moje małżeństwo to jakaś paranoja!

651. Data: 2005-06-02 15:32:27

Temat: Re: moje małżeństwo to jakaś paranoja!
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-01 23:42:45 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *gsk* skreślił te oto słowa:

> To musisz być straszną fustratką skoro w necie szukasz radości życia. No,
> ale rozumiem, jak ja miałabym w otoczeniu kogoś tak przyjemnego jak Ty, to
> też wolałabym , żeby zamknął się w "netświatku" i zniknął z reala. Pewnie
> nie miałabyś gdzie szukać radości życia. I tęż smutne jest to, że tego typu
> dialogi powodują Twoją radość życia. Oj nie ja mam problemy, nie ja...

Może ktoś Ci kiedyś wyjaśni, że radośc należy czerpac ze wszystkiego co się
robi. Wtedy przestaniesz byc tą nieszczęśliwą istotką, której zycie jest
pasmem znojów.
Jak już to nastąpi to wróć i jeszcze raz udziel mi lekcji na temat radosci
życia - będziesz jakby wiarygodniejsza.

--
Lia

652. Data: 2005-06-02 16:03:28

Temat: Re: moje małżeństwo to jaka? paranoja!
Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Ressel" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> No to jest problem, skoro pół Europy niewiele sobie z tego robi.

Dla kogo?

> To mocne słowa - ja nie odważyłabym się twierdzić, że episkopat danego
> kraju
> to "widzimisię".

Twoje żródło może być niewiarygodne (media mogą kłamać, zwłaszcza
liberalne).
Jeżeli jednak jest, to KKK jest ważniejsze niż episkopatów.

> Grzech - tak. Ale czy w każdym przypadku śmiertelny?

Tego nie wiem, ale jak nie śmiertelny to co? Można nie przejmować się?

Dariusz Drzemicki

653. Data: 2005-06-02 16:16:12

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:yod7ma7qcj02$.dlg@habeck.pl...
> Różnie można rozumieć "wolny związek". Jeżeli nie ma w nim seksu to nadal
> jest cóś nie tak?

Tu raczej mamy na myśli także seks.

> Jeżeli są to młodzi
> ludzie którzy mają po 15 lat i trwają tak do 25 to nadal uważasz, że jest
> coś nie tak (swoją drogą 10 lat bez seksu w tym wieku to coś nie tak...
> ;)))? Czy może nie są w "wolnym związku"?

To jest narzeczeństwo. Zachowują czystość.

> Dokładnie 2390 brzmi "Wolny związek ma miejsce wówczas, gdy mężczyzna i
> kobieta odmawiają nadania formy prawnej i publicznej współżyciu
> zakładającemu intymność płciową.", ale w formie potocznej to
> niesformalizowany związek dwóch osób (w PL nadal płci przeciwnej :) ).
> Nikt
> w KKK nie napisał, że "Wolny związek ma miejsce _tylko_ wówczas...". Jak
> więc nazwać dwie osoby "chodzące" ze sobą 10 lat i nie uprawiające seksu
> (poza nazwami typu "nienormalni" itp. ;)) )?

Tu nie ma problemu.

> I BTW gdzie jest mowa o ekskomunice?

Już zdementowałem w równoległym poście. Miałem na myśli zakaz przyjmowania
Komunii św.

Dariusz Drzemicki

654. Data: 2005-06-02 16:16:29

Od: Piotr Czyż <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 2 Jun 2005 16:25:03 +0200, na pl.soc.rodzina, Habeck Colibretto
napisał(a):

> ROTFL.

Wszystko dobre co się dobrze kończy :-) (dla Margoli: i zaczyna;-)

PC

655. Data: 2005-06-02 17:11:51

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01.06.2005, o godzinie 20.36.10, na pl.soc.rodzina, Agnieszka
napisał(a):

<ciach>

Nie musisz tłumaczyć, bo ja wiem. Ale wg KRK jest tak jak DD pisze. :) Że
arbitralnie pisze, to się zgodzić muszę. :) Ale jakby nie patrzeć każda z
osób tu piszący opisuje _swoje_ poglądy. Więc to chyba jasne, że DD pisze o
swoich. :)

> Nienoskąd, w normalny dzień może bym i zapomniała, ale na dzień
> dziecka miałam przygotowane podwójne porcje wody ;-))

Nie przesadzasz? Dwie porcje na dzień!? Rozpuścisz bachory... i będziesz
miała problemy w przyszłości! ;))
*Habeck*
- Schutzbach

656. Data: 2005-06-02 17:18:13

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02.06.2005, o godzinie 18.16.12, na pl.soc.rodzina, Dariusz Drzemicki
napisał(a):

> Tu raczej mamy na myśli także seks.

Rozumiem, że mówiąc "my" masz na myśli i kościół i siebie?

> To jest narzeczeństwo. Zachowują czystość.

Narzeczeństwo nie wyklucza fizycznej miłości. Czy jeżeli kobieta przyjmie
oświadczyny i ludzie się kochają to jest to wolny związek, a jeżeli się nie
kochają to narzeczeństwo? W tym akapicie pisząc "kochają" mam na myśli
seks.

> Tu nie ma problemu.

No to ja w ogóle nie widzę problemu z tymi nazwami i dyskutowaniem co kto
może, a co nie i kiedy może przyjmować sakramenty, a kiedy nie. :) To jest
kwestia sumienia - wszystko na ten temat.

> Już zdementowałem w równoległym poście. Miałem na myśli zakaz przyjmowania
> Komunii św.

Wiem. Przeczytałem po czasie.
Dla mnie EOT, bo wszystko jasne.

*Habeck*
- Schutzbach

657. Data: 2005-06-02 17:56:06

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:1c8dx9x6fu141.dlg@habeck.pl...
> [...]
każda z
> osób tu piszący opisuje _swoje_ poglądy. Więc to chyba jasne, że DD

Jasne, jasne. Tylko te Metody...
;-)

> Nie przesadzasz? Dwie porcje na dzień!? Rozpuścisz bachory... i
będziesz
> miała problemy w przyszłości! ;))

Tak właśnie myślałam, że przesadziłam. Dziś dostały tylko połowę
przydziału chleba i wody. Niech bachory znają umiar! I mores, o!
;-)

Pozdrawiam,
Agnieszka

658. Data: 2005-06-02 21:17:06

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

sveana pisze:

> Przecież przeciętny bak wytrzyma bez tankowania
> dobrych 600 km (benzyny)

W jeździe po mieście?

--
PozdrawiaM

659. Data: 2005-06-03 06:23:22

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02.06.2005, o godzinie 19.56.06, na pl.soc.rodzina, Agnieszka
napisał(a):

> Jasne, jasne. Tylko te Metody...
> ;-)

Na wojnie wszystkie dozwolone. ;) No i w trakcie nawracania (wojna
religijna). ;)))

> Tak właśnie myślałam, że przesadziłam. Dziś dostały tylko połowę
> przydziału chleba i wody. Niech bachory znają umiar! I mores, o!
> ;-)

Matka pełną gębą. ;) Typowa "matka Polka". ;)))

*Habeck*
- Schutzbach

660. Data: 2005-06-03 06:51:55

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01.06.2005, o godzinie 21.48.14, na pl.soc.rodzina, Eulalka
napisał(a):

> Przecie jest.

Cholera... odsubskrybowałem. :) I dawno tam nie byłem... :)

*Habeck*
- Schutzbach

Przeminęło z wiekiem
cisza na grupie