moc sterydów

1. Data: 2000-09-13 14:01:47

Temat: moc sterydów
Od: "cam" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!!!

Chciałabym dowiedzieć się od ludzi stosujących a także mających jakieś
wiadomości na temat sterydów . Interesują mnie przede wszystkim ujemy skutki
ich stosowania, ale oczywiście plusy też się przydadzą:-). Z góry dziękuję.
Jeśli ktoś miał by ochotę to na
maila: c...@p...onet.pl lub po prostu do grupy - nich inni też o tym
wiedzą!

Iwona

2. Data: 2000-09-13 21:59:54

Temat: Re: moc sterydów
Od: "tomas" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

obniza sie poped seksualny, ilosc spermy (ozoospermia), impotencja, watroba
nerki sa niszczone, wypadaja wlosy, wychodza pryszcze,
mozna brac prohormony ktore maja mniejsze skutki uboczne

t...@k...pl

3. Data: 2000-09-13 22:45:50

Od: Robert Pyzel <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Sep 2000 16:01:47 +0200, "cam" <c...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>ich stosowania, ale oczywiście plusy też się przydadzą:-). Z góry dziękuję.

Co to za zagadka: mały ptaszek - wielka klatka ?

Kulturysta
--
"Głupota stała się znacznie mniej interesująca.
Rozszerza się błyskawicznie i jest taka sama u wszystkich."

4. Data: 2000-09-14 08:37:08

Od: Włodzimierz Senicz <w...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Njlepsze sa duze piersi u facetow stosujacych sterydy - ginekomastia.
Uznanie u pedalow zapewnione.

5. Data: 2000-09-14 10:59:11

Od: Radek Kosciuk <l...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

W?odzimierz Senicz wrote:

> Njlepsze sa duze piersi u facetow stosujacych sterydy - ginekomastia.
> Uznanie u pedalow zapewnione.

no ale co z tego skoro obnizaja poped plciowy? :))))
sterydy to kawal kupy. sam je biore bo musze, ale juz teraz widze tego
efekty. wypadaj mi wlosy, wyskakuja syfy na twarzy, obnizasie poziom
potasu i wapnia . narazie nogi nie zlamalem ale cholera wie czy za
dziesieclat nie bede mial osteoporozy. A wracajac do popedu... hmmm...
w mojej rodzinie MOC jest ze mna i ....... zona nie narzeka :)

radek

6. Data: 2000-09-15 21:16:04

Od: "rafal pikul" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
do dzialan niepozadanych gs zalicz sie:
tzw.zespol z
odstawienia,osteoporoze,osteomalacje,miopatie,zab.mi
esiaczki,cukrzyce
posterydowa,alergie, goraczke stawowa,otylosc, zaburzenia alektrolitowe,
spowolnienie i zaburzenia procesow
gojenia,zacma,jaskra,nadcisnienie,impotencja,zab.psy
chiczne(depresje),ch.wrz
odowa,zmiany skorne(przebarwienia, odbarwienia,lysienie, tradzik,zmiany
zanikowe)

--
Pozdrawia Rafal Pikul
www.rafalpikul.hg.pl

7. Data: 2000-09-28 06:23:06

Temat: Odp: moc sterydów
Od: "Ko#mnie?" <S...@G...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Steryd sterydowi nie równy? A ty jaki bierzesz?

--
Ko#mnie?

8. Data: 2000-09-29 12:07:26

Od: "cam" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JA NIE BIORĘ BO NIE JESTEM GŁUPIA!!!!!!!!!

9. Data: 2000-09-30 13:28:30

Od: "gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Użytkownik cam <c...@p...onet.pl>
w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:...
> JA NIE BIORĘ BO NIE JESTEM GŁUPIA!!!!!!!!!

W kazdym razie pogratulowac dobrego samopoczucia
pozdr
Gregg

10. Data: 2000-10-06 10:44:18

Od: "cam" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W kazdym razie pogratulowac dobrego samopoczucia

Dzięki za wsparcie ... mam nadzieję, że są jeszce ludzie , którzy myślą je
szcze tak
jak my..

Iwona

grafik/projektant www/administrator szuka pracy !
Chcialabym stworzyc.......
RE: Recepty
Rzucanie palenia nie musi byc takie.... nieskuteczne..:)
szczepienie przeciw grypie - Trójmiasto