moj sposob na utrate wagi..

21. Data: 2004-02-03 07:37:06

Temat: Re: moj sposob na utrate wagi..
Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Feb 2004 17:54:31 +0100, lucid [Tomek] <t...@s...eu.org>
napisał:

> tzn jedyna przeszkoda to nalog slodyczo-napojo_slodkawy ??

No glowna. Jeszcze inna jest dziwny posmak po nie zagryzieniu miesa
chlebem.

> No wez przestan :) kup chrom i wcinaj chrom (ponoc zabija ochote na
> slodycze - ale wiem to czysto teorytycznie niestety)

Mam chrom w domu. Ogolnie to nie lubie chemii... jednak sprobuje. Wezme
zaraz... nie wiem czy przed snem wypada, ale co tam...

> apropo napoi to uzaleznij sie od jakies herbaty :)

Wlasnie sie uzaleznilem. Wlasnie moim napojem sa herbaty ostatnio. Ostatni
"przeboj" (po tym jak zamiast kupic normalne pu-erh kupilem z dodatkiem
jakiegos smierdzidla) to 2 torebki garden tea (taka angielska, 2zl za 25
torebek:)) + sok z 1 cytryny i pare lyzek miodu. Tylko, ze miod drogi
jest://

> pomaga. Sam czesto mam
> ochote na cos 'ze smakiem' i za nic woda mi nie odpowiada, robie sobie
> herbate pu-erh czyli nie dosc ze nie pije wody, to jeszcze poprawiam
> sobie
> metabolizm, zwiekszam wydzielanie sokow trawiennych itp ;D [zalety
> pu-erh]

Hmm... w sumie to pilem pu-erh kiedys bez cukru. Moze do tego wroce. Ale
widze, ze miod ma IG 55, wiec chyba nie jest to takie konieczne...

> apropo tej diety dzieki za rady ale chyba sprobuje bez.. bo jakos nie
> jestem
> pozytywnie nastawiony do takich WIELKICH zmian zywienia ;)

Wprowadzaj je stopniowo.

> Zapisalem sobie swoje 'wymiary' (:P) i wage 30 stycznia i 29 lutego bede
> porownywal, jak efekty nie beda zadowalajace (czyli mniej niz 4 kg w
> dol) to
> wtedy obiecuje ze przerzuce sie na diete calkowita :)
>
> poki co zrezygnowalem z chleba bialego poznych kolacji gazowanego i
> slodyczy
> :) zobaczymy czy starczy :)
> dostosuje sie do porad misiczki apropo jadlospisu czyli zamiast bigosu
> jajecznica itp ;D ;P

Heh... No i dobrze. Nie trzeba na poczatek duzo zmieniac.

Pozniej przychodzi automatycznie.

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[HP-820]
"I zwątpienie w labiryntach samotności...;(" -Grammatik/Wiatrucień

22. Data: 2004-02-03 08:03:55

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z zaciekawieniem zaczelem czytac coz to jest ta endorfina :) Czyli dzieki
> temu czasem po wysilku czuje sie satysfakcje ?:]

I dzięki temu zaczynając ćwiczyc czasem nie możesz się przemóc, a potem nie
możesz wytrzymać bez ćwiczeń. Mnie to trzyma już ładnych parę lat. A zaczęło
się tak niewinnie:-)

pzd. Wiedzma

23. Data: 2004-02-03 17:26:11

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Feb 2004 23:38:54 +0100, lucid [Tomek] <t...@s...eu.org>
napisał:

> z zaciekawieniem zaczelem czytac coz to jest ta endorfina :)

hormon (?) wydzielany podczas wysilku

> Czyli dzieki
> temu czasem po wysilku czuje sie satysfakcje ?:]

No chyba:)

24. Data: 2004-02-03 17:28:12

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Feb 2004 23:10:42 +0100, Chaciur <gchat@na_wp.pl> napisał:

> nie ma większego znaczenia które kalorie spalisz,
> weź się lepiej do roboty ;)

Umm... glupi nie jestem;) Musze najpierw jak najlepiej zaplanowac jak i
co, kiedy cwiczyc by najszybciej spalic tluszcz.

> Więcej się schudnie ćwicząc niż wymyślając,
> zawiłe pytania dla 'ekspertów' ;)

Grr...

Tomek:

http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=722
27&x
http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=970
03&x

25. Data: 2004-02-03 17:37:55

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> napisał w wiadomości

> Umm... glupi nie jestem;) Musze najpierw jak najlepiej zaplanowac jak i
> co, kiedy cwiczyc by najszybciej spalic tluszcz.

Ok sorki ja mam podobne zapędy, czasami tak dobrze
rozgryzę problem teoretycznie, że już realizacja nie wydaje
mi się niczym ciekawym. :))

coś serwer mi nie serwuje ...

pozdrawiam Chaciur

26. Data: 2004-02-04 14:20:36

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Feb 2004 18:37:55 +0100, Chaciur <gchat@na_wp.pl> napisał:

> Ok sorki ja mam podobne zapędy, czasami tak dobrze
> rozgryzę problem teoretycznie, że już realizacja nie wydaje
> mi się niczym ciekawym. :))

Ooo...:) Wlasnie tez ostatnio to zauwazylem. Jesli sie cos stara zrozumiec
by to wprowadzic w zycie to jest ciekawie. A jak sie juz pozna i okaze sie
to niesamowicie proste to juz wprowadzenie tego w zycie staje sie trudne.

Dosc czesto sie wali:///

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[zepsute HP-820:((]
"Młodzieniec zanurzył się w Duszy Świata i ujrzał, że Dusza Świata jest

"tłusta dieta to podstawa"
KURS FOTOGRAFII
kwasne rzeczy a MM
Moje Menu MM