Re: na raz czy nie?

Data: 2002-10-03 17:30:59
Temat: Re: na raz czy nie?
Od: "Marek Bieniek" <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid>

Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w
wiadomości news:anhth8$h5h$1@news.tpi.pl
> Mam pytanie dotyczace brania lekow a dokladniej chodzi mi o witamine
> c i rutinoscorbin. Staram sie w "okresie chorobowym" uzupelniac braki
[ciach]

W Stanach uprawiają medycyne opartą na faktach (EBM) i tam witaminy C ani
żadnego rutinoscorbinu w infekcjach sie nie daje, ponieważ dowiedzino, że
nie działają.

Co nie zmienia tego, że sam czasem też biorę witaminę C w czasie infekcj.

Wniosek: a łykaj sobie ile Ci serce dyktuje (w zakresie zalecanych,
bezpiecznych dawek) i jak Ci robi najlepiej (bo to i tak tylko efekr
placebo).

m.

Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta.onet.pl)
"Mialem juz chorego przyjac na OINK, ale odpi*****il neurologicznie."
(dr S. T.)