Fucking FAQ

21. Data: 2002-10-23 13:42:10

Temat: Re: [n] Re: Fucking FAQ
Od: "myszor" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@p...jik.com.pl> napisał w
wiadomości news:ap5fik$3l7$1@news2.tpi.pl...
> Jak zapewne wiesz, FAQ to odpowiedzi na NAJCZĘŚCIEJ zadawane pytania.
Jeśli
> swoje pytania powtórzysz jeszcze tak ze dwadzieścia razy, to może
doczekasz
> się odpowiedzi.
A jakie są najczęściej zadawane pytania na tej grupie?
Moim zdaniem to gdzie można kupić tematy do mającej nastapić matury lub kto
sprzeda pracę magisterską (licencjacką). Chętnie poczytam odpowiedź w FAQ na
oba pytania.
myszor

22. Data: 2002-10-23 13:54:23

Od: "Roman Stachowiak" <r...@p...jik.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "myszor" <m...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
kto
> sprzeda pracę magisterską (licencjacką). Chętnie poczytam odpowiedź w FAQ

Chyba pomyliłeś grupy. Tego rodzaju pytania najczęściej możesz spotkać na
pl.soc.edukacja.szkoła, która zgodnie z opisem przeznaczona jest własnie do
zadawania takich pytań.

RomanS

23. Data: 2002-10-23 19:19:19

Od: "myszor" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@p...jik.com.pl> napisał w
wiadomości news:ap69k4$s7b$1@news.tpi.pl...
> [...]
> pl.soc.edukacja.szkoła, która zgodnie z opisem przeznaczona jest własnie
Tak?
A gdzie to znalazłeś w opisie tamtej grupy, bo nie mogę się doczytać.
myszor

24. Data: 2002-10-23 19:25:23

Temat: Odp: [n] Re: Fucking FAQ
Od: "McKwack" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

a tak na marginesie, co chcielibyscie wrzucic w taki faq?
"co w tym roku na maturze" ?! :D
bawcie sie dobrze ;)
mckwack

25. Data: 2002-10-23 19:44:43

Od: "Roman Stachowiak" <r...@p...jik.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do
> Tak?
> A gdzie to znalazłeś w opisie tamtej grupy, bo nie mogę się doczytać.

Cytuję:
<cit.>
pl.soc.edukacja.szkola Szkola i jej uzytkownicy - uczniowie.

TEMATYKA GRUPY / GROUP CHARTER

Wymiana wiadomosci, zadan, pytan, prac, uwag...

Tutaj znalazlyby miejsce tematy typu "zadanko - kto zrobi?", lub "Jak
napisac to wypracowanie?".
</cit.>

Pytanie typu: "Kto sprzeda pracę licencjacką?" choć dla mnie moralnie
nieobojętne, można chyba podpiąć pod sformułowanie: "zadanko - kto zrobi?"

RomanS

26. Data: 2002-10-23 19:49:54

Od: "myszor" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@p...jik.com.pl> napisał w
wiadomości news:ap6u4v$jb5$1@news.tpi.pl...
> [...]
>
> Pytanie typu: "Kto sprzeda pracę licencjacką?" choć dla mnie moralnie
> nieobojętne, można chyba podpiąć pod sformułowanie: "zadanko - kto zrobi?"

Równie dobrze można założyć, że to grupa dyskusyjna płatnych morderców.
myszor

27. Data: 2002-10-23 20:12:15

Od: "Roman Stachowiak" <r...@p...jik.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Równie dobrze można założyć, że to grupa dyskusyjna płatnych morderców.

Równie dobrze. W każdym bądź razie na TEJ grupie podobych założeń i
wnioskowań przeprowadzić nie zdołasz

RomanS

28. Data: 2002-10-23 20:31:52

Od: "myszor" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@p...jik.com.pl> napisał w
wiadomości news:ap6voj$si9$1@news.tpi.pl...
> Równie dobrze. W każdym bądź razie na TEJ grupie podobych założeń i
> wnioskowań przeprowadzić nie zdołasz

Taak?
> Znajdzie sie takze miejsce na narzekanie na nudnych, pilujacych belfrow (i
sposoby na nich)
Czy kupno prac to nie sposób na nudnych i pilujacych belfrow ?
myszor

29. Data: 2002-10-23 20:37:18

Od: "Roman Stachowiak" <r...@p...jik.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >
> Taak?
> sposoby na nich)
> Czy kupno prac to nie sposób na nudnych i pilujacych belfrow ?

Pisząc 'podobnych' miałem wyłącznie na myśli 'płatnych morderców'

RomanS

30. Data: 2002-10-23 20:41:49

Od: "myszor" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@p...jik.com.pl> napisał w
wiadomości news:ap7178$k2u$1@news2.tpi.pl...
> Pisząc 'podobnych' miałem wyłącznie na myśli 'płatnych morderców'
A to nauczycielom nie płacą?
Słyszalem coś o znacznych podwyżkach w tiwi.
myszor

Co na maturze??
[n]Palenie z mama
[N] cos na GDDW
liczba dni na zwolnieniu w trakcie stazu
Prace magisterskie, nowe prace w serwisie.