mroczki i migrena...

1. Data: 2005-12-16 13:27:37

Temat: mroczki i migrena...
Od: "piniu" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.
wczoraj znow mnie dopadlo... napierw mroczki przed oczami, potem lekkie
dretwienie lewej strony - reka itp.. a potem ektremalnie silny bol glowy i
wymioty od 16 do 23...
pieprzona migrena ...

macie jakis sposob na takie migreny -? mozna zwariowac ... mam cos takiego
dwa razy w roku . wczoraj niskie cisnienie wiatr i opady... wczoraj cale
popoludnie stracone - dzis ledwo zyje... dochodzac do siebie ..
jakies sugestie ?

czy to na tle nerwowym czy niedotlenienie...
czy moze to rodzinne...
z gory wielkie dzieki...

pozdrawiam.
mac

2. Data: 2005-12-16 19:27:16

Temat: Re: mroczki i migrena...
Od: "Barbara" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie migrena zaczyna sie rano, silny bol glowy, wymioty bywały prawie do
wieczora. Leki typu Immigren, Migpriv itp nie skutkuja, sa zwracane zaraz po
zazyciu.
Teraz przy mogrenie wzywam pogotowie. Dostaje Ketonal, Hydroxyzine,
Torecan - dozylnie. Spie po tych lekach ok 4 godzin i budze sie bez bolu.

Nie znam pczyczyn tego zjawiska. Bylam u neurologa i okulisty - wszystko ok.
Po prostu budze sie rano i wiem ze to jest ten kolejny stracony dzien zycia.

Pozdrawiam

Barbara

3. Data: 2005-12-17 00:26:48

Od: "piniu" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

> Teraz przy mogrenie wzywam pogotowie. Dostaje Ketonal, Hydroxyzine,
> Torecan - dozylnie. Spie po tych lekach ok 4 godzin i budze sie bez bolu.

dzieki - wezme pod uwage.
pozdrowka.

zdjęcia preparatów z anatomii
implanty zębów
stały aparat ortodontyczny u 12 latka czy już?
porysowanie rogówki
przez chwile mialem zeza...