mustard powder

1. Data: 2001-11-29 07:30:30

Temat: mustard powder
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

stalam sie szczesliwa posiadaczka kilku przypraw, ktore dostalam w prezencie
od pewnej bardzo kochanej Cioci:)
szepne Wam na ucho ze mam cumin, curry leaves, tandoori masala i mam mustard
powder.

czy ktos z was wie jak moge wykorzystac te przyprawy a w szczegolnosci
mustard powder????
no o cuminie napisaliscie tu sporo wiec o cumin nie pytam:)

pozdrawiam serdecznie
--
Mechcia

1. Data: 2001-11-29 07:35:12

Temat: Re: mustard powder
Od: "Monika Pietrzyba" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepszym wykorzystaniem jest podzielenie sie nimi z innymi
;-)))))))))))))))

poranne pozdrowionka
pracus-Monika

Użytkownik MechaGodzilla <m...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9u4o5d$iea$...@z...man.szczecin.pl...

1. Data: 2001-11-29 10:15:39

Od: "cezary gmyz" <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powder.
>
> czy ktos z was wie jak moge wykorzystac te przyprawy a w szczegolnosci
To po prostu proszek musztardowy, czyli innymi slowy mielona gorczyca. Nie
wiem jakiej jest firmy i co zawiera poza zmielonymi ziarnami gorczycy. Na
ogol po dodaniu wody i zmieszaniu z proszku musztardowego uzyskuje sie po
prostu musztarde ale zwykle nie jest tak dobra jak gotowa i trzeba ja
jeszcze przprawiac (np. ocetem winnym, estragonem, miodem) proszek ten ma
tez inne zastosowania. Ja dosc czesto mieszam go z majonezem i dodaje
siekana natke pietruszki i w ten sposob mam musztrdowy dip na smazonych
skrzydelek i jajek. Mozna go tez uzywac przy przyrzadzadzajac vinegret
Czarek

1. Data: 2001-11-29 12:07:54

Temat: Odp: mustard powder
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Pietrzyba" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> najlepszym wykorzystaniem jest podzielenie sie nimi z innymi
> ;-)))))))))))))))
>
> poranne pozdrowionka
> pracus-Monika

co to to nie:)))))))))

Mechcia samolub

1. Data: 2001-11-29 12:11:17

Od: "Monika Pietrzyba" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

chlip
:-)))

Monika z nadzieja ze Mechcie ruszy sumienie.... ;-))))))

Użytkownik MechaGodzilla <m...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9u58dt$s25$...@z...man.szczecin.pl...

1. Data: 2001-11-29 12:18:35

Od: "Monika Pietrzyba" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie pozbawiaj mnie reszty nadziei....
;-)

Monika ktora tez bardzo lubi Mechcie
(i moze jak sie zacznie podlizywac to cos jej kapnie? ;-)

Użytkownik Basia <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9u592a$baj$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-11-29 12:21:38

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-11-29 13:31:22

Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Pietrzyba <m...@b...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9u58pc$8i4$...@n...tpi.pl...
> chlip
> :-)))

Monika, wiele przypraw można kupić u nas. Nie wiem gdzie mieszkasz, cumin i
wiele innych jest w Krakowie. Jeśli potrzebujesz to Ci to załatwię. Napisz
ewentualnie na prywatny adres aby nie zaśmiecać grupy.
Pozdrawiam Ramzes.

1. Data: 2001-11-29 16:03:37

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> chlip
> :-)))
>
> Monika z nadzieja ze Mechcie ruszy sumienie.... ;-))))))

ja jestem zelazna dama. nie mam sumienia

Mechcia
lehehehe

1. Data: 2001-12-01 23:39:53

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla napisał(a) w wiadomości: <9u5m8v$4uf$1@news.tpi.pl>...
>ja jestem zelazna dama. nie mam sumienia
>
>Mechcia
>lehehehe

uwazaj Mechcia... zelazne damy bywaja... hm, tego... no, nie grzesza
uroda....

Margola
lehehehe

wkupne nr 2: penne all'vodka