mohito-jak zrobic ???

1. Data: 2003-07-04 09:38:40

Temat: mohito-jak zrobic ???
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesto zamawiam tego drinka w knajpach, ale zupelnie nie wiem jak go
zrobic
moze ktos mi pomoze ???
z gory dzieki
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-07-04 19:21:25

Temat: Re: mohito-jak zrobic ???
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:3F054B1C.C28B8CC9@rzeczpospolita.pl,
wiku <s...@r...pl> a écrit:
> czesto zamawiam tego drinka w knajpach, ale zupelnie nie wiem jak go
> zrobic
> moze ktos mi pomoze ???
> z gory dzieki

Rozgniesc lisc swiezej miety w szklance, zalac rumem z lodem i z sokiem
cytrynowym.
Aha, pisze sie mojito, moze dlatego nie mogles znalezc w Google (jezeli
szukales).

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-07-07 08:03:19

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cytrynowym.
> Aha, pisze sie mojito, moze dlatego nie mogles znalezc w Google (jezeli

szukalem, teraz wiem dlaczego nie znalazlem :)))
duze dzieki
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-07-08 04:25:32

Od: kamila slawinska <k...@a...for.it> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 04 Jul 2003 11:38:40 +0200, wiku
<s...@r...pl> wrote:

>czesto zamawiam tego drinka w knajpach, ale zupelnie nie wiem jak go
>zrobic
>moze ktos mi pomoze ???

poszukaj: mojito. tak sie to pisze. podawalam przepis tutaj nei dalej
jak dwa tygodnie temu.

pozdrowienia,
kamila
--
"The war on terror involves Saddam Hussein because of the nature of Saddam Hussein,
the history of Saddam Hussein, and his willingness to terrorize himself."

whisky w kuchni
Falszywe Guacamole
Pasta z RedKidneya do kanapek
Nierowno rosnie