Dieta Boczka?????????

11. Data: 2003-08-13 20:58:36

Temat: Re: monodieta, bylo: Re: Dieta Boczka?????????
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sobie, zeby caly dzien zuc ziarna pszenicy =] Masz jakies sposoby na
> przygotowanie tej pszenicy tak, zeby nie dostac wscieku zoladka?

Nie jadlam pszenicy, ale kasze gryczana. Jakos z tych, ktore bralam pod
uwage wydawala mi sie najbardziej jadalna. Ugotowalam ja na sypko,
oczywiscie bez soli, ale nawet nie bylo to zle. Przynajmniej przez dwa
pierwsze dni:)) Bo trzeciego przestalo smakowac:))

Teraz tak: zeby zadzialalo jak najlepiej trzeba poluzowac przed - odstawic
mieso, slodycze i generalnie przestawic sie na rzeczy lekkostrawne. W
trakcie pic duzo wody, moga byc tez herbatki ziolowe. Nie powinno sie tego
robic w srodku tygodnia, lepiej wybrac jakis weekend albo urlop, tak zeby
mozna sie bylo wybrac na spacer albo przespac.

12. Data: 2003-08-13 21:06:19

Temat: Re: monodieta, ciag dalszy
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cd - bo cos mi sie za wczesnie wyslalo:))

No i oczywiscie po tez nie nalezy sie rzucac na jedzenie.

To co dla mnie bylo najbardziej nieprzyjemne to wieczorny bol glowy. No a
poniewaz jak sie oczyszczasz to nie nalezy brac prochow, wiec kladlam sie
wczesnie spac i do tego z lodowatym okladem na czole. Trzeciego dnia
przeszlo. Natomiast drugiego dnia poczulam, ze mam zoladek i watrobe. To
troche jak narkoman na detoksie, ktorego wszystko boli:)) Na to akurat
pomogl termofor. Ciepelko (i ruch) w ogole przyspiesza oczyszczanie.

Generalnie to fajnie obserwuje sie jak organizm reaguje na takie czyszczenie
(wrazliwi niech przejda do nastepnego akapitu): pot smierdzi niemilosiernie,
w ustach niesmak jak po rocznej popijawie, a na jezyku osad, ktory mozna
szpachelka zeskrobywac. Na wierzch wylazi to co sie zjadlo w ostatnich
miesiacach.

Ale warto: po trzech dniach (bo tyle to trwalo) skora byla ladniejsza, oczy
blyszczace a zoladek mniejszy. No i to co dla niektorych najwazniejsze -
waga spadla o 3,5 kg. Wedlug mnie, jest to doskonaly starter przed zmiana
diety. Ciekawostka: poniewaz organizm oczyszcza sie przez skore nie powinno
sie stosowac kremow, balsamow do ciala i innych "zaklejaczy". A wedlug
niektorych taka diete powinno sie przeprowadzic po pelni ksiezyca, bo wtedy
organizm szybciej pozbywa sie smieci:))

To tyle:))

pozdrawiam,
Aga

13. Data: 2003-08-13 21:24:02

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bhe99h$ho3$1@news.onet.pl,
aga.p <c...@p...onet.pl> typed:
> cd - bo cos mi sie za wczesnie wyslalo:))
>
> No i oczywiscie po tez nie nalezy sie rzucac na jedzenie.

No ja jestem wegeMM, wiec slodycze i mieso mnie nie dotycza i tak. Chociaz
ja sie w "mojego GURU" nie wpatruje i w sumie trzymam sie tylko bardzo
podstawowych zasad i jem obecnie to, co ma >50IG (a przynajmniej staram sie,
a jak juz sie nie staram, to przynajmniej mam wyrzuty sumienia ;]), to chyba
moge z marszu zaczac?
(...)

> Ale warto: po trzech dniach (bo tyle to trwalo) skora byla
> ladniejsza,

I o to chodzi! Bo mi tam waga nie straszna, ale cera... Tu by sie przydal
drobny detox =]

> [...]
> do ciala i innych "zaklejaczy". A wedlug niektorych taka diete
> powinno sie przeprowadzic po pelni ksiezyca, bo wtedy organizm

Rany, i jeszcze o polnocy stanac na prawej nodze i splunac przez lewe ramie
;] A tak serio - nie wyjde z domu bez kremu z wysokim filtrem. Szanuje swoj
pysk i balabym sie wystawic go na takie slonce. Ale zobaczymy, sprobuje
przetrwac te trzy dni trzymajac sie diety, ale kosmetykow bede uzywac (no
nie wyobrazam sobie po tym, co mowilas o pocie, zeby antyperspirantu nie
uzyc =|).

