Re: moze cos pozytywnego

Data: 2021-06-15 11:21:52
Temat: Re: moze cos pozytywnego
Od: trybun <M...@j...cb>

W dniu 13.06.2021 o 13:55, gazebo pisze:

> kocham jak ktos z czegos zajebiscie prostego robi problem dialektyczny

Istota  leży w podejściu, tu faktycznie z błahostki można sobie
wygenerować spory problem.

> kluczowe slowo to _z zalozenia_, a jednak to sa ludzie, u wladzy, no
> tyle, ze jajec nie wszystkim sprawdzaja, jednakoz w obecnych czasach
> genderu to rodzi przeogromne mozliwosci

Katolicy maja się za porządnych ludzi, na głowę swojego Kościoła
wybierają chyba najlepszego z swoich szeregów, a więc na logikę kto może
być czystszy?

Kościół to na pewno coś lepszego niż ten zlepek kanalii którzy to się
maja za przywódców ludzi w tzw demokracjach, czy może jednak nie?