mszyce na balkonie...

1. Data: 2011-06-24 14:51:41

Temat: mszyce na balkonie...
Od: "Adam U." <W...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szukam skutecznego preparatu na mszyce na balkonie.
Oczywiście lanie wodą odpada bo sąsiad od razu przyjdzie:-)

Mszyce opanowały słoneczniki, wilce i zaczynają wchodzić na pelargonie i
klony.

Probowałem wode z octem i ludwikiem i nie pomogło. Czytałem jeszcze o wodzie
z sodą i olejem ale tego nie probowałem.

Polecono mi Decid - a Wy co polecacie?

Dzieki

--
-----
Adam U.

2. Data: 2011-06-24 15:00:28

Temat: Re: mszyce na balkonie...
Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jun 2011 16:51:41 +0200, Adam U. napisał(a):

> Polecono mi Decid - a Wy co polecacie?

Moja matka, nalogowa palaczka, robila kiedys "napar z petow" (wodny wyciag
z niedopalkow :) ) i smarowala rosliny pedzelkiem. Dzialalo.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

3. Data: 2011-06-24 15:13:45

Od: "Adam U." <W...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja matka, nalogowa palaczka, robila kiedys "napar z petow" (wodny wyciag
> z niedopalkow :) ) i smarowala rosliny pedzelkiem. Dzialalo.

u mnie nikt nie pali :-) na szczescie:-)

--
-----
Adam U.

4. Data: 2011-06-25 10:45:09

Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam U." <W...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Probowałem wode z octem i ludwikiem i nie pomogło. Czytałem jeszcze o
> wodzie z sodą i olejem ale tego nie probowałem.

Przecież w każdym sklepie ogrodniczym - właśnie wróciłem - jest 20 lub 40
środków owadobójczych. Jak to na roślinach nie przeznaczonych do jedzenia to
wszystko jedno czym zwalczać mszyce. Może być Decis - jest skuteczny, ale
jak mamy w domu małe dzieci to chyba lepszy będzie Mospilan.

Antoni Broniak

5. Data: 2011-07-05 21:47:57

Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

biedronki... np
http://www.chalkon.nazwa.pl/zbiory/item.php?id=2269&
aid=gda000007159&uid=80

Drzewko stracilo liscie
drzewa owocowe-porzeczki
Gieemooo
Precz z GMO!
Głosowanie na Maskotkę Roku 2011 -wyniki głosowania