moze glupie pytanie ale..

1. Data: 2007-05-18 19:55:33

Temat: moze glupie pytanie ale..
Od: "jarek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

do czego wlasciwie sluzy wylacznik swiecznikowy ??

jarek

2. Data: 2007-05-18 20:33:35

Temat: Re: moze glupie pytanie ale..
Od: "tpsa" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jarek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> do czego wlasciwie sluzy wylacznik swiecznikowy ??
>

> jarek

Jest to po prostu wyłącznik dwuobwodowy.
Pewnie masz taki żyrandol co to pstryk jeden klawisz
zapala się częśc, pstryk drugi klawisz zapala się reszta.

3. Data: 2007-05-18 21:14:17

Od: "jarek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tpsa" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "jarek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jest to po prostu wyłącznik dwuobwodowy.
> Pewnie masz taki żyrandol co to pstryk jeden klawisz
> zapala się częśc, pstryk drugi klawisz zapala się reszta.
no prawie - remontuje lazienke i w kupilem takie ustrojstwo i teraz maja byc
2 kinkiety pod ta podlaczone a to cos ma w z jednej strony podwojne wejscie
oznaczone L i w druga strone dwa podwojne wejscia ze strzalkami ... no i nie
wiem jak podlaczyc kabelki :-(

4. Data: 2007-05-19 05:56:40

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 5/18/2007 11:14 PM, jarek wrote:

> [...]
> oznaczone L i w druga strone dwa podwojne wejscia ze strzalkami ... no i nie

Jeśli nie masz próbnika, to zrób sobie obwód z płaskiej bateryjki i
żaróweczki, i sprawdzaj, które styki są zwierane w różnych położeniach
klawiszy (czasem zresztą widać jak pracują styki i wystarczy na nie zerknąć.

Michał
--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

5. Data: 2007-05-20 17:32:34

Od: "tpsa" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wejscie oznaczone L i w druga strone dwa podwojne wejscia ze strzalkami
> ... no i nie wiem jak podlaczyc kabelki :-(

Pod L podłączasz fazę przychodzącą z instalacj
a ztej drugiej strony wychodzi rozdzielona faza
na jeden i drugi kinkiet i po robocie.

6. Data: 2007-05-20 23:58:54

Od: "Daniel (dj74)" <n...@t...pbzddn> szukaj wiadomości tego autora

Michal Sobkowski wrote:
> [...]
> żaróweczki, i sprawdzaj, które styki są zwierane w różnych położeniach
> klawiszy (czasem zresztą widać jak pracują styki i wystarczy na nie

najlepsza metoda, kiedyś tak rozpracowywałem wyłącznik krzyżowy + dwa
schodkowe :-)

--
echo `expr substr $mail 4 18` | tr a-z n-za-m;

Pleśń i pralka
[szukam] projektanta - Wrocław
minimalna odleglosc lodowki od sciany
wykonanie szafy/garderoby (oferta zlecenia/pytania)
Dziwne garnki?