na tej grupie brak nawet zwykłej pielęgniarki...

1. Data: 2001-11-23 01:59:29

Temat: na tej grupie brak nawet zwykłej pielęgniarki...
Od: "Robert Wojciechowski" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie mówiąc już o studentach medycyny czy lekarzach

a te teksty -'moge ci podac namiar'
....poczekalnia w osrodku zdrowia

Pa. dyskutujcie o "drazniących pieprzykach" i "stwardniałych sutkach"

Kret

2. Data: 2001-11-23 03:57:08

Temat: Re: na tej grupie brak nawet zwykłej pielęgniarki...
Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Wojciechowski" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> a te teksty -'moge ci podac namiar'
> ....poczekalnia w osrodku zdrowia
>
> Pa. dyskutujcie o "drazniących pieprzykach" i "stwardniałych sutkach"

no to fuk skoncz studia lekarskie i sie zasluz polskiej medycynie odpisujac
na ta grupe jak ci cos nie pasuje.
ps. sa tu studenci med. a lekarz tez sie znajdzie wiec dont psuj

3. Data: 2001-11-23 06:14:22

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9tkalj$pvm$1@h1.uw.edu.pl>, k...@t...pl says...
> nie mówiąc już o studentach medycyny czy lekarzach
>
> a te teksty -'moge ci podac namiar'
> ....poczekalnia w osrodku zdrowia
>
> Pa. dyskutujcie o "drazniących pieprzykach" i "stwardniałych sutkach"

A tys co myslal? Ze jak ktos sie znajdzie z problemem to kalzdy lekarzi
bedzie jego problem roztrzasal na grupie? Tok Szolu sie zachcialo?

4. Data: 2001-11-23 10:24:51

Od: WuTomek <w...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Nov 2001 02:59:29 +0100, "Robert Wojciechowski"
<k...@t...pl> wrote:

>nie mówiąc już o studentach medycyny czy lekarzach

i dobrze. Przecież to banda ignorantów :))))) Podobnie jak Ci, którzy
nie wiedzą że na grupę dyskusyjną nie pisze się nic nie wnoszących
postów.
EOT
--
Pozdrowienia

Tomek

5. Data: 2001-11-23 17:09:11

Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> a te teksty -'moge ci podac namiar'
> ....poczekalnia w osrodku zdrowia
>
> Pa. dyskutujcie o "drazniących pieprzykach" i "stwardniałych sutkach"

Za to jesteś Ty nasz guru!!!! ;))))
i tylko dlatego czytamy tą grupę ... Kret... ciku ;)

6. Data: 2001-11-23 23:34:41

Od: "Robert Wojciechowski" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"WuTomek" napisałbył :

>i dobrze. Przecież to
>to banda ignorantów :))))) Podobnie jak Ci, którzy
> nie wiedzą że na grupę dyskusyjną nie pisze się nic nie wnoszących
> postów.

No dobrze. To mogła być tylko prostacka trollerska zagrywka.
Ale nie była (tylko).
Właśnie potwierdzacie moje podejrzenia.
Na zaczepkę jest komu odpowiedzieć - a na poważne pytanie nie.
Kilka dni temu wysłałem posta --[pytanko do kardiologa]
który zawierał parę anglojęzycznych skrótów używanych przy opisach
badań echokardiograficznych.
No cóż, nikt nie odpowiedział, sformułowałem inaczej problem.
[max średnica aorty wstępującej powyżej której -zima-]
Zadałem konkretne pytanie na które jak przypuszczam zna odpowiedź
każdy kto posiada wiedzę z podręczników Liceum Medycznego.
Cisza.
Jak się ktoś nie domyślił skąd się wziął tytuł wątku to teraz już wie.

A co do 'bandy ignorantów' to tak właśnie oceniają lekarze swoich
kolegów jak z takich samych badań wychodzą im inne wyniki i wnioski.
Chociaż czasami zostawiają furtkę <<<Może miał zły sprzet ??>>

sleepindog:
>ps. sa tu studenci med. a lekarz tez sie znajdzie wiec dont psuj
taaak - widać jak przygotowują sie na kolosy

jacek:
>A tys co myslal? Ze jak ktos sie znajdzie z problemem to kalzdy lekarzi
>bedzie jego problem roztrzasal na grupie? Tok Szolu sie zachcialo?