Pozdrawiam,
Karola

14. Data: 2003-08-13 21:41:44

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wyobrazam sobie po tym, co mowilas o pocie, zeby antyperspirantu nie

No bez przesady - w koncu to nie chodzi o to, zeby sie zasmrodzic albo
spalic sobie skore:)) Ale dobrze jest zrezygnowac z nadmiaru - lepszy bedzie
nawilzajacy zel pod prysznic, niz balsam po.

A z tym ksiezycem to podobno naukowo udowodnione. Wlosy tez powinno sie
strzyc w okreslonej fazie:)) Natomiast wszelkie substancje odzywcze
przyjmuja sie lepiej po nowiu.

Aga

15. Data: 2003-08-14 07:48:27

Temat: Re: Dieta Boczka?????????
Od: "Musta" <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba pomylilem atora
mam ksiazke ale czy to ten sam facet? bo wasz opis mi sie nie zgadza
zupelnie. Czy ktos by mogl mi przeslac link na zdjecie tego kolesia? to
potwierdze.

musta

16. Data: 2003-08-14 07:55:40

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bhfep0$ji2$1@news2.ipartners.pl,
Musta <U...@p...onet.pl> typed:
> Chyba pomylilem atora
> mam ksiazke ale czy to ten sam facet?

Nazywa sie Artur Gnatowski

> bo wasz opis mi sie nie zgadza
> zupelnie. Czy ktos by mogl mi przeslac link na zdjecie tego kolesia?
> to potwierdze.

http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.glowna?s
tr=fis253452&skad=uzkmuc
pmny

O tej ksiazce mowisz?

Pozdrawiam,
Karola

17. Data: 2003-08-14 08:43:11

Temat: Odp: monodieta, ciag dalszy
Od: "Chaciur" <gchat@na wirtualnej polsce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aga.p <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bheba8$m4o$...@n...onet.pl...
> A z tym ksiezycem to podobno naukowo udowodnione. Wlosy tez powinno sie
> strzyc w okreslonej fazie:)) Natomiast wszelkie substancje odzywcze
> przyjmuja sie lepiej po nowiu.

Ciekawe bo w kwestii głodówek też czytałem, że szybsze efekty
osiąga się synchronizując je z fazami księżyca.

pozdrawiam Chaciur

18. Data: 2003-08-14 09:53:27

Temat: w sprawie ksiezyca
Od: "Gisia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To znaczy o co chodzi z tym ksiezycem?
teraz wlasnie byla pelnia, to co? dobrze zaczac sie odchudzac?
Czy moze poczekac na now?
O wiecej informavji prosze :)

19. Data: 2003-08-14 10:11:32

Od: "Musta" <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.glowna?s
tr=fis253452&skad=uzkmuc
> pmny
>
> O tej ksiazce mowisz?

OK to ta

20. Data: 2003-08-14 12:50:46

Temat: Odp: w sprawie ksiezyca
Od: "Chaciur" <gchat@na wirtualnej polsce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gisia <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@a...starogard.dialup.in
etia.pl...
> To znaczy o co chodzi z tym ksiezycem?
> teraz wlasnie byla pelnia, to co? dobrze zaczac sie odchudzac?
> Czy moze poczekac na now?
> O wiecej informavji prosze :)

Będę miał książkę w której o tym czytałem w następnym tygodniu.
Jeżeli po nowiu substancje dobrze się przyjmują to podejrzewam że to
czas zakończenia głodówki. Czyli może pełnia jest dobra aby zacząć?
Tak czy owak co masz zrobić jutro zrób dziś co masz zjeść dziś
zjedz jutro ;) tak to przysłowie jakoś leciało.
Z tego co pamiętam to było w kwestii księżyca jeszcze takie
stwierdzenie, że jeżeli chcesz w swoim życiu wprowadzić
trwałe zmiany (np. przestać się objadać słodyczami) to
jeśli wytrzymasz pełny cykl księżycowy to taka zmiana
z jakichś tam powodów się utrwali.
Trochę to magią zalatuje ale moim zdaniem coś w tym jest.

pozdrawiam Chaciur

Atkins - druga faza - jak długo?
dieta cambridge?
otreby przenne najlepsze na glod?
Dieta ketogeniczna nasladujaca glodowke i jej pozniejsze mutacje -> DO
dieta ketogeniczna