monitoring a klucze

11. Data: 2008-10-01 21:47:55

Temat: Re: monitoring a klucze
Od: "JarekM" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Patrol interwencyjny zazwyczaj krąży gdzies w terenie ( np.śpią gdzies w
bocznej uliczce).
Jesli Twój alarm się uaktywni to czy ochroniarze pojadą do centrali po
klucze czy będą interweniować ?
Nie sądze by jeździli z kompletem kluczy wszystkich ochranianych obiektów,
bo zanim by odnalazł właściwy klucz to po złodzieju nawet już wspomninie
zaniknie.

Takie moje luźne rozważania i bym im kluczy nie dał.

Pozdrawiam
Jarek

12. Data: 2008-10-02 08:06:10

Od: "magda" <n...@m...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JarekM" napisał w wiadomości ...

> [...]
> zaniknie.
>
> Takie moje luźne rozważania i bym im kluczy nie dał.

Też mnie to właśnie zastanawia jak to wygląda od strony technicznej. Moje
zainteresowanie tematem wynika głownie z tego że przez ponad 1,5 roku nikt
kluczy się nie domagał. Nie chodzi nawet o fakt że posiadanie takich kluczy
ułatwia dostęp do obiektu ale o to że mając klucze można robić różne rzeczy
(wchodzić i wychodzić) nie budząc niczyich podejrzeń i nie zostawiając
praktycznie żadnych śladów. Biorąc pod uwagę jak wielka jest rotacja
pracowników w agencji ochrony to do kluczy ma dostęp co najmniej kilkanaście
osób rocznie (jak nie więcej), z którymi nie wiadomo co się potem dzieje.
Magda

13. Data: 2008-10-02 13:21:08

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <n...@m...xx> napisał w wiadomości

> [...]
> osób rocznie (jak nie więcej), z którymi nie wiadomo co się potem dzieje.

Pod Warszawą sama agencja ochrony organizowała włamania.
Były zwolnienia ...

14. Data: 2008-10-02 14:42:53

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

jangr pisze:

> Pod Warszawą sama agencja ochrony organizowała włamania.
> Były zwolnienia ...

Ciężko się dziwić, skoro niektóre bardziej szemrane (np. Delta z
Wrocławia) zatrudniają osoby mające tendencję do chlania i siadania za
kierownicą, a potem poniewierani interweniujących policjantów oraz ludzi
z trwałymi (wg. komisji wojskowej) uszkodzeniami mózgu powodującymi
zaniki pamięci i stany lękowe...

15. Data: 2008-10-02 15:09:13

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

> Normalne - ale powinni te klucze dostać w zaplombowanym woreczku -
> otwieranym w wypadku sygnalu alarmowego. Danie kluczy "luzem" to łatwy
> wstęp
> dla ss-manów i montażu pluskiew.

Dodajmy: z Mosadu!

16. Data: 2008-10-02 19:54:54

Od: "magda" <n...@m...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" napisał w wiadomości
> Pod Warszawą sama agencja ochrony organizowała włamania.
> Były zwolnienia ...

Włamania w monitorowanych obiektach czy w tych które były dopiero "do
wzięcia"? Pytam, bo my też jakiś czas temu mieliśmy włamanie do
pomieszczenia nie objętego monitoringiem, w czasie naszej nieobecności o
której ochrona wiedziała. Nie wiem skąd złodzieje wiedzieli że akurat w tym
jednym pomieszczeniu jeszcze nie ma czujki... Oczywiście agencja się na
wszystko wypięła, bo akurat to pomieszczenie monitorowane nie było więc
stwierdzili że im nic do tego... W świetle tego co piszesz sprawa zaczyna
wyglądać zupełnie inaczej...
Wiesz może czy to była jakaś znana agencja?
Pzdr
Magda

17. Data: 2008-10-03 06:53:56

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz może czy to była jakaś znana agencja?
> Pzdr
> Magda

To opowiedziała mi moja córka, która mieszka za tzw. szlabanem.
Niektóre domki z tego osiedla były obrobione z udziałem ochroniarzy.
Nazwy agencji nie znam, bo mnie to do niczego nie było to potrzebne.
Pozwalniali ludzi i teraz jest podobno OK.

18. Data: 2008-10-03 09:23:58

Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sory, że nie w temacie ale czytac trudno.
Co mam zrobic bo niektorych z was widze polskie znaki a innych nie.

Pozdrawiam
Dy

19. Data: 2008-10-03 11:46:23

Od: arek <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 1, 8:38 pm, "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> wrote:
> W przeciwie stwie do takiego elektronicznego klucza, zwyk e klucze mo na
> podrobi w byle jakim warsztaciku zajmuj cym si dorabianiem kluczy, a
> znajduj cym si chyba w ka dym markecie i na co drugiej ulicy w mie cie :)

W przeciwienstwie do elektronicznego dzyndzla,
klucz zwykly trzeba zaniesc do fachowca.

Zeby zaniesc, trzeba miec. Zeby miec,
trzeba wziasc z szuflady.

Jak nikt nie patrzy.

A jak klucz jest z tych 'drozszych', to trzeba
poszukac 'kopiera', ktory nie zadaje pytan.

Elektroniczny klucz wymaga drozszego sprzetu
ale sama procedura kopiowania jest juz prosta.

Przysunac do klucza, poczekac.

A swoja droga, jak na podworku nie ma
wytresowanego burka, a sasiad ma nas
w dupie, to zaden klucz nie wystarczy.

20. Data: 2008-10-03 13:00:48

Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Dy pisze:
> Sory, że nie w temacie ale czytac trudno.
> Co mam zrobic bo niektorych z was widze polskie znaki a innych nie.

Bo niekturzy maja w d... interlokutorow i nie zadali sobie chwili trudu,
coby poprawnie skonfigurowac swoje czytniki. A dokladniej jeden czytnik.
A najdokladniej - tfu - M$ Outlook (Express).

A tak technicznie - to brakuje im w naglowku deklaracji kodowania.

--
Pete

Czujnik ruchu przy żarówce ?
towarzystwo ubezpieczeniowe
Pralka - głębokość
pranie dywanow - warszawa
Energia elektryczna - jaką wybrać taryfę ?