na ten nocny stendbaj... :)

91. Data: 2009-02-26 14:18:49

Temat: Re: na ten nocny stendbaj... :)
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> Płatność on line - VISA i Mastercard. Podaj numer karty kredytowej.

Dziękuję pani doktór, czuję się o wiele lepiej, rzucę te głupie
papiery byle gdzie, na przykład tu na parapet.

> Było bez cudzysłowu - czyli nie cytat, lecz plagiat.

Ale masz wsparcie swojego adwokata?

> Nie, ja tylko HP czytowywam :->

Widac, widać... Petunią śmierdzi na odległość.

--
Pozdrawiam - Aicha

92. Data: 2009-02-26 14:19:26

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lut, 15:08, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> :W dodatku z urazem do żony z powodu własnej andropauzy...
>
> Pomyliłaś autorów, biedactwo. Nie pij tyle.

Muszę: jak się dba o kondycję, to trzeba dużo pić.
Zaliczyłam dziś dwie godziny nart przełajowych - pierwsza próba tej
zimy; jak Bóg da śnieg, nie będzie ostatnia..
Życzę Ci podobnie - w okołomoim wieku, choć podejrzewam, że już na
obecnym etapie raczej nie masz szans...

93. Data: 2009-02-26 14:22:29

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lut, 15:18, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Dziękuję pani doktór, czuję się o wiele lepiej, rzucę te głupie
> papiery byle gdzie, na przykład tu na parapet.

> Ale masz wsparcie swojego adwokata?

Nawet własnego.

> Widac, widać... Petunią śmierdzi na odległość.
>
> --

To nie petunia, lecz pekunia.

94. Data: 2009-02-26 16:57:01

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lut, 14:46, i...@g...pl wrote:

> W dodatku z urazem do żony z powodu własnej andropauzy...- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Pauza na androny. Kłócicie sie jak dwie łyse żydówki o siksa...
Cyganka Aisza i doktorzyca Luca......

95. Data: 2009-02-26 17:46:19

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Kłócicie sie jak dwie łyse żydówki o siksa...
> Cyganka Aisza i doktorzyca Luca......

Dwie szlachcianki na jednej grupie to widać za dużo :)

--
Pozdrawiam - Aicha

96. Data: 2009-02-26 18:08:24

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Dwie szlachcianki na jednej grupie to widać za dużo :)

wystarczy "dwie"

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

97. Data: 2009-02-26 18:13:10

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lut, 18:46, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Dwie szlachcianki na jednej grupie to widać za dużo :)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

I obie najmojsze... ;-)))))))))))))))))))))))))))))))))))

98. Data: 2009-02-26 18:13:48

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lut, 19:08, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> wystarczy "dwie"
>
> --
> Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!http://www.lastfm.pl/music/Tu+i+Teraz/16+Minut

A ty tu czego?

99. Data: 2009-02-26 19:33:52

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> wystarczy "dwie"

OK. Ja potrafię żyć bez grupy. Wiosna idzie i wogle. Trzeba trochę
poprzestawiać priorytety w obliczu kryzysu...

--
Pozdrawiam - Aicha

100. Data: 2009-02-26 20:21:11

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> OK. Ja potrafię żyć bez grupy. Wiosna idzie i wogle. Trzeba trochę
> poprzestawiać priorytety w obliczu kryzysu...

ej tam, nie projektuj. chodziło mi głównie o "szlachcianki" :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

Ideologiczny Kaganiec homoseksualny
Z pl.sci.filozofia Re: Odp: Odp: Dowody na istnienie Boga (was: Odp: Odp: Dowody na istnienie Boga)
O M... i M..., czyli Isabel zgrabnie rapuje
Czy to tylko Rosja?
czytaczom