mop lifetech

11. Data: 2005-06-16 09:39:32

Temat: Re: mop Leifheit
Od: Damian <D...@u...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

No więc byłem wczoraj w Leroy i dokonałem oględzin ;-)

W sprzedaży były:
-mopy Picollo z nakładką bez opisu z grubą gąbką miękką, jakieś 1,5 cm ok
60 zł (promocja)
-mopy Picobello z nakładką Strong z cienką gąbką twardą, jakieś 0,5 cm
(takiego mam!) ok 89 zł
-osobne nakładki Strong, wygląd j.w. rozmiar M do Picollo i Picobello ok.
31 zł
-osobne nakładki Micro Duo, wygląd prawie jak Strong, troszke inne włókna
od spodu, grubość gąbki jak Strong. ok 31 zł.
-wiaderka (zwyczajne wiaderko prostokątne, ponad 10l) ok. 39 zł

Porównałem dokładnie konstrukcję Picollo i Picobello. Moje wnioski
(oględziny na sucho, bez wody):
W Picollo stopień ściśnięcia nakładki zależy od tego jak bardzo przesunie
się ruchomy element na rączce w dół. Czyli jak ktoś mocniej naciśnie, to
mocniej wyciśnie ;-) Widać to właśnie tu:
http://www.eurodom.ru/catalog/item/-/item_id/3682/

W Picobello stopień ściśnięcia nakładki jest stały, gdyż zależy tylko od
szerokości widełek. Za to wymaga mniej siły.
http://www.leifheit.de/2003/haushalt/bewaehrt_und_be
gehrt/hausrein_picobello/picobello.htm

Być może gdyby zastosować nakładkę z grubszą gąbką (taka jaka jest w
Picollo) ściśnięcie byłoby większe i w efekcie zostawałoby mniej wody. Ale
akurat takich nakładek nie było. Co ciekawe na stronach www widać
Picobello z grubą gąbką.

Czyli nie wykluczone, że model tańszy (Picollo) daje lepsze efekty.
--
Damian

12. Data: 2005-06-16 10:54:58

Od: "giga" <t...@v...arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

> W Picollo stopień ściśnięcia nakładki zależy od tego jak bardzo przesunie
> się ruchomy element na rączce w dół. Czyli jak ktoś mocniej naciśnie, to
> mocniej wyciśnie ;-)

Do pewnego momentu, bo na kiju jest taki bolec, ktory blokuje element
ruchomy, kiedy ten osiagnie maksimum (w jedna i druga strone). Bardzo to
ulatwia wyciskanie, bo w momencie zablokowania nie wymaga juz ono takiej
sily - wystarczy trzymac :D

> Być może gdyby zastosować nakładkę z grubszą gąbką (taka jaka jest w
> Picollo) ściśnięcie byłoby większe i w efekcie zostawałoby mniej wody.

no widzisz... u mnie jest wrecz przeciwnie, bo mam inny mechanizm odciskania
wody :)

> Czyli nie wykluczone, że model tańszy (Picollo) daje lepsze efekty.

:)

--
giga

13. Data: 2005-06-16 15:51:48

Temat: Re: mop lifetech
Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daniel Jakubowski napisal(a):

Z dyskusji nawet dużo się dowiedziałem, ale nie dowiedziałem się to o co
pytałem. Coś czuje że w polsce online nie kupie tego mopa. Pozostanie chyba
przyjżeć się ofercie firmy Vileda.

Daniel Jakubowski gg: 763076
| www.danieljakubowski.prv.pl | www.grupynews.prv.pl |

14. Data: 2005-06-16 16:29:11

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Damian" <D...@u...poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
> szerokości widełek. Za to wymaga mniej siły.
> >
> Czyli nie wykluczone, że model tańszy (Picollo) daje lepsze efekty.

Picobello ma 1 przewage nad Piccolo. Mop jest w stanie położyć się
równolegle do plaszczyzny kija. Można nim zatem myc wygodnie :
- podloge pod łózkami
- szyby zewnetrzne

Miejsca szczególne.

Piccolo zostawia niestety lekki ukos. Dla mnie to akurat wazne. Niestety gdy
robilem zakup - Picobello jeszcze w Leroy u nie bylo.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

15. Data: 2005-06-16 16:32:30

Od: Adam Głaszcz <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daniel Jakubowski" <d...@S...pl> napisał w
wiadomości news:vj9hrr91cni7$.dlg@boncki.wolin.pl...

> Hm... a ja byłem przekonany ze nakładki są w tych mopach mocowane inaczej
> niż na rzepy, np. tak jak w mopach viledy

Chyba niestety poniżej znalazłem tylko link do przedstawiciela Leifhet na
Polskę.
http://www.aged.com.pl/leifheit/

No włąśnie LEIFHEIT - tak to się pisze.
Adam

16. Data: 2005-06-16 16:37:35

Od: "giga" <t...@v...arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

> Z dyskusji nawet dużo się dowiedziałem, ale nie dowiedziałem się to o co
> pytałem. Coś czuje że w polsce online nie kupie tego mopa. Pozostanie
chyba
> przyjżeć się ofercie firmy Vileda.

Online pewnie nie kupisz, ale może, jak jestes na tyle zdesperowany, napisz
maila albo zadzwon do AEGD:
http://www.aged.com.pl/leifheit/leifheit.html
Skoro chwala sie, ze sa wylacznym importerem i dystrybutorem Leifheit, to
powinni Cie poinformowac, gdzie w Szczecinie kupisz ich produkty.

--
giga

17. Data: 2005-06-16 19:05:13

Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

giga napisal(a):

> Skoro chwala sie, ze sa wylacznym importerem i dystrybutorem Leifheit, to
> powinni Cie poinformowac, gdzie w Szczecinie kupisz ich produkty.

Do szczecina też mam sporo, ok 80 km ;> Samochodu do dyspozycji aktualnie
brak... Ogólnie sytuacja mało ciekawa. Jak będę miał możliwość zamówienia
online viledy to chyba tak zrobię.

Daniel Jakubowski gg: 763076
| www.danieljakubowski.prv.pl | www.grupynews.prv.pl |

Sprzet AGD
Sofa SVEN - firmy FLAI
Płyty gazowe na szkle?
Rysa na panelu na podłodze - jak usunąć ?
wiertarka Skill 6002?