moja pralka automatyczna - mnie nie rozumie...

1. Data: 2005-01-22 09:29:26

Temat: moja pralka automatyczna - mnie nie rozumie...
Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia

moja pralka automatyczna - mnie nie rozumie pomimo progamu
symulującego inteligencję najnowszej generacji
co robić?
rozwód z pralką automatyczną?
przecież jest tyle pralek na świecie - na pewno któraś będzie
właściwa,,
co radzicie?
REdaktor Edward Robak

1. Data: 2005-01-22 09:40:20

Temat: Re: moja pralka automatyczna - mnie nie rozumie...
Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"wrobel.cwirek" <w...@g...pl>
> "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

> swiadczy to tylko o kiepskiej symulacji :-)

> chyba w polskim prawie niemozliwe. cyba tylko separacja na
> smietnik :-)

> tak, na pewno, wszystko bedzie dobrze, zobaczysz. nie martw sie,
> jakos sie wszystko ulozy.

> [glosny szept:] przeczytaj instrukcje!!!
>
> ;-)
>
> Pozdrawiam serdeczenie
> [wrobel.cwirek]

chmm,, :o)
a może by zamienić ją na model biologiczny np. kobietę?
Tylko skąd wziąć instrukcję użytkowania kobiety
i czy każda kobieta ma taką samą instrukcję? ;D
REdaktor Edward Robak

1. Data: 2005-01-22 09:41:10

Od: "wrobel.cwirek" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-01-22 09:49:45

Od: "gacek^._.^" <o...@w...trupy.koni> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak"

> [...]
> co robić?
> rozwód z pralką automatyczną?
> przecież jest tyle pralek na świecie - na pewno któraś będzie

Poczekać, to tylko kwestia czasu,
kiedy nowe pralki-anioły będą świadome.

`._.'
pzdr. gacek

1. Data: 2005-01-22 09:54:12

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tylko skąd wziąć instrukcję użytkowania kobiety
> i czy każda kobieta ma taką samą instrukcję? ;D

No własnie. Dlatego najlepiej wziąc model podstawowy i samemu w miarę
sukcesywnie dopisywać oprogramowanie rozszerzające funkcjonalność. Jeżeli
bierze się model już wczesniej oprogramowany, nalezy się liczyć z tym, że
nie zawsze będzie spełniał nasze oczekiwania. To w pewnym sensie
wyjaśniałoby pociąg starszych panów do świeżo pełnoletnich modeli ? :))

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-01-22 09:56:29

Od: "miszczu" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co robić?
> rozwód z pralką automatyczną?
> przecież jest tyle pralek na świecie - na pewno któraś będzie

to zalezy czy ona odwzajemnia towje uczucia
jesli nie to bierz rozwod i bierz nastepna
a jesli tak to potenteguj ją tam w jej miejscach elektr
gdzie napiecie jest duze :P:P
pozdor

1. Data: 2005-01-22 10:12:50

Od: "bazzzant" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

Widziały gały co brały.
Zadaj sobie pytanie czy ewentualne rozstanie skrzywdzi sprzęty trzecie.
W przeciwnym wypadku radzę potraktować ją przedmiotowo i wymienić na taką,
która po prostu dobrze pierze.

> [...]
> Tylko skąd wziąć instrukcję użytkowania kobiety
> i czy każda kobieta ma taką samą instrukcję? ;D

Z tego co wiem większość współczesnych modeli ma zaimplementowaną funkcję
prania, niektóre jednak szybko się psują i nie wiedzieć czemu zaczynają prać
tylko dla siebie. Jeśli chodzi o zrozumienie, to nie sądzę żeby powstał
prototyp który byłby w stanie spełnić twoje wymagania.

Obsługi kobiety mężczyzna uczy się przez całe życie, przy czym najlepiej
wychodzą na tym ci, którzy przez dłuższy czas uczą się na doświadczeniach
innych. Co prawda parę podstawowych funkcji zostało już dawno opisanych, ale
nikomu nie udało się jeszcze skodyfikować całego spektrum możliwych zachowań
i w tej mierze jestem pesymistą.

1. Data: 2005-01-22 10:29:44

Od: "Kaja" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No własnie. Dlatego najlepiej wziąc model podstawowy i samemu w miarę
> sukcesywnie dopisywać oprogramowanie rozszerzające funkcjonalność.

Macie tyle cierpliwosci.....chyba ,ze bedzie pojetna...

Jeżeli
> bierze się model już wczesniej oprogramowany, nalezy się liczyć z tym, że
> nie zawsze będzie spełniał nasze oczekiwania.

Ale zawsze dobrze "wypierze"...no chyba ,ze wyjdzie z reki
mistrza....niedouczony

To w pewnym sensie
> wyjaśniałoby pociąg starszych panów do świeżo pełnoletnich modeli ? :))

No .... co do tego to nic dodac ,nic ujac..fakt jest faktem........ale czym
wytlumaczyc to ,ze czesto te "nowsze" modele sa zostawiane........???????
Pozdrawia Kaja i zyczy przemyslanych decyzji co do modeli "pralek"

1. Data: 2005-01-22 10:39:14

Od: "Kaja" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co robić?
> rozwód z pralką automatyczną?
> przecież jest tyle pralek na świecie - na pewno któraś będzie

A mnie mój odkurzacz........glosny strasznie/to jeszcze rozumiem ,tez nie
pierwszej mlodosci/....i nie taki dokladny.....jak bym chciala..
Pozdrawiam Kaja

1. Data: 2005-01-22 11:06:53

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"gacek^._.^" <o...@w...trupy.koni>
> "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

> Poczekać, to tylko kwestia czasu,
> kiedy nowe pralki-anioły będą świadome.
>
> `._.'
> pzdr. gacek

choć wiem, że gruszki na wierzbie istnieją
to przecież oczekiwanie na pralkę-anioła
który nic innego nie umie robić
tylko prać brudne skarpetki
jest mało pociągające... :-(
wszak wszyscy wiedzą
że prawdziwa baba
ma diabła za skórą
a anielica to tylko zewnętrzne oblicze. ;D
REdaktor Edward Robak

kto odkryje Kolumba?
zasada A nie równa zasadzie B chociaż?
ŚMIERĆ MAMY...