na ile starcza sól

1. Data: 2005-12-26 14:54:38

Temat: na ile starcza sól
Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

kolega mnie straszył, że sól w zmywarce sie szybko zużywa.
A ja już ponad miesiac zmywam i nie zapala sie wskaznik braku soli ani braku
nabłyszczacza.
Cos nie tak ze zmywarką?
Na ile zmywan starcza zaaplikowanie do pełna soli i nablyszczacza?
Ustawione mam poziom twardosci wody na 4 (środkowy) - zmywarka Bosch 60cm

JR

2. Data: 2005-12-26 18:17:48

Temat: Re: na ile starcza sól
Od: "deuter" <deuter@USUN_TO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyR wrote:
> A ja już ponad miesiac zmywam i nie zapala sie wskaznik braku soli
> ani braku nabłyszczacza.

You are not alone :-) Było ostatnio w wątku "Buczacy transformator".

3. Data: 2005-12-26 19:40:52

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyR" <j...@k...chip.pl> wrote in message

> Na ile zmywan starcza zaaplikowanie do pełna soli i nablyszczacza?

Soli na dłuuuugo - ponad miesiąc albo i dłużej przy codziennym zmywaniu.
Nabłaszczacza dolewam częściej - powiedzmy raz na 10 -14 dni. Zmywarka
Siemens.
anka

4. Data: 2005-12-27 10:34:05

Od: "bogna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyR" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> kolega mnie straszył, że sól w zmywarce sie szybko zużywa.
> A ja już ponad miesiac zmywam i nie zapala sie wskaznik braku soli ani
> [...]
Wszystko tak. W moim Whirlpool'u 60cm i soli, i nabłyszczacza starcza na
kilka miesięcy (nabłyszczacza na dłużej).
Bogna

5. Data: 2005-12-27 11:04:34

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-26 20:40 +0200, Użytkownik miranka napisał :

> Soli na dłuuuugo - ponad miesiąc albo i dłużej przy codziennym zmywaniu.
> Nabłaszczacza dolewam częściej - powiedzmy raz na 10 -14 dni. Zmywarka
> Siemens.

Ja mam boscha 60cm, zmywam zwykle co 2 dni, czasem czesciej, sol
wsypuje chyba raz na kwartal... nablyszczacz czesciej, rzeczywiscie co
jakies 2 tygodnie.

--
Edytka [edymon]
http://labradory.info/

6. Data: 2005-12-27 12:38:32

Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystko tak. W moim Whirlpool'u 60cm i soli, i nabłyszczacza starcza na
> kilka miesięcy (nabłyszczacza na dłużej).
> Bogna

dziękuję wszystkim za uspokojenie

JR

7. Data: 2005-12-28 10:37:54

Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bogna" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "JerzyR" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> braku nabłyszczacza.
> Wszystko tak. W moim Whirlpool'u 60cm i soli, i nabłyszczacza starcza na
> kilka miesięcy (nabłyszczacza na dłużej).

No to u mnie coś ostro nie tak. O sól mi się Whirlpool 45 cm dopomina
światełkiem co najmniej raz w tygodniu... W zasadzie to niemal co
drugie -trzecie zmywanie.
Może to kwestia wody?
Nabłyszczacz tez mniej wiecej raz w miesiącu.
:-( Monika

8. Data: 2005-12-28 11:00:56

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-28 11:37 +0200, Użytkownik eMonika napisał :

> [...]
> drugie -trzecie zmywanie.
> Może to kwestia wody?
> Nabłyszczacz tez mniej wiecej raz w miesiącu.

A ile Ci tej soli wchodzi do zasobnika? Bo ja wsypuje cale 1,5 kg. A
wode w KRK mamy dosyc twarda...

--
Edytka [edymon]
http://labradory.info/

9. Data: 2005-12-28 11:42:40

Od: Agata Rabska <m...@S...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Dec 2005 11:37:54 +0100, eMonika naskrobałeś/łaś:

>No to u mnie coś ostro nie tak. O sól mi się Whirlpool 45 cm dopomina
>światełkiem co najmniej raz w tygodniu... W zasadzie to niemal co
>drugie -trzecie zmywanie.
>Może to kwestia wody?
A wsypałaś na początku całe opakowanie? Też mam takiego Whirpoola. Na
początku źle wsypywałam sól i stąd szybkie zużywanie.

--
Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
12 latka no 1. on p.r.a

10. Data: 2006-01-01 20:46:56

Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Rabska" <m...@S...hell.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> początku źle wsypywałam sól i stąd szybkie zużywanie.
>] A ile Ci tej soli wchodzi do zasobnika? Bo ja wsypuje cale 1,5 kg.

Na początku na pewno nie całe (też źle wsypywałam), bo dopiero po dłuuuugim
czasie używania dowiedziałam sie że trzeba całe pudło wsypać. Teraz wsypuję
po prawie całym pudle - ile wlezie. Dodatkowo często, zeby sie upewnić, że
to nie kwestia niedostatecznego rozpuszczenia sie soli, mieszam ją po
wsypaniu w tym zbiorniku np. nożem (a to za radą fachowca z serwisu, radził
nie u mnie co prawda, ale przy podobnej zmywarce).

Monika

Czujniki gazu i czadu
Podlogi i sprzet kuchenny
CHRIST: THE ARRIVAL