. Data: 2005-06-22 07:29:52

Od: "Marek W." <U...@U...UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EwaP" <e...@b...wroc.usun.to.pl> napisał w wiadomości
> Znajomy zażyczył sobie na urodziny drewnianego młynka do pieprzu. Nie
chodzi
> o "antyk", ale o coś nowoczesnego i ekskluzywnego. Czy ktoś mógłby polecić
> jakąś firmę specjalizującą się w produkcji tego typu urządzeń :) A może
> jakieś namiary na to, gdzie szukać we Wrocławiu?
>
> Ewa

Może jakiś sklepik ze sprzętem laboratoryjnym??

ja uzywam takiego moździerza porcelanowego i
on sie sprawdza swietnie i do przypraw i do ucierania jakis
emulsji z oliwą itp..

no i zostaja targi staroci...

Marek

mus z truskawek- w czym zamrazac?