monotonna dieta

121. Data: 2004-01-08 14:07:54

Temat: Re: monotonna dieta
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości
news:btjnn0$lpa$2@inews.gazeta.pl...

> a dodatkowo
>
> Raczej nie, przynajmniej tak mi sie wydaje.
> Po co mieliby to robic?

Tak kiedyś przeczytałem w jakimś poście, nie pamiętam, albo na stronie
opty..., że aby nie wysłuchiwać opinii lekarza ktoś się tym nie chwalił...
coś takiego bliżej nie pamiętam, może to był przypadek.

Pozdrawiam,
Adam

122. Data: 2004-01-08 14:08:03

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
> Sławku nie pisz takich głupot... Leczenie nie musi polegać na
odstawieniu
> insuliny, jednak 1. jakiś oszołom mógł tak źle doradzić, 2. Sami mogli
> odstawić będąc zafascynowani szybkimi efektami robiąc oczywiście błąd
> ...pamiętasz prezydenta Wałęsę? On chyba korzystał z fachowych porad
lekarzy
> optymalnych mimo to odstawił zbyt wcześnie co podkreślał w 2 wywiadach,
że
> było błędem. Co Ty na to?

Czyli nie zaszkodziła mu DO tylko zwyczajnie "ludzka głupota" co ty na to
??

Slawek

123. Data: 2004-01-08 14:15:00

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jestem jak widzisz, cierpliwa ;-)))
> Gdzie to tak mniej wiecej jest? TZn od Elea jak daleko ?
> Hafsa( jutro tam jestem!)

Niestety naprawdę nie mam pojęcia gdzie to jest, byłem tam raz w dodatku
bardzo zaspany po przejechaniu 2000km, więc nie kojarzę zupełnie miejsca...
W samej Elea'i byłem też tylko jeden raz;)

Pozdrawiam,
Adam

124. Data: 2004-01-08 14:17:27

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> W tym wypadku z dużym prawdopodobieństwem można tak założyć;)

W przypadku Wałęsy zgodzę się, ale zauważ też, że gdyby mu DO zaszkodziła i
odstawiłby ją, w żadnym wywiadzie na ten temat by się nie wypowiedział...

Pozdrawiam,
Adam

125. Data: 2004-01-08 14:18:43

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

126. Data: 2004-01-08 14:37:39

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:btjqag$ej5$1@news.onet.pl...

> Jest jeszcze jedna (dla mnie) zagadka: moje e-maile do Ciebie na priva
> - nie dochodzą... :(

Evunie już raz to wyjaśniła;)
http://glinki.com/?l=LXCu

Ale chyba nie wysyłasz maili na adres szczęśliwego nowego roku?
;)))

Pozdrawiam,
Adam

127. Data: 2004-01-08 14:39:17

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Niekoniecznie to chyba nie wstyd

Ale też nic ciekawego...

Pozdrawiam,
Adam

128. Data: 2004-01-08 14:41:17

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
> chwalił...

> Raczej reguła ;)

Więc czy nie jest ludzką głupotą, zarzucanie czegoś lekarzom, jeśli się
samemu do tego przyczynia, pozwalając im poznać jedynie jedną stronę medalu
(szkodliwą)?
;)))

Pozdrawiam,
Adam

129. Data: 2004-01-08 14:43:24

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <h...@n...year.pl> napisał w wiadomości
> Dlaczego ja widzę post Krystyny jako odpowiedź na mój post, a najpierw
> widziałam go jako odpowiedź na post Sławka ;) Ale śmiesznie :) Cos mi się
> chyba Dialog popsuł :)

A u mnie Twoja odpowiedź (2004-01-08 13:00)
jest na mój post (2004-01-07 14:43).

Jest jeszcze jedna (dla mnie) zagadka: moje e-maile do Ciebie na priva
- nie dochodzą... :(

Krystyna

130. Data: 2004-01-08 14:50:17

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zaszkodziła i
> odstawiłby ją, w żadnym wywiadzie na ten temat by się nie

Słodzik w Diecie (Polecam przeczytać)
suplement diety GTE - informacja handlowa
suplement diety GTE - informacja handlowa
co sądzicie?
Utlenianie węglowodanów