montignac - jak stosować

1. Data: 2006-06-27 12:04:39

Temat: montignac - jak stosować
Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
chyba jestem za tępa żeby czytając książkę Montignaca, zastosować jej
zasady.
Czy ktoś mógłby mniej więcej mi wytłumaczyć co i jak jeść? bo czytam, czytam
i czytam i tylko na tym poprzestaję, a chciałabym w końcu wporowadzić ją w
życie.

pozdrawiam,

2. Data: 2006-06-27 19:55:39

Temat: Re: montignac - jak stosować
Od: "Agnieshka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "x" <y...@o...pl> napisał :

> [...]
> Czy ktoś mógłby mniej więcej mi wytłumaczyć co i jak jeść? bo czytam,
> czytam i czytam i tylko na tym poprzestaję, a chciałabym w końcu

Witam,
polecam stronę http://montignac.com.pl/CMS/
Książka też nie była dla mnie do końca ok, ale po podczytywaniu poratlu
Zuzla wiele rzeczy mi się wyjaśniło - tam są porady, przepisy, przykładowe
menu.

Z czystym sumieniem polecam - dieta jest świetna, nie chodzę głodna,
nieustannie chudnę i mimo, że pozwalam sobie czasem na odstępstwa, to one
najwyżej wstrzmywają zrzucanie, ale nie mam efektu jojo. Wiem, że pewnie na
dłuższą metę to na pewno można wrócić, ale uwierz mi, że po tak dłum czasie
odstawienia słodyczy i kartofli (zabronione - między innymi) nie smakują już
tak, jak kiedyś.

W razie czego zapraszam na priv, bo rzadko tu zaglądam

Agnieszka

3. Data: 2006-06-28 15:00:24

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieshka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Zuzla wiele rzeczy mi się wyjaśniło - tam są porady, przepisy, przykładowe

A ja zapraszam na forum Zuzla, link także w ww portalu.
http://forum.montignac.com.pl/index.php
Tam znajdziesz odpowiedzi na wiele pytań, a jak nie, zawsze jest kogo
zapytać :)
Pozdrawiam, Agata

dietetyczne przepisy...?
ile kalorii?