gdzie ekspress Delonghi EC650?

1. Data: 2005-06-21 17:16:02

Temat: gdzie ekspress Delonghi EC650?
Od: Kubus <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos zna sklep w okolicach trojmiasta (albo wirtualny ale
tez z okolic) ktory mialby ekspress DeLonghi EC 650?

Kurcze nieby tak duzo sklepow a tego ekspresu tutaj nie ma,
zamawianie ekspresu przez internet (np Wroclaw: megamedia.pl) jest dosc
ryzykowne, w razie gdyby byly jakies klopoty...tfu tfu to
zawsze klopot a niestety moj poprzedni Delongi (EC500) jak kupilem
byl zepsuty i od razu musialem reklamowac, stad ostroznosc.

Dzieki i pozdrawiam,
Kuba

--
Usun "niepotrzebne_" z e-maila.

2. Data: 2005-06-21 17:46:53

Temat: Re: gdzie ekspress Delonghi EC650?
Od: kesser <kesser@[to usun]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kubus wrote:

> [...]
> zawsze klopot a niestety moj poprzedni Delongi (EC500) jak kupilem
> byl zepsuty i od razu musialem reklamowac, stad ostroznosc.

Ja tylko w kwestii formalnej. Nie mam pewności na 100% akurat z delonghi ale
chyba nie ma już tak z agd, że odsyła się do punktu zakupu. Najczęściej
teraz jest gwarancja producenta i odstawiasz sprzęt do najbliższego
serwisu. Więc wtedy nie ma różnicy czy kupisz w swoim mieście czy 500 km
dalej. Mało tego część producentów wystawia gwarancje euro i możesz np.
aparat kupić we Włoszech a serwisować w Polsce. Może lepiej i taniej
wyjdzie kupić w sklepie internetowym tylko dowiedz się jak wygląda kwestia
serwisu. Ja tak kupiłem ostatnio trochę sprzętu agd i wszystkie mają
gwarancję producenta.

melon
Z kuchni meksykańskiej
Kalafior inaczej