muszla klozetowa

11. Data: 2006-03-05 19:42:33

Temat: Re: muszla klozetowa
Od: "Zbyszek Zarzycki" <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosi@" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:duef66$sll$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> czy sa jakies muszle podwieszane ktore szczegolnie nie sa warte uwagi?
> chodzi mi o ergonomie splukiwania wody -jakies problemy itp

Hi, hi, hi
Zdezorientowany wyborem i rozpiętością cen zapytałem sprzedawcę czym się
różnią miski oprócz 5 czy 6 krotnej różnicy ceny. Stwoerdził że ....
kształtem.
Kupiłem Koło, jeden z najtańszych wybierając najkrótszy (bo umywalka
naprzeciwko), działa wyśmienicie.
Swoją drogą mogły by się w Polsce pojawić takie amerdżańskie. Najpierw
wyciągające wodę z zawartością a potem dolewające wodę do pełna.

--
ZZ@private

12. Data: 2006-03-05 21:00:23

Od: "Gosi@" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> To po co pytasz jak wiesz? Tomek

moze najpierw naucz sie czytac a potem komentuj!

13. Data: 2006-03-05 21:02:04

Od: "Gosi@" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie o papier idzie tylko o gówno. Papierem nie umażesz tylko zapchać
> możesz.
> Sa takie kibelki co mają półkę na klocka. Te wymagają wody pod wyższym
> ciśnieniem. A są takie co w miejscu gdzie te pierwsze mają półkę mają
> dziurę.
> Tylko że od tyłka do wody jest wysoko i chlapie jak się klocka stawia. Jak
> pojesz tłustego to i te drugie się umażą. Najlepsze były takie kibelki
> sprzed 40
> lat. Spłuczka klozetowa Niagara 2 wysoko. Wody dużo szło i kibelek był
> [...]

lepiej sie nie wypowiadaj prosty czlowieku

14. Data: 2006-03-05 21:02:37

Od: "Gosi@" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@m...w.stopce> napisał w wiadomości

> Poszukaj w archiwum, byly wzmianki o modelach, z ktorych woda potrafila
> wychlupywac sie na zewnatrz podczas jej spuszczania.

wlasnie przeszukalam i znalazlam tylko koło finezja ze jest do bani nic
wiecej

15. Data: 2006-03-05 21:43:22

Od: Adam <a...@m...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

> wlasnie przeszukalam i znalazlam tylko koło finezja ze jest do bani nic
> wiecej

A jezeli bedzie chlupac to moze reklamacje do producenta ?
Ja slyszalem zle rzeczy o Cersanit Delphi, ale nie stwierdzam nic
takiego. Dziala wlasciwie :)

--
Adam

16. Data: 2006-03-05 23:18:27

Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> lepiej sie nie wypowiadaj prosty czlowieku

Może z lepszego towarzystwa jesteś i twoje kupy lawendą zalatują i się nie
przyklejają. Brudny i śmierdzący temat poruszyłaś to i odpowiedź powinna być
stosowna. No chyba ze w tym urządzeniu nogi myjesz. To przepraszam za
słownictwo. Tomek

17. Data: 2006-03-07 08:39:29

Od: "Patka" <e...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AWJ" napisał w wiadomości
> Polecam za to
> Roca Dama. Spłukuje idealnie, ale niestety nie należy do tych najtańszych,
> jest tak średniocenowa:) Pozdrawiam AJ

Posiadam powyzszy model - woda splukuje sie dobrze.
Niestety wada jest to, ze miska nie jest szkliwiona pod
zaglebieniem z ktorego leci woda -
co powoduje ze brudy osadzaja sie tam zadziwiajaco latwo.
Poza tym ma dosc oryginalny ksztalt przy brzegach,
i z pewnoscia taki typ nie kazdemu bedzie pasowac.
Po zalozeniu klapy (z tej serii), powiedzialabym ze jest raczej wasko.

pozdr.
Patka

18. Data: 2006-03-07 11:18:40

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

5 Mar 2006 17:56:29 +0100, na pl.rec.dom, Tomek napisał(a):

> To nie o papier idzie tylko o gówno. Papierem nie umażesz tylko zapchać możesz.
> Sa takie kibelki co mają półkę na klocka.

Nie wymagaja, ja mam taka porcelanowa miske i sobie chwale, dupy woda nie
chlapie jak klocek wpadnie w otchlan porcelany... a moj produkt to Rohe z
1995 r. kompakt

19. Data: 2006-03-07 21:45:26

Od: "AWJ" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patka" <e...@W...com> napisał w wiadomości

> [...]
> i z pewnoscia taki typ nie kazdemu bedzie pasowac.
> Po zalozeniu klapy (z tej serii), powiedzialabym ze jest raczej wasko.

Nie należe do osób szczupłych, powiedziałam, że rozmiar konkretny, ale nie
zauwazyłam aby było wąsko. Faktycznie kształt dość oryginalny. nie każdemu
może się podobac. Co do osadzania brudu - brudzi się zdecydowanie mniej niż
owe Koło Finezja. Takie są moje odczucia. Pozdrawiam

parkieciarz - Trójmiasto
ulga remontowa
Lampa - moc zalecana 40 W, a włożyłem 60 W - czymś to grozi ?
Re: Odkurzacz piorący
Zmywarka