mrówki

1. Data: 2004-05-13 09:31:46

Temat: mrówki
Od: "Mustafa" <m...@n...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

ma ktoś pomysł jak przepedzić mrówki z działki i z okolic płotu ?
prośby, groźby a nawet szantaż nie odnoszą skutku a wszelka chemia na mrówki
jest sprzedawana w tak małych ilościach że jakbym chciał kupic na 40 metrów
płotu i trochę na działkę to poszedłbym z torbami ;)
=======
Mustafa

1. Data: 2004-05-13 10:59:29

Temat: Re: mrówki
Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
metrów
> płotu i trochę na działkę to poszedłbym z torbami ;)

tz chcesz "zlikwidowac mrowisko"
jakie to mrowki?
takie lesne czerwone czy czarne mniejsze?

musta(fa) :-)

1. Data: 2004-05-13 11:18:21

Od: "Mustafa" <m...@n...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tz chcesz "zlikwidowac mrowisko"
> jakie to mrowki?
> takie lesne czerwone czy czarne mniejsze?

tak - chcę zlikwidować mrowisko mieszczące się pod płytami chodnikowymi przy
samym płocie.....
bestie wychodzą między płytami
i mam jeszcze kilka mrowisk w ziemi na działce, ale tu spróbuję z nimi
powalczyć przy pomocy przekopywania im tego mrowiska no chyba że ktoś ma
inny (lepszy) pomysł

1. Data: 2004-05-13 11:19:10

Od: "Mustafa" <m...@n...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapomniałem dodać że to zwykłe czarne mrówki

1. Data: 2004-05-13 12:13:24

Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zapomniałem dodać że to zwykłe czarne mrówki

ja mam doswiadczenie z czerwonymi

ale pewnie zasada jest ta sama kupujesz w jakims GS'ie albo innym sklepie z
chemia rolnicza substancje kontaktowa na owady - okolo 1kg kosztowal 50 zl
max - tobie wystarczy nawet cwierc kg.

kiedys mialem takie cudo pod nazwa Dionizon (chyba) ale jest wiele innych

mozesz tym posypac mrowisko albo zmieszac z cukrem w sloiku i postawic to
tak zeby same zaniosly do gniazda. Sloik postaw tak zeby mogly latwo
wchodzic i zeby nie napadala woda bo sie zbryli. Albo zrob i to i to.

musta

1. Data: 2004-05-13 13:42:25

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Zamorduj wszystko co żyje, a potem działkę ładnie wyasfaltuj.

Co ci te nieszczęsne mrówki przeszkadzają przy płocie czy na chodniku? Fobię
masz jakąś czy co? Czarne mrówki nawet w domu nie są uciążliwe, bo raczej
wolą łono natury. Co innego faraonki, ale zwyczajne sympatyczne mrówki???

T.

1. Data: 2004-05-13 14:09:27

Od: "J.S.K." <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem kto ma większe prawa do tej działki: Ty czy mrówki :)
Przecież to naturalne, że one tam są. To działka, a nie mieszkanie. Daj im
żyć! Daj im żyć! Daj im żyć!

Pozdrawiam,
joanna

1. Data: 2004-05-13 16:10:01

Od: "Mustafa" <m...@n...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wolą łono natury. Co innego faraonki, ale zwyczajne sympatyczne mrówki???

dobry człowieku - jeśli nie masz nic do powiedzenia w temacie dyskusji to
lepiej zachowaj milczenie ;)
jeśli lubisz żyć z wszelkiej maści insektami to sobie żyj, głaskaj je i
nawet nadawaj im imiona, ale mnie "odrobinkę" nie odpowiada to że jak stanę
na dłużej niż 5 sekund w jednym miejscu to zaraz coś po mnie łazi - ja nie
mówię o jednym mrowisku tylko o kolonii
życzę na przyszłość więcej powściągliwości w krytykowaniu bliźniego bez
znajomości tematu
pozdrawiam
======
Mustafa

1. Data: 2004-05-13 16:12:17

Od: "Mustafa" <m...@n...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem kto ma większe prawa do tej działki: Ty czy mrówki :)
> Przecież to naturalne, że one tam są. To działka, a nie mieszkanie. Daj im
> żyć! Daj im żyć! Daj im żyć!

jeszcze dla pewności sprawdzę w KW kto jest właścicielem, ale wydaje mi się
że jednak ja ;)
dam im żyć jak one mi też dadzą - nie przeszkadza mi mrowisko gdzieś w kącie
ale ja mam tego tyle że jest to na prawdę uciążliwe

1. Data: 2004-05-14 08:06:48

Od: rozrabiak <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mustafa wrote:

> [...]
> dam im żyć jak one mi też dadzą - nie przeszkadza mi mrowisko gdzieś w kącie
> ale ja mam tego tyle że jest to na prawdę uciążliwe

Dezydorant + zapalniczka = miotacz ognia :)

pozdrawiam, grzes :)

--
Mam dziwne poczucie humoru.

Pralka Indesit WISE 107