moja kolej :(

241. Data: 2004-07-12 11:52:07

Temat: Re: moja kolej :(
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Z. wrote:

> Ale nie napiszę że jest idealnie.

A jest ?

> A nuż coś sie stanie i potem Sweana i
> Dunia wynalazłyby ten post i potem wytykałby mi to ze napisałam ze jest
> wspaniale.

Zaraz tam wytykaly. Jedyne, co chcialam napisac to to, ze zanim zapoda
sie grupie
swoje malzenstwo jako _udane_, warto sie nad nim zastanowic. I tyle.
Pamietacie, jak sie tamten watek zaczal ? Ktos pytal o przyklady udanych
malzenstw, zeby przekonac swoja narzeczona, ze takowe sie zdarzaja.
Abstrahujac od absurdalnosci takiego pytania, zalozmy, ze owa narzeczona
podczytuje sobie teraz psr. I do jakich dojdzie wnioskow ?

Mysle, ze wiekszosc z nas jest zadowolona ze swoich zwiazkow i
szczesliwa w nich. Co nie oznacza, ze za tydzien cale nasze poczucie
bezpieczenstwa nie moze sie okazac uluda.

Dunia
--
All our science, measured against reality, is primitive and childlike -
and yet it is the most precious thing we have. | Albert Einstein

242. Data: 2004-07-12 11:53:24

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> napisał w
wiadomości news:cctt4o$sdu$1@news.onet.pl...
> "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> skrev i meddelandet
>
> sveana

Czy to naprawdę jest takie ważne jak piszę się cos takiego =sve@na=

Jako Polakom łatwiej nam przychodzi pisac przez w

Jacek

243. Data: 2004-07-12 12:05:16

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <j...@w...pl> skrev i meddelandet

> Czy to naprawdę jest takie ważne jak piszę się cos takiego =sve@na=
> Jako Polakom łatwiej nam przychodzi pisac przez w

Dla mnie wazne. Przeszkadza Ci to? To 'akronim' imion meza i mojego, on ma
na imie Sven-Eric, ja Anna.
Nasza domena internetowa to www.sveana.com. Nie s_w_eana.

--
Ania Björk

244. Data: 2004-07-12 12:11:20

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> napisał w
wiadomości news:cctuq0$7eo$1@news.onet.pl...
> "Jacek" <j...@w...pl> skrev i meddelandet

> Dla mnie wazne. Przeszkadza Ci to? To 'akronim' imion meza i mojego, on ma
> na imie Sven-Eric, ja Anna.
> Nasza domena internetowa to www.sveana.com. Nie s_w_eana.

Szkoda że tyle w Tobie najpierw ataku potem uspokojenia
dla mnie Twoje powody są ważne i nie zapomne tego pisząc koljeny post.

Pozdrawiam

Jacek

245. Data: 2004-07-12 12:15:18

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

> Szkoda że tyle w Tobie najpierw ataku potem uspokojenia

Samoobrona?

> dla mnie Twoje powody są ważne i nie zapomne tego pisząc koljeny post.

Dziekuje.
--
Ania Björk

246. Data: 2004-07-12 12:15:21

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalia" <e...@k...pl> napisał w wiadomości

> Naprawdę, życzę Ci jak najlepiej.
> Wiem, że to trudna sytuacja.
> Po prostu mnie tez naruszono moja prywatność w
> chamski, bezczelny sposób.
> Uderza mnie to zawsze.

Rozumiem Twoje powody i rozumiem, że masz na tym punkcie spory uraz.
Ale jak dla mnie Annę (a i mnie w podobnej sytuacji) usprawiedliwia fakt, że
na pytaniem jakie ona zadawała mężowi, otrzymywała nieprawdziwą odpowiedź -
a takie rzeczy się czuje i wie.
Wiem z własnego niezbyt miłego doświadczenia :(
I tak jak Ty masz uraz na pukncie naruszania prywatności, tak ja np. mam
uraz na punkcie ukrywania prawdy i kłamstw w żywe oczy. Myślę, że umiesz to
zrozumieć.

Ja tam trzymam kciuki za autorkę i jej rodzinę, wierzę, że utrzyma ten kurs
i mądrze poprowadzi na spokojne wody.

Margola

247. Data: 2004-07-12 12:57:48

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eulalia" <e...@k...pl> wrote in message

> Nie - całe dzieciństwo grzebano mi po szufladach.
> Możesz to uznać za uraz z dzieciństwa ;)

ok :)))
ale powiedz mi, czy to nie ty pisalas, iz czasami patrzysz co
twoja corka ma w pokoju, tak przy okazji sprzatania go??
nie chce mi sie szukac po archiwach, ale mam wrazenie, iz
to bylas ty???

> Eulalka
>
> PS. Jasne, że mam - Ty nie masz? ;)

zalezy przed kim ;))))))

iwon(k)a

248. Data: 2004-07-12 13:00:10

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nea" <a...@a...ab> wrote in message news:cctefi$1s8h$1@node2.news.atman.pl...

> Albo sprawdzenie czy w za przeproszeniem kupie nie ma owsikow, litosci
> Iwon(k)o nie przeginaj.

nie przeginam. pisalam to calkiem powaznie.
w koncu medycyne skoczylam i kupa dla mnie az taka
nie straszna ;)

> IMHO jest to naruszenie prywatnosci i to powazne tak jak i grzebanie w
> cudzej korespondencji.

oczywiscie, ale nie w kazdej sytuacji. mowimy tu
o wyjotkowej sytuacji. juz o tym pisalam, iz
nie jestem morderca w zyciu codziennym (choc moze
wegetarianie tak mnie postrzegaja ;)))) ale
kiedy groziloby mi,czy mojej rodzinie niebezpieczentwo
mysle, ze moglabym nawet zabic kogos.

> I nic tego nie usprawiedliwia ani podejrzenie zdrady ani nic innego.

imo usprawiedliwia.

iwon(k)a

249. Data: 2004-07-12 13:03:15

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Naprawdę, życzę Ci jak najlepiej.
> Wiem, że to trudna sytuacja.
> Po prostu mnie tez naruszono moja prywatność w

a mnie uderza jeszcze bardziej nieuczciwosc
mazlenska i mysle, ze w obliczu takowej,
porownywanie do tego przeczytania
smsa jest conajmniej dziwne. nie ta
kategoria.

iwon(k)a

250. Data: 2004-07-12 13:21:05

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie przeginam. pisalam to calkiem powaznie.
> w koncu medycyne skoczylam i kupa dla mnie az taka
> nie straszna ;)[...]

I bezceremonialnie ładujesz się mężowi do łazienki celem skontrolowania
tejże? Uh...

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.