montaż drzwi wewnętrznych

1. Data: 2003-04-07 20:45:10

Temat: montaż drzwi wewnętrznych
Od: "sli" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

mam do zamontowania 3 szt. drzwi wewnętrznych (bloki z lat 70-tych):
łamane i przesuwne w ścianie gipsowej,
otwierane w ściance z gipskartonu
i pytanko: czy wystarczy ościeżnice zamontować tylko na piankę montażową czy
powinny być zamontowane dodatkowo przy pomocy kołków rozporowych (kotew)?

jeśli to ma znaczenie - drzwi firmy Sapeli

muszę wybrać ekipę - jedna mówi tak druga inaczej

pozdr
sli

1. Data: 2003-04-08 08:56:11

Temat: Re: montaż drzwi wewnętrznych
Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-04-07 22:45, Użytkownik sli napisał:
> witam
>
> mam do zamontowania 3 szt. drzwi wewnętrznych (bloki z lat 70-tych):
> łamane i przesuwne w ?cianie gipsowej,
> otwierane w ?ciance z gipskartonu
> i pytanko: czy wystarczy o?cieżnice zamontować tylko na piankę montażow? czy
> powinny być zamontowane dodatkowo przy pomocy kołków rozporowych (kotew)?
>
> je?li to ma znaczenie - drzwi firmy Sapeli
>
> muszę wybrać ekipę - jedna mówi tak druga inaczej
>
> pozdr
> sli

Wybierz tansza i wymagaj dobrze i estetycznie zamonotwanych drzwi. A czy
zamontuja tak czy inaczej? Sa damy z cegly, z pustaka, drewniane itp.
Wazne zeby bylo dobrze. Ja montowalem 8 par drzwi tylko na pianke,
trzymaja sie znakomicie. Pozdrawiam.

znowu gołębie
wycie rury
Co sądzicie o ogrzewaniu mieszkania