mokry zbiornik wc - pomocy

1. Data: 2002-02-26 10:49:51

Temat: mokry zbiornik wc - pomocy
Od: "gkrzych" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W nowym domu w pomieszczeniu WC na zbiorniku
z wodą skrapla się duża ilość wody, myślę, że z powodu
b. zimnej wody (mała odległość od przyłącza).
Jak z tym walczyć może ktoś ma ktoś jakieś rozwiązanie problemu?
pozdr.
Krzysiek

1. Data: 2002-02-26 11:21:29

Temat: Re: mokry zbiornik wc - pomocy
Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

gkrzych napisał(a):

> W nowym domu w pomieszczeniu WC na zbiorniku
> z wodą skrapla się duża ilość wody, myślę, że z powodu
> b. zimnej wody (mała odległość od przyłącza).
> Jak z tym walczyć może ktoś ma ktoś jakieś rozwiązanie problemu?

Zbiornik wody z izolacją styropianową wewnątrz.

P.J.

1. Data: 2002-02-26 13:16:07

Od: "gkrzych" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Jankisz" <p...@z...pl> napisał w wiadomości

> Zbiornik wody z izolacją styropianową wewnątrz.
>
> P.J.
Też wpadłem na to ale to wymaga zmiany całego kompaktu,
czy można jakoś samemu można zaizolować?

Krzysiek

1. Data: 2002-02-26 13:22:59

Temat: Odp: mokry zbiornik wc - pomocy
Od: "Przemo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wygląda kompakt, w którym nie występuje wspomniane zjawisko?

Przemo

1. Data: 2002-02-26 15:10:36

Od: "Asia" <J...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak wygląda kompakt, w którym nie występuje wspomniane zjawisko?
Sadze, ze tak wyglada kazdy kompakt w dobrze wywietrzonej ubikacji :)

Asia

1. Data: 2002-02-26 15:40:13

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gkrzych" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> czy można jakoś samemu można zaizolować?

Wszystko mozna. Kup cienki (1cm, albo jeszcze lepiej taki 2mm z warstwa
folii aluminiowej z jednej strony) styropian i obklej zbiornik od wewnatrz.
Troche mu spadnie objetosc, ale problem bedziesz mial z glowy.

J.

1. Data: 2002-02-26 15:48:41

Od: "gkrzych" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <J...@f...edu.pl> napisał w wiadomości
> Sadze, ze tak wyglada kazdy kompakt w dobrze wywietrzonej ubikacji :)
> Asia

Źle sądzisz.
Wc o którym mówię prócz wentylacji grawitacyjnej posiada
również wentylację wymuszoną.
Nie jest to więc sprawa wentylacji. Woda się poprostu skrapla
bo jest duża róznica temperatur - w zbiorniku pewnie 5st a w pomieszczeniu
23st.
Myślałem, że ktoś ma na to jakiś sposób (np wstępne podgrzanie wody,
oceplenie zbiornika itd)

pozdrawiam
Krzysiek

1. Data: 2002-02-27 13:49:04

Od: "Przemo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój "zbiornik" stoi nawet przy rurze co.
Więc różnica temperatur pewnie jest większa.

Przemo

Użytkownik gkrzych <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a5gani$2m1$...@n...onet.pl...

1. Data: 2002-02-27 13:53:53

Od: "Przemo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak, ale styropian wraz z folią nie jest szczelny.
Czy to coś da?

Przemo

Użytkownik Jarek P. <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5gae0$57f$...@n...mch.sbs.de...

1. Data: 2002-02-27 14:26:12

Od: "Chopek" <c...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

"Przemo" pyta:
> No tak, ale styropian wraz z folią nie jest szczelny.

> wewnatrz.

Nie o szczelnosc tu chodzi. Myslisz, ze to zbiornik przecieka? :-))

Pozdrawiam, Chopek.

Odkurzacz
imitacje witraży
sprzet do zabudowy