moja kolej :(

101. Data: 2004-07-10 09:04:57

Temat: Re: moja kolej :(
Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@N...pl> napisał w wiadomości
news:ccn2c5$7rq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jacek z adresu <j...@w...pl> w wiadomości <ccmueo$jf6$1@news.onet.pl>
> wymodził(a):

> Zdecydował się jednak na dziecko ze _wszystkimi_ konsekwencjami tej
decyzji.

Pytanie czy wiedział na co się godzi. Co innego się zdecydować, a co innego
wychodzi w praniu. niestety.

--
Pozdrawiam serdecznie
Ania >:-)<-< i Rozalka (09.07.03.)

102. Data: 2004-07-10 09:13:39

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> Uzytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisal w wiadomosci

> Jestes gotowa napisac ze jestes pewna ze maz (TZ) Cie nie zdradzi

Dunia napisała, że nie będzie pisać na newsach,że mąż ją zdradza, a nie, że
że jej facet nie zdradzi.
Justyna

103. Data: 2004-07-10 09:21:33

Od: "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

<malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> napisał

> _Twoim_ zdaniem .... a jesteś pewna jakie to naprawdę był intencje ?

MOim zdaniem to to samo co IMO w Twoich postach. Mam swoje zdanie i je
wyrażam.

> A co nas obchodzi, ze Bea wybaczyła?
> Dyskutujemy o przypadku, który nam sami na grupę zapodali ... każdy może
mieć własne
> zdanie na ten temat.
> To, ze Bea wybaczyła nie zmienia w żaden sposób faktu, ze uważam Jacka z
żałosnego
> chłopaczka.

Nic nie zmieni faktu, ze na świecie są ludzie, którzy chętnie rzucą się
dokopać leżącemu i tacy, którzy rzucą się mu pomóc, tacy kórzy czerpią
satysfakcje z cudzego upadku i tacy, których radością napawa, że się
podniósł.

Margola

104. Data: 2004-07-10 09:24:27

Od: "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> napisał w
wiadomości news:cco9ip$rbl$1@news.onet.pl...
> "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> skrev
> meddelandet news:cco7ji$4g1$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A moim zdaniem sie mylisz. Idz popracuj nad swoim zwiazkiem, zamiast
> marnowac czas na kogos, kogo tak nisko oceniasz.

Nie oceniam nikogo, to nas różni. Może czasem zachowania. Zachowania to
jeszcze nie osoba.

O mój związek się nie martw, będziesz miała jeszcze pewnie sporo okazji się
wyzłośliwić. Chwilowo jesteśmy w rozłące, wiec z nudów tropię w sieci
małoduszność i płytkość.

Margola

105. Data: 2004-07-10 09:28:53

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.N." <x...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wielkiej idei. Tym bardziej, że przy odrobinie wysiłku można połączyć
jedno
> z drugim i zapewniam, że nie chodzi tu o "odstawienie dziecka i zajęcie
się
> mężem", ale chociażby o miły uśmiech, wspólne spędzenie czasu, rozmowę,
> zwrócenie swojej uwagi na potrzeby drugiej osoby. Tyle. Jeśli już mówimy o
> porównaniach to wyobraź sobie, że Twój facet ma np. chorą matkę i kilka
> miesięcy praktycznie cały swój wolny czas spędza u niej, a Ciebie, Twoje
> potrzeby, sprawy i zmartwienia ma, delikatnie mówiąc, w głębokim

Dziękuję za ten opis tego o co chodziło mi w moim pytaniu.

Jacek

106. Data: 2004-07-10 09:31:57

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej S" <s...@p...onet.pl> napisał

> A jak ma np. trójke dzieci w podobnym wieku to zajmuje się nimi 72 godziny na
> dobę?

Przecież wiesz, ze to absurd.
Chodziło mi o to, ze kobieta zajmuje się dzieckiem (dziećmi) całą dobę a nie tylo w
godzinach pracy. Jak mąż wróci z pracy to zasiada przed TV albo drzemie a ona nadal
karmi, przewija, kąpie, usypia (i wstaje w nocy bo przeciez on musi być wyspany bo
'idzie do pracy').

> Jak część kobiet zakłada ze kobieta ma tu misję do wypełnienia (macierzyństwo)

Część tak zakłada - widzę to. Brrr ... :-/

> a faceta powinien, w tym czasie wstrzymać się, dostosować, odpuścić zając
> pomocą jedynie a cała reszta jest nieważna, bo przecież ślubował &#8211; to
> faktycznie ciekawa koncepcja równouprawnienia osób w związku?

Czekaj, czekaj ... to jak powinno być?
Czy ja wracasz z pracy z żona mówi: przebierz, nakarm, uśpij (a ja w tym czasie się
wykąpię, zrelaksuje i później będziemy się seksić) to nie czujesz sie wykorzystany i
zmanipulowany ? Pytam bo wielu facetów się czuje (to ona się zajmuje dzieckiem ... ja
się chcętnie z nią posekszę ale to przewijanie i usypianie to jej sprawa).

Pozdrawiam
MOLNARka

107. Data: 2004-07-10 10:27:42

Od: "Bea" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zal mi cie, ze siebie tak starsznie nie lubisz.

poprawka: ja siebie bardzo lubię -teraz.
tamtej siebie faktycznie nie lubię- i tu masz racje
człowiek to nie krowa i poglądy zmienia

108. Data: 2004-07-10 10:40:18

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości

> "Jacek" napisał

> Odwiedzam.

I nie możecie wyjśc wtedy z mężem na spacer ?

> W czym problem aby Twoja na przykład mama
>
> A dlaczego moja mama a nie np. jego tata?;))

Dlatego że w tym podwątku piszemy o wspólnym wyjściu z mężem.

> Liczyłam uwzględniając pralkę.

No tak. Naprawdę jesteś zapracowana.

> To pewnie wiesz też, co znaczą popękane od wody ręce.

Nie miałem popękanych rąk.
To wcale nie trwało tak długo, wystarczyło je wcześniej namoczyć w wiader z
wiórkami mydła.
A te po kupkach od razu wypłukać

???

Jacek

109. Data: 2004-07-10 10:42:00

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> napisał w
wiadomości news:ccn2qq$1ds$1@news.onet.pl...
> Nie przestaje mnie zadziwiac ta roszczeniowa postawa wobec wlasnych
> rodzicow - niech sie zajma, zrobia, kupia, przyniosa, itp, itd. A ja sie
> pytam - niby z jakiej racji? Oni sobie zrobili moje dzieci? Ich
obowiazkiem
> jest opieka nad moim potomstwem? (nie wspominajac o tym, ze dzieli mnie od
> nich morze i pareset kilometrow po obu jego stronach).

Dlaczego roszczeniem jest poprosić ich 2 godzinną opieka na dzieckiem raz na
miesiąc?

Jacek

110. Data: 2004-07-10 10:42:58

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@N...pl> napisał w wiadomości
> Zdecydował się jednak na dziecko ze _wszystkimi_ konsekwencjami tej
decyzji.

Ile kobiet mówi że po urodzeniu dziecka nic oprócz tego małego nie będzie
się liczyło?

Ile potrafi to przewidziec ?

Jacek

Slub kuzyna