na korytarzu

1. Data: 2003-03-12 09:57:41

Temat: na korytarzu
Od: "mk" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy są jakieś przepisy z zakresu wspólnot mieszkaniowych
zabraniające przechowywania drobnych rzeczy (dziecięcy rowerek,
pudło z zapasami) na korytarzu w bloku?

--
Marcin
GG 13349, m...@t...pl

1. Data: 2003-03-12 10:14:38

Temat: Re: na korytarzu
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy są jakieś przepisy z zakresu wspólnot mieszkaniowych
> zabraniające przechowywania drobnych rzeczy (dziecięcy rowerek,
> pudło z zapasami) na korytarzu w bloku?

Spróbuj to podciągnąć pod zajmowanie przejścia ewakuacyjnego - czyli de
facto przepisy p.poż. Jakie konkretnie nie wiem - sam jestem ciekaw.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-03-12 10:27:24

Temat: Odp: na korytarzu
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

> Spróbuj to podciągnąć pod zajmowanie przejścia ewakuacyjnego - czyli de
> facto przepisy p.poż. Jakie konkretnie nie wiem - sam jestem ciekaw.

Ja tylko potwierdzam - administratorka ciagle nam przypomina, zeby niczego
nie trzymac na korytarzach - w razie jakiejs kontroli zaplacilibysmy wysoka
kare.
Kiedys w jakichs wiadomosciach podawano informacje, ze nawet kwiatki na
klatce koliduja z przepisami ppozar.

pozdrawiam
Ilona

1. Data: 2003-03-12 15:51:59

Od: "mk" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wysoka
> kare.
> Kiedys w jakichs wiadomosciach podawano informacje, ze nawet kwiatki na

Po pierwsze to mój rowerek i pudła :-)
A po drugie stoją w takim miejscu, że w razie pożaru to można tam tylko
głową w mur...
--
Marcin
GG 13349, m...@t...pl
wywal ".wywalto." z mojego adresu e-mail,
nie używam konta tlen do odbierania poczty

psy
Notariusz potrzebny
Wrocław - płytki klinkierowe
Kupie mieszkanie w Pruszkowie, Piastowie lub Ursusie
[WAW]stół