mop lifetech

1. Data: 2005-06-15 12:08:17

Temat: mop lifetech
Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawno dawno temu... ktoś polecał mi tego mopa. Przebuszowałem google,
dotarłem do tego posta w którym zreszta był link do sklepu internetowego
gdzie takowego mógłbym kupić. Link ten teraz nie działa. Na moje oko ten
sklep nie sprzedaje juz tego mopa, bo po jego pułkach też pobuszowałem
;) . Przebuszowałem też google w poszukiwaniu innego sklepu z mopami
lifeateh i nic...
Wie ktos gdzie moge online kupic takiego mopa ?

PS. Dokładniej chodzi mi o mopa płaskiego, z wyciskarką wody, do tego
wiaderko orginalne, szmatki (końcówki) do paneli i terakoty.

2. Data: 2005-06-15 12:47:41

Temat: Re: mop lifetech
Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Głaszcz napisał(a):

> Jeżeli dobrze pamiętam to ktoś też pisał że jest do dostania w Leroy ale
> to nie online.

No właśnie... nie online, i to bardzo nie online ;) bo w Szczecinie
Leroy nie ma (chyba ze sie myle)

3. Data: 2005-06-15 12:48:46

Od: Adam Głaszcz <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daniel Jakubowski" <d...@S...pl> napisał w
wiadomości news:d8p6gf$k8i$1@nemesis.news.tpi.pl...

4. Data: 2005-06-15 13:57:57

Od: Damian <D...@u...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Jun 2005 14:47:41 +0200, Daniel Jakubowski
<d...@S...pl> napisał:

> No właśnie... nie online, i to bardzo nie online ;) bo w Szczecinie
> Leroy nie ma (chyba ze sie myle)

Kupiłem Leifheit PICOBELLO w Leroy k.Krakowa. Były jeszcze modele Piccolo
i Hausrein. Wybrałem średni model Picobello, bo w odróżnieniu od Picollo
ma "Obrotowa głowica umożliwia ruch nakładki w dwóch płaszczyznach, co
pozwala dotrzeć do trudnodostępnych miejsc." Hausrein odrzuciłem, bo sam
mop nie wystarczy trzeba jeszcze kupić specjalne wiaderko z wyżymaczką za
ponad 200 zł.

Trochę informacji jest tu: http://www.aged.com.pl/leifheit/czyscp.html

Wrażenia z zakupu mam mieszane, tzn. całość jest solidna, drążek jest
długi i nie teleskopowy (jak w tanich badziewiach). Mam końcówkę Strong
jak sądzę i zostawia ona sporo wody na podłodze. Wycisnąć jej się bardziej
nie da, bo wynika to z konstrukcji. W efekcie na panelach zostają plamki
po wodzie. Na terakocie nie jest to tak widoczne.
Chyba zaryzykuję jeszcze i dokupię nakładkę Micro Duo, przeznaczoną do
paneli.

Poza tym mocowanie nakładem to coś w rodzaju rzepa: drobne haczyki powinny
się wbijać w nakładkę i ją trzymać. U mnie po jakimś czasie niby trzymają
ale jakoś tak "z pewną nieśmiałością".

A może ten zachwalany Leifheit to tylko Hausrein?

--
Damian

5. Data: 2005-06-15 14:12:59

Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może ten zachwalany Leifheit to tylko Hausrein?

Nie mam pojęcia ...
Pamiętam że jak wtedy liczyłem to tak jak pisałem, kij, dwie końcówki
(do paneli/do płytek) i wiaderko kosztowało koło 200 zł (niecałe)

A Ty ile dałeś ?

6. Data: 2005-06-15 14:20:29

Od: "giga" <t...@v...arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po wodzie. Na terakocie nie jest to tak widoczne.
> Chyba zaryzykuję jeszcze i dokupię nakładkę Micro Duo, przeznaczoną do

Ja mam obie koncówki i u mnie Strong zostawia o wiele mniej wody, niż Micro
Duo, gdyz jest cienszy i lepiej daje sie wycisnac.

> A może ten zachwalany Leifheit to tylko Hausrein?

