moja dieta - pozyje jeszcze? ;)

21. Data: 2007-03-13 07:38:58

Temat: Re: moja dieta - pozyje jeszcze? ;)
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jangr pisze:

> A może by administrator się nad nami zlitował i dla dobra ogółu
> tego człowieka NA STAŁE pozbawił możliwości prowadzenia
> na tej grupie tego rodzaju działalności?

Jaki administrator? I jaka dzialalnosc? Nie rozmawiaj, nie zaczepiaj, to
nie bedziesz slyszal epitetow pod swoim adresem, to w tym przypadku
bardzo proste. Sa na tej grupie wieksze problemy, np. niedorozwinieci
mentalnie dorosli-dzieci, ktorzy traktuja ja jak prywatna piaskownice.

--
Partia z narodem walczy o lepsze jutro

22. Data: 2007-03-13 07:49:07

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:et5kdp$f19$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> proste. Sa na tej grupie wieksze problemy, np. niedorozwinieci mentalnie
> dorosli-dzieci, ktorzy traktuja ja jak prywatna piaskownice.

Po kolei. Jaka działalność? W ogóle czytasz, co tu jeff wypisuje?
Jeśli nie, to poczytaj i będziesz wiedział, jaka działalność.
"Nie rozmawiaj", czyli nie pisz na grupę, tak? No, rzeczywiście
to bardzo proste. Jeżeli jednak każdy zastosuje się do
twoich sugestii czy rad, to grupy po prostu nie będzie.
O to właśnie w tym wszystkim chodzi? Ten cały jeff jest tu
po to, aby rozmontować tą grupę? A ty drugi?

23. Data: 2007-03-13 08:17:01

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jangr pisze:

> Po kolei. Jaka działalność? W ogóle czytasz, co tu jeff wypisuje?
> Jeśli nie, to poczytaj i będziesz wiedział, jaka działalność.

Napisz mi jaka, bo nie czytam. Jest tajnym wspolpracownikiem lobby
cukrowego, wykorzystujacym szara siec nieformalnych powiazan w celu
likwidacji grupy pl.misc.dieta, zeby optymalni tulali sie po swiecie?

> "Nie rozmawiaj", czyli nie pisz na grupę, tak?

Nie rozmawiaj czyli nie rozmawiaj. Nikt nie kaze Ci rozmawiac z Jeffem.
Dziwie sie, ze niby nie odpowiada Ci jego styl prowadzenia dyskusji, ale
wciaz ja probujesz prowadzic.

> [...]
> O to właśnie w tym wszystkim chodzi? Ten cały jeff jest tu
> po to, aby rozmontować tą grupę? A ty drugi?

A gdybym napisal, ze grupe "rozmontowujesz" Ty, Krystyna, Jurek (jeden i
drugi), Slawus i paru innych, dziwnym trafem optymalnych, kolesi? O to
chodzi? Lubisz obrzucac sie blotem? Prawda jest taka, ze nikt tutaj nie
wnosi tyle agresji do rozmow, jak wlasnie optymalni. Nie wszyscy
oczywiscie, ale akurat Ty sie do tych wyjatkow nie zaliczasz. Maf
zazwyczaj pisze spokojnie, podobnie Olek, ale reszta? Spojrz bezstronnie
na watki, w ktorych przez kilkadziesiat, czasem nawet kilkaset
wiadomosci odbywa sie zwykle odbijanie pileczki, konczace sie
niewybrednymi epitetami. Czy to Jeff rozmawia w nich sam ze soba? Are
gra w ping-ponga na dwie rece? Januszek serwuje i odbiera? Nie, w kazdym
przypadku znajda sie optymalni, ktorzy takie zabawy uwielbiaja. Dlaczego
masz wiec pretensje jedynie do wybranych osob, w dodatku nie z wlasnego
grona? Chcesz zabronic pisania tu jednej osobie? A moze jednak zabronic
pisania wszystkim, ktorzy nie potrafia sie zachowac w towarzystwie,
niezaleznie od tego, co maja na talerzu? Nie uwazasz, ze mialoby to
wiekszy sens?

24. Data: 2007-03-13 08:21:09

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Sa na tej grupie wieksze problemy, np. niedorozwinieci
> mentalnie dorosli-dzieci, ktorzy traktuja ja jak prywatna piaskownice.

Są też przerozwinięci dorośli traktujący tą grupe jak swój trzepak
propagandowy ;)

--
"Za chama i przyrownanie tej oblesnej rzeczy, ktora zrobiles z tym, w
jaki sposob ja odnosze sie do innych na grupie, dostalbys ode mnie po

25. Data: 2007-03-13 12:55:29

Od: "Jeff" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jangr napisal:

> [...]

> tego człowieka NA STAŁE pozbawił możliwości prowadzenia
> na tej grupie tego rodzaju działalności?

No wlasnie nic dodac nic ujac:)
Wyciales jeden cytat z mojego postu i sie do niego tendencyjnie odnosisz?
A to, ze facet mi bezpodstawnie grozi to jest O.K i wypisuje piramidalne
personalne pomowienia w publicznym miejscu na moj temat, to tez jest cacy?

Nie bede tu juz przypominal absolutnie niezgodnych z tematyka tej grupy
wypowiedzi twoich optykolesi w ktorych bardzo chetnie sam uczestniczysz,
bo kazdy normalny i inteligentny uczestnik tej grupy widzi to dokladnie sam.

