mrowki-jak je wyprowadzic?

1. Data: 2007-05-23 10:19:00

Temat: mrowki-jak je wyprowadzic?
Od: "krzychut" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czolem

Zapytalem o to na liscie lesnikow ale tam martwica to tu zapytam.

W altanie na dzialce w lesie zaczelo rosnac mi mrowisko duzych brazowych
mrowek.Altane postawilem dla siebie a nie dla mrowek i bylem tam
pierwszy;-).
Zanim postawilem te budke wyszukalem miejsce by nie wepchnac sie w mrowisko
czasem. Altana stanela i po tygodniu zaczely sie mrowki pojawiac, a wczoraj
bylo juz gesto i pelno dziurek w ziemii gdzie sobie wlazily. Jest jakas
metoda bezinwazyjnej perswazji by sobie poszly troszke dalej? Nie chce im
krzywdy robic.

pzdr
krzychut

2. Data: 2007-05-23 10:26:42

Temat: Re: mrowki-jak je wyprowadzic?
Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

krzychut wrote:
(...)
> Jest jakas
> metoda bezinwazyjnej perswazji by sobie poszly troszke dalej? Nie chce im
> krzywdy robic.

Postaw puszkę z cukrem (i z daszkiem) w miejscu, w którym chcesz mieć
mrówki.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

3. Data: 2007-05-23 11:10:29

Od: "krzychut" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Postaw puszkę z cukrem (i z daszkiem) w miejscu, w którym chcesz mieć
mrówki.

ja nie chce miec mrowek w jakim okreslonym miejscu - ja chce NIE miec mrowek
w danym miejscu. Nie chodzi mi o zwabienie ale o wywabienie!

pzdr
krzychut

4. Data: 2007-05-23 11:19:45

Od: "Maras" <m...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bylo juz gesto i pelno dziurek w ziemii gdzie sobie wlazily. Jest jakas
> metoda bezinwazyjnej perswazji by sobie poszly troszke dalej? Nie chce im

Bez krzywdy to nie osiągniesz chyba nic, a i z krzywdą niewiele.

Może zahoduj w altanie mrówkojada ? Zawsze można przyjąć, że to po prostu
wykorzystanie naturalnego łańcucha pokarmowego, a nie krzywdzenie mrówek.
:-)

Pozdrawiam
MS

5. Data: 2007-05-23 11:25:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maras" <m...@c...nospam.pl> wrote in message

> [...]
> wykorzystanie naturalnego łańcucha pokarmowego, a nie krzywdzenie mrówek.

Raczej - w naszym klimacie - mrówkolwy.

6. Data: 2007-05-23 11:29:36

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

krzychut wrote:

> [...]

> ja nie chce miec mrowek w jakim okreslonym miejscu - ja chce NIE miec mrowek
> w danym miejscu. Nie chodzi mi o zwabienie ale o wywabienie!

Tak dobrze to nie ma :) Chociaż... slyszałam o elektronicznych
odstraszaczach
na owady. Mam taki na psy i działa, to może i ten na owady zadziała?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

7. Data: 2007-05-23 11:38:00

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://formicopedia.pl/index.php/Mr%C3%B3wkolew

8. Data: 2007-05-23 22:58:23

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

krzychut wrote:
Jest jakas metoda bezinwazyjnej perswazji by sobie
> poszly troszke dalej? Nie chce im krzywdy robic.

możesz je wyłapać do papierowej torebki i wywieźć do lasu.
500 podróży powinno załatwić sprawę.

moon

9. Data: 2007-05-28 18:51:50

Od: "Tytus" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...people.pl> napisał w wiadomości
krzychut wrote:

>... slyszałam o elektronicznych
>odstraszaczach
>na owady. Mam taki na psy i działa........

a mozesz cos blizej na ten temat napisac, co , gdzie, skąd, i za ile...

10. Data: 2007-06-06 08:10:55

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tytus wrote:
> Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...people.pl> napisał w wiadomości

> a mozesz cos blizej na ten temat napisac, co , gdzie, skąd, i za ile...

Ten mój anty psi nabyłam w militarnym sklepie za ok. 100 zł. Tutaj:

http://www.odstraszacze.com/index.php?category_id=17
9

masz jakieś owadzie, nie używałam, nie wiem czy skuteczne.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

clematis
nawożenie winorośli
Ornithogalium thyrsoides