Nie, mój zachwalany to Piccolo z wiaderkiem (o Picobello nie wiedzialam w
momencie kupna). Przy zwykłym mopie sznurkowym wszystkie trzy to prawdziwe
mercedesy ;) Co do trzymania sie nakladek, to nie czarujmy sie: kazdy
material sie kiedys zuzywa.... nawet w mercedesie ;)

--
giga

7. Data: 2005-06-15 15:13:48

Od: Damian <D...@u...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Jun 2005 16:20:29 +0200, giga <t...@v...arg.cy> napisał:

> Ja mam obie koncówki i u mnie Strong zostawia o wiele mniej wody, ni?
> Micro
> Duo, gdyz jest cienszy i lepiej daje sie wycisnac.

No to ja czegoś nie rozumiem. Mam nakładkę, która ma ok. 1 cm grubości -
taka gąbką a pod spodem włókienka. Wyciskanie w Picobello polega na tym,
że nakładka składa się na pół i wchodzi wewnątrz takiego U na końcu
drążka. Szerokość wew. tego U jest na tyle duża, że nakładka nie jest
całkiem wyciśnięta. Ale wydaje mi się że przy stałej tej szerokości
szersze nakładki będą bardziej ściśnięte, a co za tym idzie zostanie mniej
wody. Więc jeśli Micro Duo jest cieńszy, to będzie mniej ściśnięty i
zostanie mniej wody.

Może wyciskanie w Piccollo jest lepsze. A może pomyliły mi się nakładki.
Obejrzę przy okazji w sklepie.

> [...]
> mercedesy ;) Co do trzymania sie nakladek, to nie czarujmy sie: kazdy
> material sie kiedys zuzywa.... nawet w mercedesie ;)

No ale mój mop ma dopiero parę tygodni.

Co ile zmieniacie nakładki?

--
Damian

8. Data: 2005-06-15 15:16:02

Od: Damian <D...@u...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Jun 2005 16:12:59 +0200, Daniel Jakubowski
<d...@S...pl> napisał:

> Nie mam pojęcia ...
> Pamiętam że jak wtedy liczyłem to tak jak pisałem, kij, dwie końcówki
> (do paneli/do płytek) i wiaderko kosztowało koło 200 zł (niecałe)
>
> A Ty ile dałeś ?

Nie pamiętam dokładnie, ale Picobello (z jedną końcówką) to było jakieś 80
zł chyba.
Picollo był po 60 (?). Nakładki bodajże koło 30 zł.

--
Damian

9. Data: 2005-06-15 19:43:50

Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

giga napisal(a):

> mercedesy ;) Co do trzymania sie nakladek, to nie czarujmy sie: kazdy
> material sie kiedys zuzywa.... nawet w mercedesie ;)

Hm... a ja byłem przekonany ze nakładki są w tych mopach mocowane inaczej
niż na rzepy, np. tak jak w mopach viledy

Daniel Jakubowski gg: 763076
| www.danieljakubowski.prv.pl | www.grupynews.prv.pl |

10. Data: 2005-06-16 05:53:41

Od: "giga" <t...@v...arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

> Może wyciskanie w Piccollo jest lepsze.

w Piccolo czesc, do ktorej przymocowuje sie nakladki jest zespolona z
elementem wyciskajacym - skutkiem czego mop porusza sie tylko w jednej
plaszczyznie.

wygląda to tak:
http://tiny.pl/hs6v

> A może pomyliły mi się nakładki. Obejrzę przy okazji w sklepie.

z tego, co widze tutaj:
MICRO DUO:
http://tiny.pl/hs66
http://tiny.pl/hs6b

STRONG:
http://tiny.pl/hs6z

To Micro Duo jest grubsza i ma mniej paskow na spodzie, a Strong ciensza i
twardsza - heavy duty - jak nazwa wskazuje, no i ma ma wiecej zielonych
paskow na spodzie (w mojej wersji sa one wzdluz, na zdjeciach roznie -
wzdluz i poprzecznie).

Zatem wszystko na to wskazuje, ze masz Micro Duo. Zreszta niewazne
nazewnictwo. Ta ciensza i twardsza rzeczywiscie zostawia mniej wody.

> No ale mój mop ma dopiero parę tygodni.

Nasz ma pol roku intensywnej eksploatacji za soba i jeszcze sie jakos
trzyma.

> Co ile zmieniacie nakładki?

Jeszcze nie zmienialismy, jeszcze sie trzymaja.

--
giga

Sprzet AGD
Sofa SVEN - firmy FLAI
Płyty gazowe na szkle?
Rysa na panelu na podłodze - jak usunąć ?
wiertarka Skill 6002?