Osobiscie jeszcze czegos podobnego w zyciu nie widzialem, aby byc do tego
stopnia pozbawionym elementarnych zasad przyzwoitosci. To jakas epidemia
wsrod zwolennikow ideei Kwasniewskiego?
Czy tez nadal myslicie kategoriami totalitaryzmu komuszego;
jak nie krzyczy niech zyje Kwasniewski, to trzeba zrobic na niego donos i go
wsadzic w kazamaty?

Czy tez po prostu zjawisko to jest normalne wsrod zwolennikow
niskoweglowodanowych diet, bo u wasz wszystkich logika jest na poziomie
intelektu Kalego na sktek stosowanania niewlasciwej dla czlowieka diety?

A moze po prostu denerwuje cie to, ze nikt nic nowego tu nie pisze, abys za
darmo, bez zadnego wysilku inteletualnego cos sie tu dowiedzial i jakas nowa
ksiazke wydal dla naiwniakow z ruchu optymalnego?
Nie masz biedaku forsy i chcialbys cos fuksem znowu zdobyc od ucziwego naiwniaka
ktory za duzo gada?

Przeciez nie musisz czytac moich postow, podobnie jak nie czytasz gazet
i czasopism ktore pisza w sposb krytyczny o tym co ty popierasz.
Naucz sie synku demokratycznego stylu zycia.

Czasy komuny odeszly bezpowrotnie do lamusa, tacy jak ty to dzisiaj juz
dinozaury i prehistoria.

Polacy moga sie juz cieszyc wolnoscia slowa, chociaz jak widze bardzo ci sie to
niepodoba:)

Ps. Pisze to pod twoim postem chociaz musze powiedziec, ze mam powazne obawy czy
ty cokolwiek jestes w stanie jeszcze zrozumiec.

Jeff

26. Data: 2007-03-13 13:24:59

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naucz sie synku demokratycznego stylu zycia.
> Czasy komuny odeszly bezpowrotnie do lamusa, tacy jak ty to dzisiaj juz
> dinozaury i prehistoria.
> Jeff

Synek czy dinozaur?
Bredzisz jak zwykle.

27. Data: 2007-03-13 13:46:37

Od: "Jeff" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jangr napisal:

> Użytkownik "Jeff" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

> Synek czy dinozaur?
> Bredzisz jak zwykle.

A synek dinozaura, to juz za trudne dla ciebie skojarzenie?

28. Data: 2007-03-13 14:11:02

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A synek dinozaura, to juz za trudne dla ciebie skojarzenie?

No tak, ale jeżeli mówisz do mnie "synku", a moim ojcem
jest jak twierdzisz dinozaur, to ni mniej ni więcej - w polu
mojej logiki - jesteś dinozaurem - ojcem (moim).
OK. Przyjmuję do wiadomości.

29. Data: 2007-03-13 15:06:09

Od: "Jeff" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jangr napisal:

> [...]

> jest jak twierdzisz dinozaur, to ni mniej ni więcej - w polu
> mojej logiki - jesteś dinozaurem - ojcem (moim).

Jesli juz chciales byc dowcipny, to twoj dopcip powinien byc w miare logiczny.
Niestety znowu pudlo.
Ty nie mozesz byc moim synkiem, bo nie jestesmy po prostu genetycznie
spokrewnieni i ja np. gdybys stosowal diete optymalna przeznaczona dla ludzi
o okreslonym typie genetycznym, to bym bardzo szybko wykorkowal.

Ponadto rozni nas jeszcze kilka cech personalnych ktore tez sie np. nabywane
w rodzinie.

Do takich np. naleza takie jak uczciwosc i pojmowanie etyki oraz moralnosci.

30. Data: 2007-03-13 16:37:30

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> O to właśnie w tym wszystkim chodzi? Ten cały jeff jest tu
> po to, aby rozmontować tą grupę? A ty drugi?

Już raz przez swoje chamstwo straciła konto gazety.pl
Teraz korzysta z konta onet.pl
Wystarczy zebrać i zgłosić jej bluzgi do abuse: a...@o...pl
oczywiście należy w zgłoszeniu przedstawić linki do jej ordynarnych wyzwisk
i oszczerstw pod adresem dyskutantów, zwłaszcza przedstawiających się z
imienia i nazwiska. Im więcej takich linków tym większa pewność, że admini
onetu odpowiednio zareagują.

A przede wszystkim NIE ODPOWIADAĆ NA JEJ PROWOKACJE, ZIGNOROWAĆ, TRAKTOWAĆ
JAK NA TO ZASŁUGUJE, bo właśnie ODPOWIEDZI dają jej OKAZJĘ do DALSZYCH
BLUZGÓW i opluwania nie tylko jej rozmówcy ale także wszystkich INNYCH opty.

Oczywiście osoby, które odpłacają jej podobnymi bluzgami też mogą przy tej
okazji stracić swoje konto...

Krystyna
--
Nigdy nie kłóć się z głupim. Ludzie mogą nie dostrzec różnicy. Eddie Murphy

surówki
Dieta
Re: Z pozdrowieniami dla optymalnych (link-ang)
Jem po to żeby żyć, a nie zyje po to aby jeść
Mniej miesa wiecej ruchu, apeluja polscy onkolodzy