mrowy

1. Data: 2000-06-13 09:35:32

Temat: mrowy
Od: "aMiraK" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrówy urzadzily sobie szlak na mojej dzialce. Wyłażą spod płotu, wędrują
utartą ścieżką do dębu, obchodzą go i od północnej strony wdrapują się w
górę, aż tam gdzie wzrok nie sięga.
Opanowały też maleńką gruszkę, mimo, że wytrułam im mszyce.
Jakies 3 tygodnie temu wysypalam im taki czerwony cukier (podobno trucizna),
ale zignorowały to kompletnie. Wcale ich nie ubyło
Czy ktos wie, o co im moze chodzic? I jak je zniechęcić do drzew?

pozdrawiam
Mira :-)

2. Data: 2000-06-13 09:43:39

Temat: Re: mrowy
Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

aMiraK napisał(a):

> Mrówy urzadzily sobie szlak na mojej dzialce. Wyłażš spod płotu, wędrujš
> utartš ścieżkš do dębu, obchodzš go i od północnej strony wdrapujš się w
> górę, aż tam gdzie wzrok nie sięga.
> Czy ktos wie, o co im moze chodzic?
>
> pozdrawiam
> Mira :-)

Może polubiły patrzeć na Ciebie z góry? :-}}}
Pozdrawiam :)
Janusz

3. Data: 2000-06-13 10:22:49

Od: "aMiraK" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może polubiły patrzeć na Ciebie z góry? :-}}}

Może . Tym bardziej, że z tej wysokości muszę wyglądac jak...jedna z nich
:-)))
Chcą mnie zwerbować ??????

4. Data: 2000-06-13 10:23:26

Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

aMiraK napisał(a):

> Może . Tym bardziej, że z tej wysokości muszę wyglšdac jak...jedna z nich
> :-)))
> Chcš mnie zwerbować ??????

Eeeetam zwerbować. Królowš matkę chcš z Ciebie zrobić! :-}}}}}}
Pozdrawiam
Janusz

5. Data: 2000-06-13 10:37:25

Od: "aMiraK" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eeeetam zwerbować. Królową matkę chcą z Ciebie zrobić! :-}}}}}}

NIEEEEEEEE!!!!!!!!!!
przerazona (jak widac) Mira:-)

6. Data: 2000-06-15 10:19:15

Temat: Re: mrowy Bio
Od: "Aga" <j...@s...lex.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam sam mam ogrod ekologiczny i nie stosuje chemi, mam troche nowej
literatury zachodniej na temat ekologicznych (BIO) ogrodow .
Wyczytalem ze mozna przeniesc mrowki, wziasc doniczke ceramiczna czerwona
wypelniona piaskiem i polozyc do gory dnem na mrowisko. Jak z otworu zacznie
wychodzic piasek to wziasc od spodu na lopate i wyniesc je poza dzialke.
Jeszcze tej metody nie stosowalem i ciekaw jestem czy ona dziala.
Pozdrawiam Robert

7. Data: 2000-06-16 08:41:43

Od: "aMiraK" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga <j...@s...lex.pl> wrote in message
> [...]
> wychodzic piasek to wziasc od spodu na lopate i wyniesc je poza dzialke.
> Jeszcze tej metody nie stosowalem i ciekaw jestem czy ona dziala.

Sprobuje, co mi szkodzi :-)
Poinformuje, jesli metoda okaze sie skuteczna.

Pozdrawiam
Mira :-)

8. Data: 2000-06-18 21:46:22

Temat: Odp: mrowy Bio
Od: "Jara" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> trucizna),

Mala dalas tego ;;cukru '' u mnie dziala
mala kolonia malo cukru duza -duzo cukru ...nie zaluj im :))
syp na sciezki i gdzie sie grupuja......
pomocny do tego bedzie film <<dawno temu w trawie... Disneya :))
pozdr Jara

Pęknięty dąb
hodowla paproci
Owocowanie cytryn