mostek termiczny na poddaszu

1. Data: 2003-10-28 07:01:49

Temat: mostek termiczny na poddaszu
Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego, co czytam na grupie, to każdy kładzie na poddaszu płyty k-g. A mi
podoba się tradycyjne drewno i takie coś położyłem na suficie i na połaci
wewnętrzej równoległej do dachu.

Niestety (w przeciwieństwie do płyty k-g) nie dało się połączyć idealnie
desek ze ścianą i teraz przez tę szczelinę delikatnie wieje.

Czy ktoś z Was mógłby mi podpowiedzieć sposób uszczelnienia tego mostka
termicznego ?

Piotrek

1. Data: 2003-10-28 17:02:59

Temat: Re: mostek termiczny na poddaszu
Od: ogryzek <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr napisalo:

> [...]
>
> Niestety (w przeciwieństwie do płyty k-g) nie dało się połączyć idealnie
> desek ze ścianą i teraz przez tę szczelinę delikatnie wieje.

Wieje przez membrane dachowa, welne i paroizolacje? Na polaczeniu sciany
kolankowej i skosu? Wiecej szczegolow.

> Czy ktoś z Was mógłby mi podpowiedzieć sposób uszczelnienia tego mostka
> termicznego ?
>
> Piotrek

W szczeline wstrzyknac piane, poczekac, odciac nadmiar i zakryc ozdobna
listwa.

.

1. Data: 2003-10-29 10:11:45

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wieje przez membrane dachowa, welne i paroizolacje? Na polaczeniu sciany
> kolankowej i skosu? Wiecej szczegolow.

Wieje na połaczeniu.

> W szczeline wstrzyknac piane, poczekac, odciac nadmiar i zakryc ozdobna
> listwa.

Będzie to trudne, bo szczelina jest mała, ale dziękuję.

Piotrek

1. Data: 2003-10-29 18:05:09

Od: ogryzek <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr napisalo:

> Wieje na połaczeniu.

aha

> Będzie to trudne, bo szczelina jest mała, ale dziękuję.

A moze sprobujesz "kitu" (akryl? jest w tubach takich jak silikon)
do paneli podlogowych. Dostepny w roznych drewnopodobnych kolorach,
elastyczny.

.

[szukam] Złotej raczki do prac remontowych w Poznaniu
Podłączenie okapu do wyciagu w mieszkaniu w bloku...
Drzewo do kominka-Poznań
[ogrzewanie] sterownik elektroniczny temperatury - jaki wybrać?
świetlówka dwufunkcyjna