Właściwie to od tego jest grupa dyskusyjna żeby inni też skorzystali.
Jak ktoś chce anonimowości to nie musi się podpisywać imieniem
i nazwiskem a odpowiadanie tylko na priva (żądanie odpowiedzi)
jest poniżej krytyki.

Basia:
>Za to jesteś Ty nasz guru!!!! ;))))
ale to dziecko powiedziało że król jest nagi a nie jakiś myśliciel

Kret (który Widzi)

7. Data: 2001-11-26 11:23:55

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Wojciechowski wrote:

> Kret (który Widzi)

PLONK

8. Data: 2001-11-26 12:09:15

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Wojciechowski" <k...@t...pl> napisał w
wiadomości news:9tmmi2$nkb$1@h1.uw.edu.pl...
: Właśnie potwierdzacie moje podejrzenia.
: Na zaczepkę jest komu odpowiedzieć - a na poważne pytanie nie.
: Kilka dni temu wysłałem posta (ciach)
[...]
- To nie jest powod aby na brak odpowiedzi zareagowac frustracja i
obrazac grupowiczow. Jesli juz jest jakis lekarz, a nie specjalizujacy
sie "akurat" w kardiologii, to nie swiadczy, ze jest kiepski.

: Właściwie to od tego jest grupa dyskusyjna
- Tutaj sam sobie odpowiedziales. TO JEST GRUPA DYSKUSYJNA a nie
konsylium lekarskie. Chcesz konkretnych, fachowych porad? Idz do
przychodni, zaplac za wizyte u kardiologa, ten z pocalowaniem w raczke
wytlumaczy Ci wszystko jak za przeproszeniem "krowie na rowie".
Swoja zlosc za brak odpowiedzi postaraj sie pochamowac albo obrocic na
rzecz zrozumienia, ze nie zawsze ma sie to czego sie chce, oczekuje.

pozdr. Wilma

9. Data: 2001-11-26 22:47:31

Od: "Robert Wojciechowski" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lech Trzeciak"
> PLONK -zabrzmiało i wątłe krecie ciałko zsuneło
się martwe po ścianie

w swoim malutkim rozumku nie przewidziało,
że grupawe GRU ( iimcb.gov.pl) Lech TrzeciaK
to pseudonim operacyjny a LTK to ni mniej ni więcej tylko
License To Kill.
Czyli prawie jak dyplom doktora nauk medycznych.

Aloha PreTeenDeers :)))
Pozdrawiam wszystkich wielbicieli swojego własnego poczucia humoru
Kret

10. Data: 2001-11-27 08:16:36

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Cisza.
> Jak się ktoś nie domyślił skąd się wziął tytuł wątku to teraz już wie.

Drogi Robercie, wytłumaczenie Twojego problemu jest zadziwiająco proste:
lekarze jakoś dziwnie nie lubią wypowiadać się w dziedzinach na których
znają się mało (co może w tym kraju dziwić, bo 90% Polaków uważa się za
ekspertów w dziedzinie co najmniej medycyny, wojskowości, polityki
zagranicznej, poezji i muzyki współczenej). Chętnie odpowiadam na pytania
dotyczące diagnostyki morfologicznej i onkologicznej, bo o tym mam jakieś
pojęcie. Odpowiedź na twoje pytanie to mogę podać najwyżej z książki. Ale
za przeproszeniem, w książce to możesz sobie, z całym szacunkiem, sam
wyszukać. Jak piszesz na p.s.m. to w założeniu szukasz porady kogoś, kto
się na danym zagadnieniu _zna_. A częste odpowiedzi typu 'moja sąsiadka też
na to chorowała, trzeba brać takie duże czerwone pastylki' to inna sprawa,
pozostawiam bez komentarza.
(Na marginesie, są takie duże na ogół budynki, w których gromadzi się
książki. Każdy może wejść i taką książkę pożyczyć. Nazywa się biblioteka).

Krzysiek, FEBP
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

Dyskopatia
ZIMNO MI
Migrena....
Stwardnialy sutek