muszla klozetowa

1. Data: 2006-03-05 10:39:44

Temat: muszla klozetowa
Od: "Gosi@" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
czy sa jakies muszle podwieszane ktore szczegolnie nie sa warte uwagi?
chodzi mi o ergonomie splukiwania wody -jakies problemy itp

wyczytalam tylko jedna wypowiedz a propos Koła finezja -ze zle splukuje
akurat podoba mi sie Koło Varius i nie wiem czy nie wtopie .... :(
pozdrawiam
Gosia

2. Data: 2006-03-05 11:01:40

Temat: Re: muszla klozetowa
Od: "AWJ" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosi@" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> wyczytalam tylko jedna wypowiedz a propos Koła finezja -ze zle splukuje
> akurat podoba mi sie Koło Varius i nie wiem czy nie wtopie .... :(
Potwierdzam złą jakośc spłukiwania własnie przez Koło Finezja. Polecam za to
Roca Dama. Spłukuje idealnie, ale niestety nie należy do tych najtańszych,
jest tak średniocenowa:) Pozdrawiam AJ

3. Data: 2006-03-05 11:37:09

Temat: a Koło varius jest ok?
Od: "Gosi@" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

????????

4. Data: 2006-03-05 12:07:54

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> wyczytalam tylko jedna wypowiedz a propos Koła finezja -ze zle splukuje
> akurat podoba mi sie Koło Varius i nie wiem czy nie wtopie .... :(

To czy dobrze spłukuje bardziej zależy od tego co jesz a nie od konstrukcji
kibelka. Zakup sobie spłuczkę Niagara 2. Taką zeliwną. Powiesisz dwa metry nad
kibelkiem. Przy takiej spłuczce co by nie jeść to da radę spłukać. Te wszystkie
kompakty to takie popłukiwacze. Na wyposażeniu powinni dodawać od razu szczotkę
do mycia kibelka. Tomek

5. Data: 2006-03-05 12:54:49

Od: "Gosi@" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wszystkie
> kompakty to takie popłukiwacze. Na wyposażeniu powinni dodawać od razu

bzdura!
szwagier kupil tani zestaw wc do zabudowy z byle jaka muszla
myslelismy ze to wina zestawu-cisnienie kiepskie
wymienil muszle bo pekla i okazalo sie ze woda spuszcza sie idealnie niczym
niagara 9!!!!!!

stad moje pytanie

6. Data: 2006-03-05 13:43:57

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> myslelismy ze to wina zestawu-cisnienie kiepskie
> wymienil muszle bo pekla i okazalo sie ze woda spuszcza sie idealnie niczym

To po co pytasz jak wiesz? Tomek

7. Data: 2006-03-05 15:51:35

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> To czy dobrze spłukuje bardziej zależy od tego co jesz a nie od
> konstrukcji kibelka.

niestety nie - zalezy od kibelka
posiadam zestaw koło + stelaz geberit
niestety nie pamietam jaka to miska, nie chce mi sie szukac
po fakturach :-) i splukuje prawie idealnie, raz mi sie zdazylo,
ze mialem problemy z odetkaniem kibelka, kilka razy przy wiekszej
ilosci papieru bylo ciezko ale poszlo

Sierp

8. Data: 2006-03-05 16:07:11

Od: Adam <a...@m...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> wyczytalam tylko jedna wypowiedz a propos Koła finezja -ze zle splukuje
> akurat podoba mi sie Koło Varius i nie wiem czy nie wtopie .... :(

Poszukaj w archiwum, byly wzmianki o modelach, z ktorych woda potrafila
wychlupywac sie na zewnatrz podczas jej spuszczania.

--
Adam
usun literki "v": v...@v...vcomv

9. Data: 2006-03-05 16:56:29

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po fakturach :-) i splukuje prawie idealnie, raz mi sie zdazylo,
> ze mialem problemy z odetkaniem kibelka, kilka razy przy wiekszej

To nie o papier idzie tylko o gówno. Papierem nie umażesz tylko zapchać możesz.
Sa takie kibelki co mają półkę na klocka. Te wymagają wody pod wyższym
ciśnieniem. A są takie co w miejscu gdzie te pierwsze mają półkę mają dziurę.
Tylko że od tyłka do wody jest wysoko i chlapie jak się klocka stawia. Jak
pojesz tłustego to i te drugie się umażą. Najlepsze były takie kibelki sprzed 40
lat. Spłuczka klozetowa Niagara 2 wysoko. Wody dużo szło i kibelek był czysty
nawet po tłustej kupie. Tomek

10. Data: 2006-03-05 18:09:19

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> wyczytalam tylko jedna wypowiedz a propos Koła finezja -ze zle splukuje
> akurat podoba mi sie Koło Varius i nie wiem czy nie wtopie .... :(

Rodzice mają Koło kompakt z tej serii małej, z półką. Chlapie po twarzy
jakby się zdarzyło nie zamknąć :) Koszmar. Oprócz tego mega zżółkła deska i
funkcja woda stop=kibel stop.

My mamy Cersanit President z wolnoopadającą deską- super, tylko deska się
wykrzywiła :(
Agata

parkieciarz - Trójmiasto
ulga remontowa
Lampa - moc zalecana 40 W, a włożyłem 60 W - czymś to grozi ?
Re: Odkurzacz piorący
Zmywarka