Re: mocz, ciezar wlasciwy 1010

From: sylwiatal <s...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: mocz, ciezar wlasciwy 1010
Date: Sun, 28 Oct 2007 11:44:04 -0000

On 28 Pa , 09:31, wirgo <k...@s...onet.pl> wrote:
> sylwiatal pisze:> witam.

> Wartosci prawidlowe dla ciearu mocy mieszcza sie w granicach 1005 do 1030.
> Tak wiec jak widzisz nie ma niepokoju.
> A tak na marginesie antybiotyk od nefrologa bez posiewu moczu?
> Sugerowalabym na przyszlosc przed antybiotykiem poprosic jednak o
> skierowanie na posiw moczu....

bardzo dziekuje za opowiedz.
tak. dostalem antybiotyk Sumamed + czopki Distreptaza. moze troche to
pomoglo, bo na poczatku mialem dosc duze parcie na pecherz, ale jakos
do konca nie mam przekonania ze jest wszystko ok. czasami mam wrazenie
ze jest jeszcze parcie na pecherz. jedyne co mialem robione to USG. na
posiew mnie nie wysylal.
zastanawiajace sa jeszcze te erytrocyty ( wie e 2-4 wpw) w pierwszym
badaniu. do nefrologa poszedlem z tego wgledu ze 2 razy na przelomie
miesiaca mialem wrazenie ze jest krew w moczu. potem zaczelo sie to
parcie. w tej chwili jakby przeszlo, ale (jak pisalem) wydaje mi sie
ze nie do konca.