na ten nocny stendbaj... :)

81. Data: 2009-02-25 16:19:47

Temat: Re: na ten nocny stendbaj... :)
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> Akurat siedzę sobie w szlafroczku - szorcików bez :-)

Jak ktoś musi epatować brakami w garderobie, żeby zyskać uwagę
starszych panów, to ja się dyskretnie oddalę do Kanonu w interpretacji
Issao Tomity, który to artysta został mi przed chwilą podesłany przez
niezawodnego "wibratora" jako remedium na chore dziecko w domu i kawę
z ekspresu bez kawy. Działa :D

--
Pozdrawiam - Aicha

82. Data: 2009-02-25 21:52:54

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 17:19, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Jak ktoś musi epatować brakami w garderobie

Nie umiem w szorcikach, a te specjalne akurat w praniu.
;-PPP

> , żeby zyskać uwagę
> starszych panów,

Starszy pan się odezwał :-PPP

83. Data: 2009-02-25 23:03:58

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 22:52, i...@g...pl wrote:

> Nie umiem w szorcikach, a te specjalne akurat w praniu.
> ;-PPP

> Starszy pan się odezwał :-PPP

Ze względu na klimakterium starszą panią zostaje się w przedziale
40-50, straszym panem 60-70...

84. Data: 2009-02-25 23:04:33

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Ze względu na klimakterium starszą panią zostaje się w przedziale
> 40-50, straszym panem 60-70...

A straszną/strasznym? :)
Ja w wieku okołoikselkowym zamierzam zacząć nowe życie - dziecko
zostawię na posterunku studenckim, a sama w świat. Hej, szable w dłoń!
:)

--
Pozdrawiam - Aicha

85. Data: 2009-02-26 05:46:11

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lut, 00:04, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> [...]
> Ja w wieku okołoikselkowym zamierzam zacząć nowe życie - dziecko
> zostawię na posterunku studenckim, a sama w świat. Hej, szable w dłoń!

Mam długi miecz...

86. Data: 2009-02-26 13:28:12

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> A straszną/strasznym? :)
> Ja w wieku okołoikselkowym zamierzam zacząć nowe życie - dziecko
> zostawię na posterunku studenckim, a sama w świat.

Na pewno, o ile będziesz też w okołomojej formie, a raczej nie zanosi
się.

> Hej, szable w dłoń!

Nowe opowiadanie?
:-D

87. Data: 2009-02-26 13:33:19

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> Na pewno, o ile będziesz też w okołomojej formie, a raczej nie
> zanosi się.

Oczywiście, pani doktor. Ile się należy na parapecie?

> Nowe opowiadanie?
> :-D

Nie, cytat. Nieee znaaasz?

--
Pozdrawiam - Aicha

88. Data: 2009-02-26 13:45:08

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lut, 14:33, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Oczywiście, pani doktor. Ile się należy na parapecie?

Płatność on line - VISA i Mastercard. Podaj numer karty kredytowej.

> Nie, cytat.

Było bez cudzysłowu - czyli nie cytat, lecz plagiat.

> Nieee znaaasz?

Nie, ja tylko HP czytowywam :->

89. Data: 2009-02-26 13:46:08

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 22:52, i...@g...pl wrote:

> Nie umiem w szorcikach, a te specjalne akurat w praniu.
> ;-PPP

> Starszy pan się odezwał :-PPP

W dodatku z urazem do żony z powodu własnej andropauzy...

90. Data: 2009-02-26 14:08:56

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

On 25 Lut, 22:52, i...@g...pl wrote:

> Nie umiem w szorcikach, a te specjalne akurat w praniu.
> ;-PPP
> Starszy pan się odezwał :-PPP

:W dodatku z urazem do żony z powodu własnej andropauzy...

Pomyliłaś autorów, biedactwo. Nie pij tyle.

--
Pozdrawiam - Aicha

Ideologiczny Kaganiec homoseksualny
Z pl.sci.filozofia Re: Odp: Odp: Dowody na istnienie Boga (was: Odp: Odp: Dowody na istnienie Boga)
O M... i M..., czyli Isabel zgrabnie rapuje
Czy to tylko Rosja?
czytaczom