montaż okapu

1. Data: 2005-03-20 21:13:05

Temat: montaż okapu
Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

chodzi mi o okap działający jak pochłaniacz z filtrem węglowym
np. taki:
http://www.ciarko.pl/okapy/4/11/?PHPSESSID=71f3c7be2
c040c8939b944b80056809f
Trzeba to podlaczyć do gniazdka i moje pytanie jest gdzie zrobić to
gniazdko?
Jesli w szafce obok to widac bedzie przewód.
Moze gniazdko wewnątrz tej metalowej rury? na samym szczycie?
Jakies przeciwskazania? Ktos tak ma?

JerzyR

2. Data: 2005-03-20 21:18:38

Temat: Re: montaż okapu
Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 3/20/2005 10:13 PM, JerzyR wrote:

> Moze gniazdko wewnątrz tej metalowej rury? na samym szczycie?
> Jakies przeciwskazania? Ktos tak ma?

Ja tak mam i nie widzę przeciwwskazań - metalowy "komin" to tylko
ozdobna atrapa.

Michał
--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

3. Data: 2005-03-20 21:21:09

Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tak mam i nie widzę przeciwwskazań - metalowy "komin" to tylko ozdobna
> atrapa.

dzieki, tak zrobie

JR

4. Data: 2005-03-21 17:11:48

Od: "PT" <ptajemniczy@wp_smieci.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyR" <j...@k...chip.pl> wrote in message

> dzieki, tak zrobie
>
> JR

U mnie wyszedl okap w innym miejscu niz projekt mieszkania przewidywal (o
jakies 50cm w bok od dziury w scianie). Mi montazysci (jeszcze nie wstawiali
mebli) poradzili, ze jak bede przesuwal gniazdko, to lepiej zamiast puszki
wystawic w miejscu przewidzianym w instrukcji ( w obrebie obudowy) przewod
ze sciany dlugi na jakies kilkadziesiat centymetrow.
Jak cos bedzie nie tak z okapem, to oni po prostu zamocuja gniazdko tam,
gdzie bedzie pasowac, ew. przytna kabel i bedzie ok.

Ale mam pytanie zwiazane z moja sytuacja z przesunieta 'dziura'. Co lepiej
pociagnac: spiro czy dac rure z blachy z kolankami? Bede mial projekt
przesuniecia i zabudowy takiej rury na srode od projktantki zabudowy, ale
pomyslalem, ze zapytam.

dzieki
PT

5. Data: 2005-03-21 19:04:32

Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale mam pytanie zwiazane z moja sytuacja z przesunieta 'dziura'. Co lepiej
> pociagnac: spiro czy dac rure z blachy z kolankami? Bede mial projekt

nie mam pojecia bo u mnie okar robi za pochlaniacz:)

JerzyR

klejenie listwy mosieznej do plytek
deska do prasowania
pomozcie prosze w wyborze zmywarki...
Montaz kuchni IKEA a media
przestrzegam i prosze o pomoc (drzwi,naciagacze)