Re: moja elita

From: a...@b...gnet.pl (agora)
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: moja elita
Date: 10 Jan 2000 13:17:44 +0100
Sender: r...@m...newsgate.pl

Rzeczywiscie brzydko sie zachowalam. Przepraszam, nie ma dla mnie usprawiedliwienia.
Nadrabiam zaleglosci:

Nazywam sie Agata Orszulska. Mieszkam w Sosnowcu. Jestem informatykiem.
Ogrod posiadam pol roku (kupilam razem z domem szeregowym), nie jest duzy i jest
strasznie zaniedbany. Teraz na wiosne zajme sie jego urzadzaniem.
Niestety nigdy wczesniej nie mialam okazji zdobyc wiedzy ogrodniczej, dlatego rzadko
sie odzywam, a jesli juz - to zadaje pytania.

Dzekuje za uwage.

Agora

>W mojej elicie znajdują się osoby które znam z imienia i nazwiska a także
>(w ogólnym zarysie) wiem o nich co robią i gdzie mieszkają.
>Boczę się na osoby które zwracając się na grupę (czyli m.in. do mnie),
>ukrywają się pod "rosyjskimi" "nickami" wykazując tym brak wyobraźni i
>owczy pęd. Nie podaje się też ręki w rękawicy gdy ktoś wyciąga do nas >gołą.
>Bardzo mi się podobało gdy kiedyś, ktoś "nowy", w pierwszym liście >napisał
>jak się nazywa, kim jest i gdzie pracuje. Poczułem od razu sympatię do >tego
>człowieka. W jakimś sensie odkrył się przed nami a przecież przyłbicę >uchyla
> [...]

Infoseek Onet.pl najlepsze narzedzie do przeszukiwania polskiego
Internetu - juz ponad 6 mln zindeksowanych stron! Sprawdz go
(http://www.onet.pl )!

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl